#paihdelinkki ja !paihdelinkki. *Internet-kiusausta ja sopoa

Moi.

#paihdelinkki oli alunperin alkuperäinen irc-kanava, kuin jatkoksi perustettu tälle foorumilla. Se oli suosittukin, niin suosittu, että ulkomaalaiset valtasivat sen, emmekä ole saaneet asiaa korjattua.

Rinnalle perustettiin !paihdelinkki , jossa olen alkanut kokea osakseni syrjintää (Miffy bannaa minut aina kun mahdollista, turhistakin syistä ja muut ovat tarttuneet perään säilyttääkseen statuksensa), joka johtuu erimielisyyksistä minun ja Milla “Miffy” Jaakkolan välillä. Minut bannitaan sieltä välittömästi jos en ole hänen tai hänen ystäväpiirinsä kanssa samaa mieltä.

Nostanko oikeusjutun?

Sinut bannitaan ties kuinka monen henkilön toimesta, koska yksinkertaisesti kukaan ei pidä sinusta kyseisellä kanavalla. Peeloilet ja sitten itket juuri tällaista: “nostan oikeusjutun” voi NYYH koitapa löytää Suomen laista kohta joka kieltää bannaamisen! En tod, ole ainoa jolta saat kenkää, ja jos oot huomannut niin ei ne #huumeillakaan sua jaksa katella. En ees käytännös irkkaa siel ku kerran kuussa mutta ku tuut aina vinkuu et oot saanu bannit.

Oot säälittävä ja sääliä kerjäävä pelle jota kukaan ei jaksa, ja joka ei oikein ole sisäistänyt irkin anarkistista luonnetta.

Pliis, ole kiltti ja tee se rikosilmoitus! Haluan meinaan ihan tosissani kuulla kuinka lujaa poliisi repeää kun kertoo että mua syytetään bannien jakamisesta irkissä xD

ps. vitun peelo.

ps. jos meinaat täältä koittaa saada sääliä niin lupaan pasteta tähän niitä juttuja joiden TAKIA saat banaania jatkuvasti.
Miten olis esim. “yhyy nyyh hirveetä ku pitää mennä katkolle” ← jätkä ite sinne halus
“meen huomenna katkolle eli opettelen tööttäilee tänää”
“mut bannittiin katkolta”(sic!) ← huomaatko? sun perseilyä ei jaksata yksinkertasesti MISSÄÄN

Pöh Speissi o kanavan kirkkaimpia tähtiä.

Koska ny speis nii innolla haluaa julkistaa tätäki juttua nii kerronpa täälläki: se uhkaili privassa että soittaa SEISKAAN, kertoo siellä et mä bannasin sen irkis ja kyselee tiiänkö mitä se tekee mun uralle xD Ei jeesus, speis sää et oo todellinen :smiley:

Olen täyttä rautaa ja totta.

Koitas nyt. Tsempata.
Älä pilaa elämääs tolla narsismin yliviljelyllä.

thanks!!!

kiitti sttufff!! <3

Vaikka vedät kamaa, niin sulla ei oo noin vakavia mielenterveyshäiriöitä sentään :stuck_out_tongue:

No ainaki viihdettä! Mut vittu sitä floodia jaksa jatkuvasti, ja sä irkkaat tuol kuiteski suht harvoin joten et oo ehkä kerenny vittuuntua siit ku tuntikausia tulee ihme floodia ties mistä ryynikomboista mitä toi on vetäny, tai sitte ääliömäisiä kyselyitä tyylii “oon ottamas tsolpideemia viinan ja kissanpaskan kanssa, uskallanko kombotttaa deksmiin näitä”, tai sitten sitä ihan yleistä raivostuttavaa säälinkerjäystä. “KOHTA HEITÄN HIHAAN YHYY OON SÄÄLITTÄVÄ KATTOKAA MUA”

Mäki saatan olla attention whore, mutta mä sentäs haen huomiota vain itte asialle mistä puhun enkä omalle eksistenssilleni. Jos joku tajuaa asian ni mulla itelläni ei enää ole väliä, speissin kohdalla taas asiaa ei ole ja tärkeetä on vaan saada säälintapaista huomiota… Hohhoijaa 9_9

Oikeusjuttu ja soitto seiskaan. Ihan vapaasti. Space, sinuna en nolaisi itseäni noin mutta kukin tyylillään.

Ircin itkulinkki plinkis…
Joo painun vittuuun

Mielenterveyshäiriö = ei jaksa katella sun idiotismia? :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Tiäks sä oot kanavan kirkkaimpii tähtii puhtaasti järjenjuoksusi takia. KUKAAN ei oikeasti sua tonne kaipaa muuten ku viihteen vuoksi.
Sua ehkä siedettäis paremmin jollet järjestäis tällaista showta aina…

oon artisti, haha :smiley:

Pakko viel vähän analysoida jos vaik vahingos tajuaisit jotaki.

Sut potkittiin ihan yhtä usein #paihdelinkiltä ulos. Sut potkitaan jatkuvasti #huumeilta ulos. Ja vika on kaikissa muissa ku sussa?

Sua bannii ihan vitun moni ihan toisistaan riippumatta. Tiiän että pidät mua about jumalana mut ei mulla oikeasti ole noin suurta vaikutusta yhtään mihinkään. Haluat näemmä kovasti löytää syntipukin, kumma vaan että se aina vaihtuu… Ja sitten tuut julistaan et “ainakin X on mun puolella” vaikka juuri kyseinen X olis hetkee aiemmin ilmottanu ettei voi sietää sua. Oot vähän hidasjärkinen?

Nope. Sinä saat banneja koska floodaat paskaa.

Sinä
et
edes
omista
mielipiteitä
etkä
varmaan
ole
oppinut
että
samalle
riville
voi
kirjoittaa
useammankin
kuin
yhden
sanan.

Siguainesta xD

:bulb:

No pidätkö sä sitten speissistä? Ainakin ne, jotka siellä kaikkein aktiivisimmin on paikalla, on lähes yhtä mieltä asiasta. Osa suhtautuu ihan neutraallisti, mutta kukaan ei oikeasti pidä. Tahallani jätin käyttämättä ilmaisuja tyyliin “kaikki inhoaa” tms. Mutta ok jos kuulut speissin fanclubiin niin kiitän korjauksesta ja perun yleistykseni.

:bulb:

Musta on jotenki ironista että mä ite pidin speissin puolia aika kauan, koitin saada muita kestämään sen sekoiluja - kunnes itellä palo käpy ihan yhtä pahasti kuin kaikilla toisillakin. No hard feelings mutta miksi tupata kun ei tykätä? Speissi vois perustaa oman kanavansa ja kutsua sinne ne jotka sen mukaan hänet tuonnekin kanavalle haluaa, saataisiin me muut olla rauhassa…

Spacehead: näin helppoa se on.
/j #kanava_jota_ei_vielä_ole

Miffy eiköhän toi oikeusjuttu ollu sarkasmia :stuck_out_tongue:

Perkeles, mä haluan olla se jota inhoaa kaikki, olis edes jossain hyvä. Kun sais tuon oman koneen kuntoon, niin voisin väläytellä !paihdelinkissa omaa tyhmyyttäni.

Äääh

Tota, se floodi mitä eka tuli kanavalle (“tekisin muuten rikosilmotuksen mutta en halua paljastaa koko kanavan logeja”) ja se mitä sitten alkoi tulvia privaan… Ei, toi ei ollut sarkasmia. Se tässä surullisinta onkin.

Oon pahoillani mut et sää oo ees lähelle tarpeeks tyhmä :<