Päivänsinen siemenet

Ostin noita ipomoea tricoloreita… kantsiiko noit ees koittaa syödä vai annanko suoraan jollekin muorille istutettavaks? :smiley:

Varmaan huono sato

Yök ja hyi hitto noiden siementen kanssa. Joskus teininä niitä tuli popsittua. Aivan kamalan makuisia ovat eikä muutenkaan mitenkään kehuttava vaikutus noilla ollut. Muistaakseni annostelu oli muutamasta grammasta noin kymmeneen grammaan.

Ach… ihana kevään varma merkki… psini-kauppa käy kuumana. Teinit vetää LSA:ta ja käy kuumana.

Why not?

(Mulla ei ole tuota päihdettä vastaan mitään, jos joku tarjoaisi sitä vaan täydellisesti ekstraktoituna puhtaana muotona. Siemeniin en vain voi kuvitella kajoavani…kai)

Rale, ei saa olla nirso. Jos asuisit Ylivieskassa tai vastaavassa kehitysmaassa, niin johan kelpaisi.

Ennen kelpas. Enää ei. Silloin asuinkin naapurissa. Paitsi että nyt just kelpais. Koska oon kännish.

HBWR on kyllä huomattavasti kompaktimpi ja miellyttävämpi nauttittava, jopa potentimpi määrään verrattuna (miksei olisi) mutta niissäkin se pahoinvointi… hyi hitto… mutta toisaalta se olotila… no onhan tota viime pääsiäistrippiä jo vähän ikävä…

vittu why not… oksettaahan ne muutkin huumeet.

En tiiä…

Miksei kännissä? Mihin perustat väitteesi?
Ite vetäny sienet/LSA:t aina kännissä.

onks joku syöny tota scarlet o’hara -laijiketta?

Pienemmillä annoksilla alkaa pärisemään rumpu perseessä, ja isommilla kolkkaa nukkumatti.

Mutta parvekkeella kasvaa sitten todella hienosti, itse kasvatin aikoinaan sellaisen kasvin että se oli koko parvekkeen korkuinen ja jouduin sitten teippailemaan kasvin latvaa että se pystyi kasvamaan katossa ihan vaakatasossa. Siemeniä tuli ties kuinka monta tuhatta, vaan en niitä nauttinut, kyse oli nöet jostain ei niin vaikuttavasta päivänsinestä.

Sammakot kyllä voittaa tollaset siemenet!

no oon huomannut että kun dokaa siementen vaikutuksen päälle niin matka muuttuu jotenkin sekavaksi ja pöhnäiseksi…vähän niinkuin siementen vaikutukset ovat yhä päällä mutta niitä katselisi sivusta, esim musa kuulostaa hyvälle mutta on sellanen pöhnä päällä ettei siitä osaa oikein nauttia, sitä on vaikea selittää…

sienten kanssa oon minäkin usein dokannut eikä siitä ole haittaa ollut

ja mitä lajikkeisiin tulee niin kyllä blue starit on kovempia kun heavenly bluet…niitä vaan harvinaisemmin on liikkeellä…ziemenistä osa valkoisia ja osa tummia…

Heavenly Blue, Sky Blue ja Blue Star. Samaa kamaa.

Muut esim, Scarlett O’hara ei ainakaan kaverilla toiminut, sillon kun aikoinaan niitä urakalla rouskittiin.

Parhaimmillan olen “nauttinut” Heavenly Blueta n. 700 kpl. Pilveä päälle. aijaii…

teininä tuli kokeiltua, ikimuistoinen kokemushan tuo oli vaikka kovin vähän niitä tuli otettua, jotain alle 200 selvästi. Alkuun oli sellainen odotusfiilis kaverin kanssa, tiedettiin että pitäis tulla paha olo ja sitä kesti joku 30min, ei pahaa, vaan sellainen että “oksettaa mutta ei voi oksentaa-olo”. Sitten huomas että ääreisverenkierto heikkeni ja alko jo olla myöhä niin kaveri lähti kotiin. Soitti kotoa että “valot häikäsee, katso silmiäsi!” Ja nehän on isot ne pupillit.

Molemmat syötiin tosi vähän näitä kyllä, osa jäi pullon pohjalle mutta kun sitten koitti aika mennä nukkumaan niin samantien kun sulki silmät, alkoi nähdä sellaisia kummallisia kuvioita, mustavalkoisia kaikenlisäksi, kun sulki silmät. Sellaisia psykedeelisen näköisiä. Kun avasi silmät oikein kunnolla, niin hämärässä huoneessa vilkkui valot, kuin joku strobo.

Laitoin musaa, ja en ole ikinä nautti nut musasta niin, keskittyminen oli täydellistä, ennen en ollut ymmärtänyt sanoja englantilaisista lauluista mutta nyt tuntui kuin se olisi tullut hidastettuna ja kaikki oli selkeää ja ymmärsin sanat ekaa kertaa, siis ihan kirjaimellisesti. Tuntui ihanalta, nukahdin.

aamulla olo oli todella hyvä. tunsin että mitä vain tein, olin rauhallinen ja keskittynyt, nautin kaikesta mihin ryhdyin. Saatoin vain istua ja nauttia hiljaisuudesta. ei mitään turhia ajatuksia, täysin tyhjä ja vapaa mieli… kuin olisin saavuttanut vuosien meditaation tuloksen yhdessä illassa. Silloin ymmärsin että elämässä on todellakin jotain hienoa jota voi saavuttaa, noin hengellisellä tasolla. Ikimuistoinen kokemus ja avartaa näkemään elämää sen hektisen arjen ulkopuolelta, ja mahdollisesti auttaa tekemään elämässä tärkeitä muutoksia.

Huonoja puolia oli tosiaan se paha olo alussa mutta hävis kokonaan, ja sitten se verenkierron supistuminen, lähinnä korvalehdissä tuntui pistelyä ja aivan kuin jälkikäteen olisi jonkun aikaa aina pistellyt korvalehtiä kun otin alkoholia, mutta voi olla että kuvittelin / tai oli aina käynyt niin mutta en ollut ajatellut asiaa.

Tuntuu että turhahan noita nyt on kenenkään kieltää, aika vähän noissa taitaa haittoja olla ellei ota liikaa mutta yhtälailla litra kossuakin suoraan masuun tappaa herkästi. Itse en ottais paljon noita, tuollainen pieni annoskin antoi sen henkisen avartumisen ja rauhallisuuden tunteen joka tuntuu olevan arvokkain ominaisuus noissa. onhan se sitten jos ottaa isot annokset niin ehkä vaarallistakin jos tosiaan alkaa nähdä ympärillään monstereita ja saa ikuiset traumat, hui!

Ainiin, unohtui mainita että itsekin kyllä sain kokea sen kääntöpuolen, en taaskaan ole varma oliko noista mutta kokeilun jälkeen alkoi aina metsässä kulkiessa tulla kummia ajatuksia, alkoi pelottaa että esim. isot kivet muuttuvat peikoiksi, teki mieli katsella varmuuden vuoksi aina taakseen…ja kuulosti kokoajan että puhelin soi mutta ei se soinutkaan kun koitin vastata…siihen aikaan tuli juotuakin paljon ja oli masennusta joten tarkkaa syytä vaikea sanoa mutta isoja satseja en kyllä söisi! Toisaalta heti kun sai itsensä kasaan ja alko taas huolehtimaan itsestään niin kaikki tuollainen hävis elämästä.

jokainen tekee tietysti itse päätöksensä, itse en kadu kokeiluani mutta toisaalta tuntuu että moni ottaa vaan sekoilumielessä noita. Mutta halpaahan se on ja harvemmin vaarallista, kukkakauppoihin vaan kiertelemään tai huuto.netistä tilailemaan. Itse aikanaa ostin anttilasta kun oli uus juttu niin helposti irtosi koko hyllyllinen siemeniä :slight_smile: paihdelinkki.fi/keskustelu/v … hp?t=19215

Työpaikalla pussit piti hälyttää koska niitä käytiin pöllimässä. Myyjät hyvin tietoisia asiasta mutta ostat jos ostat. Ei kovin montaa pussia kerrallaan pidetty hyllyssä.

[Valmistuohjeiden antaminen Päihdelinkissä on kiellettyä, joten niiden kyseleminen on turhaa. Poistetaan - Toimitus]

No siten tietenkin että kasvatat kasvin ja annat sen kukkia loppuuun ja keräät siemenet! :slight_smile: On muuten kivaa puuhaa, nyt alkaa olla hyvä aika valmistautua, ei ehdi kukkia jos myöhään istuttaa…eli nyt vaan siemenet hommaa ja itämään purkkiin ja kasvattelee siitä sellasen 50 senttisen ja sitten alkaakin olla jo ulkona lämmintä ja istuttaa maahan. Kukkii komeasti ja kasvaa mahtavasti.

aaaa. selvä. :smiley: kuulin kaverilta että oopium unikon siemeniä olisi myyty jossain tampereella. kaveri oli sit keittäny teetä siitä ja oli tullu kuulemma tosi raukee olo :laughing:

Miten muuten lsa:n(hbwr) ja amfetamiinin yhteisvaikutus? Onko vaarallista kombottaa noita, kokemuksia?