Ei niitä kannata jatkaa. Myy hyvää kallilla saa muutenkin paremman maineen diilereiden skenessä
Jos jotain vitun vertakin niihin survotaan niin voi helvetti. Ja meinaatko itse jatkaa kun kysele neuvoja miten saa jatketun pirin puhtaan pirin kaltaiseksi (tässä tapauksessa tuntuiseksi nenän onteloissa)
En ole itse jatkamassa…Ajattelin vain kun ei oikein toiminu mutta kirveli kuitenki nenässä normaalisti tai kovemmin. Maistui ehkä vähän sitruunalle kun sitä maistoi siitä tuon sitruuna hapon keksin.
Jos pitäisi jatkaa, niin varmaan Aspirin ois ihan kova sana. Onneksi en käytä amfetamiinia muuten kuin joskus erittäin harvoin ja silloinkin Dexedrine muodossa
Laktoosillahan sitä yleensä jatketaan. Eikö noi piri-diilerit ajattele ollenkaan käyttäjien etua? Ajatellaan vaikka jos jollain on hyvin yleinen laktoosi-intoleranssi ja hän saa ikäviä oireita annoksen otettuaan!
Sitruunahappo voi olla seoksessa antamassa ns. “stydin kamana” tuntua.
Täällä jatkettu ainakin efedriinillä ja mikä vittu se toinen oli… En muista! Mut kerran oli sellasta “vauhtia”, et sitä oli jatkettu sokerilla! Voi vittu! Ostettiin jätkäfrendin kaa kolmonen ja vedettiin se puokkiin, ei oikeestaan minkäänlaista vaikutusta. Mut onneks sitä ei sit tarvinnu ees maksaa ollenkaan kun “frendi” itekin tajus häpeissään et ihan turha meitä on kusettaa… Pyyteli viel anteeks kaiken lisäks. No mut eipähän oo sen tyypin kans enää tullu kauppoja tehtyä. Vituttaa säätää jonkun hörhön kaa joka ei tajuu mistään mitään!
Asetoni on aika tyypillinen jatke,itseasiassa juuri se asetoni pirissa aiheuttaa sen ns. parisemisen. Usein kuulee et porukka valittaa kuinka piri ei skulaa kunnolla jos ei oo asetonilla jatkettua kun siita tulee vaan sellanen rauhallinen ja skarppi olo vrt. dexedrine.
Efedriini lienee aika yleinen jatke, mutta sekin maksaa.
Eniten käytetty lienee Malto, halpaa valkosta jauhetta, eikä mitää sivuvaikutuksia fast.fi/index.php?mid=72
Paitti lihottaa ihan homona jos sitä alkaa kiskomaan päivittäin, desissä näet noin 400 kilokaloria,salilla alottelijat aina vetää maltoa ja kuvittelee et kehitys on huimaa kun painoa tulee se 4-6 kiloa kuussa lisää
Noniin eli tosta asetonista viela,en hirvean tarkasti tieda aiheesta,koska en itse amfetamiinia myy,mutta kuulemma pelkat asetonivedot parahtaa jo ja tiedan, etta asetoni tekee amfetamiinipohjasta sita ns. hyvaa katuhotkypiria.