Päivänsinen siemenet

Et kai niitä ihan sellaisenaan vetässyt?.. siis kokonaisia siemeniä suoraan pussista sellaisenaan?

No, eipä se niin olennaista kai ole. En tiedä miten parisataa kpl kohahtaa, tuskin mitenkään dramaattisesti kuitenkaan. Ehkäpä pientä keveyttä ja pientä psykedeelisyyttä/ajatusten lentoa luvassa, tuskin mitään visuaali-viidakkoa.

Itelläni vaikutukset hiipivät tunnista kahteen tuntiin, ja vaikutukset kestivät nekin ainakin sen 6h, hieman samankaltainen duraatio kuin hapoissa.

Aikoinaan Pearly Gatesia kokeilin varovasti sadalla siemenellä. Sehän oli liian vähän tietty, eikä yhtään mitään vaikutusta tullut, edes vatsassa tuntunut.

Heavenly Blueta taitaa olla vielä jonkin verran, voisi sopivan tilaisuuden tullen syödä.

Hmm, jostain saanut sellasen käsityksen, että ne siemenet kannattaa käsitellä/“Valmistaa”, Netistä varmasti löytyy miten, en viitti tähän sepustaa, se kun kuitenkin poistettaisiin… Turhaa siis.

kokonaiset siemenet kun voivat aika nihkeästi sellaisenaan hajota kunnolla - tollaista siis itse kuullut.

Itse ainakin aikanaan sain aika kovat täpinät noista, tosin - siemeniä tuli syötyä hmm… ( nopea laskutoimitus :stuck_out_tongue_winking_eye: )

13 pussia, 80kpl/pussi … Laskutoimitus 13 kertaa 80 = 1040…

erowidissa morning gloryn heavydoseksi ilmoitetaan + 400 kpl.

=O - huh.

Lajike oli lpomea tricolor heavenly blue - joka kuuleman mukaan stydein siidu päivänsini genuksesta. Toi tosin oli se äärimmäisin kokemus - 500 siementä oli mukavaa chillailua kun samassa kukkaa pajautteli.

Toi suurinmäärä meni sitten jo aika kosmiseksi kohellukseksi. Kesä oli kirkkaimmillaan, shpongle soi ja minä matkasin… Toi suurin dose oli myös ensimmäinen kokemus Lsa`sta - jostain syystä erittäin skeptinen aluksi olin koko siementen popsimista kohtaan, joka osoittautui kuitenkin todella vääräksi.

Kokemus ei missään nimessä ollut negatiivinen, oikeastaan yksi hienoimmista… oli tilaa ajatella ja aistia niin paljon.

dodii toissapäivän pistin Heavenly Blue vai mikä se oli tilauksee mut prkl ei saanu ku sata siiduu tost mestast mist tilasin… riittääköhän tää määrä vähä epäilyttää jo eix Heavenlyt pitäis pärähtää ?

Edit:
Edit:
Edit:
Edit:
Edit:

En oo mitään paskaa puhunu alunperin jota muokkaan pois. HAAAAista vittu.

No wittu kuhan tilasin ,postiennakolla,voi siis jättää hakemattakin jos on väärä lajike, Onko ???

Edit:
Edit:
Edit:
Edit:
Edit:

Edit:
Edit:
Edit:
Edit:
Edit:

[Poistettu sääntöjenvastaista keskustelua - Toimitus]

kympin pintaa :open_mouth: nyt töihin hyvää päivää vai mikä se oli :slight_smile:

Edit:
Edit:
Edit:
Edit:
Edit:

Edit:
Edit:
Edit:
Edit:
Edit:

[poistettu sääntöjenvastaista - toimitus]

Eipä ole, Heavenly Blue on kaikkein paras lajike.

ko. pitää ilmeisesti metsästellä lisää jos sata ei sano mittää . .

Oiskohan nuo hyvä murskata kahvinjauhimella…

Pitää ostaa sellainen ensitilassa :exclamation: