Pirin jatke-aineet?

Erittäin typerä kysymys ja off-topikkia joten joku joka tietää niin kertokoon oikean vastauksen seuraavaan:

Voiko alkoholi olla kiinteässä muodossa huoneenlämmössä? Jos voi niin myydäänkö sitä jossain ? :bulb:

Kaveri mulle selitti pupillit pään kokoisina.

Oon kuullu saman jutun, mutta en uskonut.
“etanoli on huoneenlämmössä väritön neste” sulamispite -114 kiehumispiste +78
fi.wikipedia.org/wiki/Etanoli

Mulle väitettiin kans kerran silmät kirkkaina, että 96% on nestettä, mutta 100% kiinteää, en tiiä mistä tämmönen legenda on lähteny.

Voihan sitä toki imeyttää johonkin kiinteään aineeseen, Saksasta saa ainakin, aiheesta on juttua tälläkin palstalla
paihdelinkki.fi/keskustelu/v … php?t=6056

Ei (etyyli-) alkoholi voi tosiaan mitenkään olla kiinteää huoneenlämmössä ja vielä vähemmän, jos on 96% Jotkut on tosin väittänyt, että alkoholi ei pysyisi nestemäisenä, vaan kaasumaisena siinä 100% hujakoilla, en ole aivan varma siitäkään… Olen kyllä syönyt geelimäistä Vodkaa, mut se taas johtuu siihen lisätyistä aineista… outoa oli :sunglasses:

Kyllähän sitä saksassa ainakin myydään alkoholi pulveria josta tulee vettä lisäämällä alkoholipitoista juomaa. Ja alkoholipulverin tuonti suomeen on kielletty. Kuinka vahvaa tuo pulveri on…sitä en tiedä.

Kyllä se 100% alkoholi on kaasua huoneen lämmössä(tai kaasuuntuu erittäin nopeasti) 95.6% on vielä nestemäistä. TÄmä johtuu käsittääkseni siitä että vesi estää tuota haihtumista tehokkaasti

Olen käsitellyt aika paljon 99,5% etanolia (Etax) ja se ei ole kaasumaista, eikä edes voimakkaasti kaasuuntuvaa. Vettä se imee ilmasta tosin aika herkästi, joten pullo on oltava kiinni. Nestemmäistä on vielä 99,99xx%:nenkin etanoli. Täysin absoluuttisen etanolin olen kuullut hajoavan vedeksi, mut en mene takuuseen. Mutta toisaaltaan olen kuullut usein läppää, että se saattais muuttua kiteiseksi…

Itsestään etanoli ei voi olla huoneenlämpötilassa mun mielestä kiinteää (vai voito Rauhall kertoa miten?). Tosin siitä saa geeli/pulveria jne., kun siihen lisää sopivia sidosaineita ym…

Jeesus muutti veden viiniksi, onhan se loogista että se toimii toisinkin päin :mrgreen:

Heh, no sehän selittää asian…

Joo ja semmonen tarkennus, että edes nykyaikana ei ole olemassa mitään täysin absoluuttista, 100% ainetta… Aina löytyy joku pieni epäpuhtaus. On kyllä päästy puhtauteen, että vain yks miljoonas osa on jotain muuta paxcaa seas…

Sitä voi jatkaa niiku ihan millä vaan a:sta-ö:hön…Lehmän paskasta-fruktoosiin tj. Huhuh… Kaikkee mäki sisuksiini tungen…

niinhän me kaikki…

joo no maltoahan ihmiset käyttää mielellään, koska se tuo enemmän painoa siihen kun on tiiviimpää kun amfetamiini.

Ja siis pirin jatkaminenhan on perseestä mutta joskus voi olla ihan hyödyllistä jatkaa jos on hyvää piriä ja sitä myy jollekkin joka ei
useasti käytä ettei itteään tapa.

Aikoinaan tuli paljon tuon A kanssa leikittyä mutta ei enää :slight_smile: …on sitä nähnyt vaikka minkälaista jatketta ihan sitruunahaposta lähtien…mutta suosituimmat jatkeet taitavat kuitenkin olla Laktoosi,Malto ja jos siitä haluaa tahnaa tehdä niin tiputtaa viinietikkaa “esanssia” pirin päälle ni muodostuu “tahnaa” joka etenkin hiharemille kolisee kuulemma… :slight_smile:
Mutta miksi jatkaa kun saa sitä ihan hyvääkin enkä tarkota nyt mitään putsia,liekö kukaan edes nähnyt ikinä ihan puhdasta AMP…epäilen :smiley:

Hieman aiheen ohi… kannattaako piriä säilyttää pakastimessa ? Kuulemma säilyy paremmin/kauemmin mutta onko siitä mitään haittaa ?

[poistettu tekstiä; kokkailuohjeet tai niistä kyseleminen eivät kuulu Saunaan - toimitus]

Mä oon kerran nähny, ku joku säilytti pakastimessa… Not good… Siit oli tullu semmost ei tahnaa, mut ei se enää kyl mitään jauhookaa ollu. Vaikeesti hakattavaa ja vammasta nokitettavaa niiku…

Maltoa ja fruktoosia olen huomannut usein käytettävän… sitruunahapolla en ole kenenkään kuullut jatkavat ja erityisen poltteleva piri herättää heti ajatuksia jatkeista. Anyway, kaikki tietävät, että piri on lähes säännönmukaisesti hyvin jatkettua niin miksi niillä jatkeilla pitäisi yrittää saada jotain vaikutelmaa aikaan? Tuntui ja maistui se tavara sitten miltä tahansa niin kyllähän sen nyt hevonhelvetti huomaa, että kuinka hyvin se toimii kun sitä on ottanut.

Paskanvitut asetoni mitään pärisemistä aiheuta. Asetoninen haisee ja polttaa, muttei se pärinään vaikuta. IV-käytössä kuulemma tulee sellainen asetoni-huuru ja ilmeisesti jotkut sekoittavat sen siihen miten amfetamiini pärisee?

Asetoninen tavara myös hyvin helposti ja nopeasti ylläripylläri menettää painoaan.

Raseeminen amfetamiini ja metamfetamiini pärisevät ihan puhtainakin - raseemisesta parhaiten pärähtänyt erä mitä minulla on koskaan ollut oli kirkkaina todella puhtaina kiteinä, eikä salettiin ollut mitään vitun asetonipaskaa seassa. Itse en, jos ostotilaisuudessa saan haistella tavaraa edes osta asetonin hajuista paskaa.

Raseemisessa amfetamiinissa pärisee dextro- ja levoamfetamiinin yhdistelmä. Dexedrine on pelkkää dextroamfetamiinia ja siitä on aivan turha vetää johtopäätöksiä sen suhteen miten normi raseeminen muka ei pärisisi.

Mahtaisiko tuo “jatkeet pärisevät, piri ei” legenda sellaisten suurkäyttäjien kokemuksiin perustuvaa juttua jotka ovat käyttäneet IV:nä ja niin pitkään, että piri tosiaan ei erityisemmin enää pärähdä… Sitten kun asetonista tulee ne paljonpuhutut huurut niin ajatellaan, että nyt tuli hyvää piriä kun “pärähti” ja ehkä jossain vaiheessa tajutaan, että se “hyvä” piri on aina asetonilla jatkettua ja muut pirit eivät?

Käyttäkää vähemmän - itse viikonloppuna olin Rotan keikalla nautittuani kunnon pommin lähinnä fruktoosilla ja maltolla jatkettua piriä ja kunnon hötkyilyä se meno parhaimmillaan oli - ja tukka nousi pystyyn joku puoli tuntia pommin nielemisen jälkeen :smiling_imp: Jotenkin luulen, että jos siinä olisi ollut asetonia niin korkeintaan vatsa olisi kipeäksi sellaisesta tullut.

Kuules… mitäs helvetin kokkailua se on, jos sitä keittää? Tarkoitus keittämisellä on tappaa pöpöjä, ettei tule esim “horkkaa”, eli riskien vähentämistä…

Sen nimistä ainetta ku siripiri,saa apteekista.Ni sillähän nää nykyajan “pinkit” on duunattu !!! ja sit viel maltoo sekaan ni hyvä tulee saatana.Sen takii,en viitti ees käyttää poretta,ku se ei oo enää poretta,vaan tota sotkuu johon vähän lisätty sitä itteensä hyi saatatana. :exclamation: :exclamation: :exclamation:

Paino säilyy,ku pitää jääkaapis tai pakkasessa.Muute sitä haihtuu aika paljon,en tiedä kuinka paljon esim heinosta,mutta useita ketuloita jos vertaa huoneenlämpö säilytykseen :question: :question: