Lukitsitte sitten Maahanmuuttopolitiikka-ketjun ja syinä tähän olivat, että ketju on mennyt riitelyksi ja aihe ei kuulu Päihdelinkkiin. Olihan ko. ketjussa toki hieman henkilökohtaisuuksiin menevää jankkailua(En tosin jaksanut vaivautua sitä niin kovin tarkoin analysoimaan), mutta ei se nyt IMO niin pahaa riitelyä ollut, että sen vuoksi koko ketju pitää lukita. Sensuroikaa pahimmat loukkaukset ja antakaa riiteleville osapuolille varoitukset, mutta älkää nyt, jumalauta, kokonaisia ketjuja lukitko sen tähden, että pari tyyppiä innostuu vähän kinaamaan keskenään. Kyllä se sanansäilä tuolla IRL:kin väliin aika pahasti intoutuu lentämään ja sellaista se ihmisten välinen kommunikointi nyt vain joskus on, kun pelissä on “suuria tunteita”, vaikka suotavaa toki olisikin pyrkiä pysymään asiallisella linjalla.
Sitten tämä toinen syy: Ei kuulu Plinkkiin. No, eihän tuo aihe nyt varsinaisesti päihteisiin liitykään, mutta onhan täällä kosolti muitakin offi-ketjuja. Miten vitussa esim. lemmikkieläimet liittyvät päihteisiin
? Lukitkaa nyt äkkiä moinen turhanpäiväinen ketju :mrgreen: . Entäs sitten Safkanousut? Täällä Saunassahan on vain piripäitä, joille ei ruoka pahemmin maita ja jos joskus maittaisikin, niin kaikki rahat menivät jo tärkeämpiin substansseihin :mrgreen: . Sitä paitsi Safkanousuissa jaellaan ohjeita hyvinkin avoimesti, siellä ollaan myös riidelty siitä, onko lihansyönti oikein vai väärin, tai jopa siitä, onko jokin ruoka hyvää vai pahaa
.
Onko asia tulkittava niin, että tyhmille nisteille ovat sallittuja vain tietyt, kevyemmän luokan aiheet ja esim. politiikka ei heille kuulu, koska tyhmien nistien on parempi pysyä lestissään
? Vai pelkäättekö, että iltapäivälehdet innostuvat tällä kertaa tekemään juttua siitä, että Plinkin sivuilla levitetään maahanmuuttokriittistä propagandaa
? Mä olen sitä mieltä, että jos esim. nimimerkki Viekas Näätä tahtoo levittää esim. maahanmuuttokriittisiä näkökantojaan, niin parempihan hänen on tehdä se “omassa”, aiheelle pyhitetyssä ketjussaan, kuin floodata kaikki ketjut täyteen aihetta. Jos tuo menonne jatkuu tällaisenaan, niin joudutte pian lukitsemaan kaikki ketjut, kun jotakin “riitaa” niissä kaikissa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ilmenee
. Ja minä olen sitäkin mieltä, että on mukavaa, kun keskustelua tulee muistakin aiheista, kuin päihteistä, koska itse en ainakaan jaksa käydä kovin monella eri foorumilla ja päihdelinkki on mulle sopiva foorumi, päihdeongelmainen kun olen, mutta päihdeongelmastani huolimatta mua saattaa kiinnostaa keskustelu muustakin, kuin päihteistä.
Niin, eikä niistä päihteistäkään täällä taida saada nykyisin pahemmin keskustella, joten voisitteko ystävällisesti kertoa nyt ne tarkalleen rajatut aiheet, mistä täällä saa puhua :mrgreen:
.