^Joo, kiinnitin kans huomiota muuten niin taitavan keskustelijan (Miffyn) “mokaan”.
He ovat täällä taas! Nyt on vaan hieman väsyneempää, kuin viimeksi. Irkkaajat tuovat aina hieman suhteellisuudentajua, kun hahmotan omaa internet-käyttäytymistäni, (siis lähinnä ajalliselta kantilta).
Aika raakaa touhua toi irkkaaminen, nyt Madmike itkee 3-6h eri foorumeilla ja sitten se lasketaan takaisin noille kanaville. Miksi ette anna ikuista bannia? Kummiskin kaipaatte tuollaista Madmiken tapaista kaveria sinne, vai mikä siinä bannin antamisessa on niin vaikeaa. Vai onko parin tunnin banaani sitten isokin rangaistus? Mulla on sellainen tunne, että käytte tämän saman keskustelun kk päästä uudelleen, mutta sehän vain rikastuttaa saunan sisältöä.
Ai-niin, se veikkaus… 4. sivulle hyytyy…
Mutta jatkakaa, tuotte aina mukavaa vaihtelua. Olette niin ihanan tosissanne…
itse melko usein kanavalla olen ja toi on ihan totta,ei kukaan jaksa sellasta juttua mitä spacehead suoltaa.se voi olla ihan hauskaa 1x/vko mutta sitten se raja tulee vastaan.ei osaa kirjottaa yhtä sanaa enempää yhdelle riville,ja ne perseeseen tunkemis jutut niin ei ole edes hauskoja.
UhuuHhUHuHuh kauheet euforiat
Meni just 7,2mg tsolpideemia rektaalisesti
uhuhuhuhu ooooh!!
KOITTAKAA IHMEES!
kauheet orkut!uHuhhuHUhu!
ei tollasta jaksa kattoa,antaa kaikkien kukkia vaan jne mutta rajansa tolla paska suoltamisellakin.eikä tossakaan vielä mitään muttakun se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu…ja sitäpaitsi turhaan sä miffyä yksin nimeet,etkö uskalla niitä muita nimetä?eilen sut banni 4 eri ihmistä.muistaakseni ainakaan päivällä miffy sua ei banninu sieltä kun jaksoit olla apinoimatta,katso siis peiliin ja eti sitä vikaa sieltä äläkä koitaa saada myötätuntoa&sympatiaa keräystä täällä pystyyn.
tunnustan bännineeni myös monesti! ei miffy oo mikään irc-ylijumala jota kaikka palvoo vaiks vois olla
oon myös ottanu ihan vaa vittuillakseni niitä bännejä pois. enää en jaksa. kuten sanottu, on se joskus ihan kivaa seurata toisten peeloilua, ja antaa niiden “älykkyyden” aina vaan hämmästyttää, mut ku samat saatanan laulut jatkuu päivästä toiseen, ni tulee se raja itse kullekkin vastaan
ja etenki, ku speississähän ei koskaan oo mitään vikaa, muut irkkaajat (about jokaisella olemassa olevalla kannulla) ne vaan on ilkeitä ja kiusaa…
ite bannin ja bannin jatkossakin, jos joku ottaa bannit pois ei se mua haittaa, voi aina kattoo osaako spacehead käyttäytyä, mutta onhan se todettava aina uudestaan ja uudestaan, että ei osaa. Miffy sen jo sano, perusta oma #tsolpideemia_ja_sinoliaperseeseen_ihana_euforia kanava.
Yhdyn Beyootchin ja kirkkaan kommentteihin… nyt on mitta todellakin täynnä…
Pasteempa vähä privaa… vaikka se nyt onki hyvien tapojen vastaista… mutta nin on speissin perseilykin.
[16:57] IGNORE ON KEKSITTY
[16:57] sä et tuolta mua enää bannaile
[16:57] menetät oppis
[16:57] ja saat ikibannit
[16:57] kuka niin sanoo?
[16:57] mä
Näin siis uhkailee minua kaveri, joka on ollut kanavalla lähes kai alusta asti… mutta jostain KUMMALLISESTA syystä hänelle ei ole oppeja annettu kuin aniharvoin… (veikkaan että nekin säälistä tjsp)
Heti kun ym. uhoominen loppuu, alkaa anteeksipyytely, ja “lupaan parantaa tapani”, ja aina joku uskoo… Tästälähtien homma on niin että aina kun näen että joku on spaceheadin päästänyt kanavalle, niin bannaan sen uudestaa kyselemättä, se on nyt jo riittävän monta kertaa nähty ja koettu, että se ei osaa käyttäytyä.
Ja kuten tuossa joku jo mainitsi, niin olet Spacehead aivan vapaa kirjoittamaan /j #speissilandia, ja siellä saat tunkee sitä 20ml ruuttaa perseesees poikittain, kosketella kissas palleja, rännätä pameja ja viinaa sekasi ja vinkuu IHAN MITÄ IKINÄ HALUAT, eikä kukaan tu taatusti kieltämään… oot sillon kato sen kanavan valtias… !paihdelinkki kun nyt sattuu olemaan sellanen kavana, että sen operaattoreista n.90% ei susta pidä.
ja ps. AIVAN TURHAA SYYTTÄÄ MUITA, [size=150]ITSE[/size] OLET ITSESI TÄHÄN TILANTEESEEN AJANUT, KOITA NYT VITTU KERRANKI KÄSITTÄÄ ETTÄ SUSSA ITESSÄSKI [size=150]VOI[/size] OLLA SITÄ VIKAA!!!
EDIT: Tässä vielä mainista poimittua:
[16:56:49] vedätkö amfetamiiniia!
[16:56:56] vedä se suoneen
[16:56:59] tai pyllyyn
Jos tuo ei ole provosoimista, niin ei mikään… noin sekunti tuon jälkeen annoin banaanit…
Mut ku se tappaa kaiken aidosti nielenkiintosen keskustelun, ja sit jutellaan taas speissistä ja sen tempauksista. Heti ku se katoo sielt ni jutun taso nousee, ja oikeesti aina jos speissi on äänessä ja yrittää alottaa jotaki syvällisempää keskustelua ni se kuolee heti alkuunsa. Siitä pitää spacehead huolen. Vaik olis jo hetken aikaa jengi jutellu jostaki vaikka vittu maailmanpolitiikasta nii avaruuspää tunkee siihe välii julistaa “MOON VETÄNY TSOLIPDEEEMII JA RIVATRILII JA NYT MEINAAN TÖÖTTÄÄ RESILAARIA PIIMÄN KANS” ja sitte tota floodia tulee niin paljon että ihan oikeesti sen edellisen kesustelun seuraamisesta tulee mahdotonta. Tässä se ongelma.
No aika uuno pitää olla, jos Miffyn nimee ei tiedä… sen nyt jokanen löytää netistä jos vähääkään jaksaa etsiä. ja käsittääkseni se ei henkilöä itseään häiritse, mutta kute sanottua erittäin epäkorrektia se silti on postata tuollasessa yhteydessä…
Minua on kiusattu ala-asteelta yläasteelle ja minulle on jäänyt siitä syvät henkiset traumat.
Olen oppinut kestämään ja nyt olen tullut siihen pisteeseen että opettelu saa loppua.
Koska pyrin usein täydellisyyteen siinä missä koen onnistuvani, alan valitettavasti kaipaamaan suurempaa haastetta.
Ärsytän ihmisiä leikkimielessä tahallani. Ja testaan ja seuraan heidän reaktionsa. Nämä ihmiset saattavat olla minulle merkityksettömiä, uhreja. En välitä pätkääkään tuntevatko he kipua.
Voin lopettaa sanoilla piikittämisen. Jos annatte puhua.
uskomatonta paskaa,katsos meidän ei ole pakko olla sinun uhrejasi,meillä on se valta k.o kannulla kikkiä sut käytökses takia vittuun.sinä muutut emme me.kompromissia tai välimaastoa EI OLE!turha parkua tollasta lässynlää säälikää nyt potopaskaa.sun apinointias ei oikeuta mikään,tai mikään selitys ei tee siitä hyväksyttävää.meneppäs ja lyö itsees avarilla peilin eessä naamaan ja kirkase et HERÄÄ!!! jos vaikka auttais.
Ei siitä sen enempää. Mä unohdan koko jutun. Ja oon tästä lähin oma itteni. Enkä koita psyykata porukkaa enää. Ootte toisaalta aika vitun helppoja. Heh.
Jatkakaa.
PS. Oliskohan mulla pahemmanlaatuinen psykososiaalinen ADHD?