Päivänsinen siemenet

En löytänyt tästä topiccia mistään, joten olen pahoillani jos tällainen jo on valmiiksi. Eli, päivänsinen siemeniä syötyä, vaikutus on kuulemma samanlainen kun LSD:llä. Kuinka paljon siemeniä voi syödä, eli mikä on niiden myrkytysraja? Onko kenelläkään kokemuksia päivänsinen siemenistä?

ite oon pari kertaa noit syöny, oisko ollu about 300 siement kerral.

niitten syöminen on kaikist hirveint ja alkaa loppuvaihees tökkii todella pahast,hyh. yleensä jonku jogurtin kans menny joten kuten alas.mielummin LSA:ta nauttisin mielummin HBWR:n muodossa.

vaikutukset ollu ihan positiivisia, ei ihan yhtä voimakkaita ku LSD:ssä.

ja tosta myrkytysjutust en kyl ite tiiä, luin et 400+ siement menee heavy dosen puolelle et ei ehkä kannata sitä enempää syödä…?

Olen syöny LSD: tä sekä päivänsineä.
se ei ole lähelläkään sit muuten LSD:tä.
kun kerran saat kunnollisen happo-lapun, ni jää lsa:t toiseks.
just itte nyt tosi kovilla LSD matkoilla ja ne mitä mä olen lsa:ta syöny 350kpl annoksilla ni ei vedä vertoja LSD:lle.
joku vaan PITÄÄ mut täs koneel… :sunglasses:

Voiko niitä syödä ihan sellaisenaan vai pitääkö niitä käsitellä jotenkin ennen suuhun pistämistä?

Kannattaa käsitellä ennen suuhun laittamista.
en kuitenkaan rupea täällä kertomaan miten.
koska se on sääntöjen vastaista.
sori…

ei se mitään :slight_smile: eiköhän jostain netistä saa tongittua tietoa siitä enemmän. :smiley:
tätäkään tuskin saisi kysyä, mutta onkohan mahdollista saada hbwr siemeniä suomesta?

Niin, ja miten nuo hbwr siemenet? onko niitä mahdollista tilata Suomesta, vai pitääkö ulkomailta tilata? ja miten tulli suhtautuu niihin? eli kuinka mahdollista on että ne jäävät tulliin?

hwbr:n siemenet on laittomia suomessa. varmaan aika arpapeliä tulevatko läpi vai ei.

no voi per…
no mutta, kai päivänsinen siemenistä sentään jotain irtoaa? :smiley: tarkoitan, että oon kuullut niin paljon hehkutuksia hbwr siemenistä, mutta en tiedä yhtään miten noita kahden siemeniä vertaisi?
kertokaa ja valaiskaa mua fiksumpana. :smiley:

No irtoo irtoo… Tollaset “naurettavat” 350kpl annokset tosin tuskin mitään mahtavia fäärejä antaa.

Lsa ( päivänsini siemen ) 1200 siemenen annos tuotta erittäin kieron, mielestäni happo-matkaan täysin verrattavan tilan. Lsa oli kuitenkin omalla tavallaan jopa nautittavampaa - kesäpäivän aurinko paistoi, metsässä valon säteet tanssivat puitten kanssa yhteistä tanssiaan ja minä tosiaan tunsin olevani luonnon kanssa yhtä. Kaiken ympärillä olevan elollisen, elottoman ympäröi kultainen hohto…

Trippi oli yksi muistettavampia mitä olen kokenut.

Lsd ei häviä, muttei mielestäni kyllä ehdottomasti voitakkaan tätä deelien-taistelua. Kysymyshän perinpohjin on vain maku-asioista, ja siitä että ei mene tekemään peruuttamatonta hallaa omalle psyykelleen - tiedä siis omat rajasi.

Itselläni ei ole lsa`sta kokemusta muussa muodossa kuin päivänsini-siemenen. Suhtauduin itsekkin aluksi todella skeptisesti koko juttuun. Sitten kun niitä sattui löytymään, oli se pakko tietenkin kokeilla ja katsoa, onko koko jutussa mitään perää.

Ensimmäinen mieto kokeilu vakuutti, ja oli selvää, että tämän voi ampua täysin överiksi, ja vielä suhteellisen helposti. Olen kuullut/lukenut että moni ihminen on saanut LSA tripistä tuskallisen, maanpäällisen helvetin, tilan jossa järki on hämärtynyt täysin, ja sekoaminen tuntui todelta.

Tuntuu myös, että päivänsineä on alettu jollain tapaa kontrolloimaan.
Harvasta kukkaputiikista sitä enään löytyy.

Itse kun vuosi pari takaperin ostin noita lepuskissa sijainneesta kukka-kaupasta, myyjä varoitteli minua ( meinasi nauru päästä )

• myyjä - “nuoret kuulemma sekoittavat näitä ekstaasin kanssa”
  • minä - “Ei kai? no en minä kyllä tollasta ymmärrä”
    -myyjä - "nii-in, ( ottaa jonkun tohtorin kuvan esiin pöydän alta )
    “tämä herra teki tutkimuksen, ettei noista saa hyvää oloa”
  • minä - " ok, minä nyt teen näytetyötä kouluun ( selkeää yritystä
    irtaantua keskustelusta )
  • myyjä - missä koulussa? mäntsälän?
  • minä - ehh, joo - juuri siellä
  • myyjä - aa!! =D, onko siellä vielä minun vanha opettajani?..

En ehtinyt vastaamaan, kun vihainen, toinen vanhempi myyjä tulee ja kehoittaa tätä nuorempaa, suhteellisen ärsyttävää myyjää laittamaan vauhtia toimintaansa - katsoi myös minua kuin punaista vaatetta kun näki mitä tuo “harjoittelija” minulle möi.

Vituttavaa urkkimista

Tuo on kyllä sen verran tuhti annos että en ole ennen noin suuresta kuullut.

Helposti menee alas kun uuttaa LSA:n veteen ja sekoittaa siihen runsaasti muhutiivistettä.

:astonished: tollasesta en oo kuullukkaa.en ala kyl tässä keinoja kyselemään, mut eipä oo aikomusta nyt lähitulevaisuudessa noita syödäkkään.

Vähä off toppiccia mut mitäs onko se totta että niitä ei saa myydä suomessa enää? Joskus rikosraportissa puhuttii siitä. Tälläisessä ymmärryksessä mä olen elänyt ihan viimepäiviin saakka kunnes näin sitten tampereella prismassa kukkapusseissa päivänsinin siemeniä myytävänä. Sitä ihmettelin suuresti. Vai onko jokin toinen kukka suomessa minkä nimi on päivänsini kanssa=?

Pyh, joka helekutan halpahallissahan noita on. Ite en oo kyl jaksanu alkaa testaileen.
Mites toi nyt oli, jos kasvatan ite noi kasvit ja saan siiduja ni eihän niis kuorissa ole sit mitään paskaa mikä tekee huonon olon, vai…?

EDIT: Kävin kauppareissulla ja kolmessa eri kaupassa oli myytävänä Heavenly blueta ja scarlet o´haraa ja sitten jotain muitakin…

kyllä nuo lsa siemenet on cool…kännissä vaan ei kannata vetää…

haha, vai nääkin tekee sit comebackkia ‘nuorten muotihuumeena’.

Tosi shamaani pureskelee siemenet, yksi kerrallaan :smiley:.

Siemenet kannattaa huuhdella ennen nauttimista, pinnassa voi olla homeenesto- tms myrkkyjä jotka ei tee hyvää. Pahoinvointi on silti taattu, vaikka kuinka huuhtelisit, kasvattaisit itse tai tilaisit netistä.

Itse kasvattaminen on sitten pirun vaikeaa jos ei saa ulos esim. parvekelaatikkoon tuota. Sisätiloista kun puuttuu hyönteiset, joita kasvi tarvitsee pölyttyäkseen. Lajikkeissa on tehoeroja, markettien siidut voi hyvin olla vain 10-20% siitä tehosta mitä entheogeenikaupan tarjoamat… HUOM! Tämä EI tarkoita etteikö marketistakin saattais napsahtaa tujuja siemeniä eli ottakaahan iisisti ensin että tiedätte, minkävahvuiset siidut on kyseessä.

60 siemenellä joskus kokeilin, ei siitä muuta irronnut kuin hyvä mieli ja jännästi kevyt olo. Jugurttia kyytipojaksi niin hyvin meni.
Pahaolo kesti noin tunnin verran, piti sankko hakee viereen jos sittenkin lentää laatta.

Heavenly Blue on paras. Myös Pearly Gates on hyvä.

Todellakin!

Kävin ostamassa aikaisemmin Ipomoea Tricolor (tais lukea vielä jotain heavenly blue??) Kukat olivat niissä kumminkin valkoisia,
ja monet väitti ettei toimisi, mutta ikinä en ole noin pitkälle päässy noilla siemenillä!!
Seuraavan kerran ostin Ipomoea Tricolor, siniset kukat, heavenly blue = EI LAINKAAN VAIKUTUSTA!!! Siis ei minulla eikä muilla…
mitä ihmettä ne on tehny niille? :unamused: KYllä aikasemmin saman merkkinen pussi toiminut…
höh.