Iltaa.
Kirjoitan tänne, etten horise tyhmiä Facebookissa omalla tai kaverien seinällä tai erinäisissä ryhmissä. Ja tee ittestäni entistä tyhmempää, epävakaalta vaikuttavaa, itselleni vierasta pösilöä, jota tarttee hävetä sit taas muutama pvä. Katon just Yleltä Flinkkilä-Tastula -ohjelmaa, jossa jälleen hyvää keskustelua. Tällä krt aiheena äiti, joka on häiriintynyt. Myös mun lapsuudenkokemus, vaikka tarina tietenkin toisenlainen.
On taas tullut dokattua puolison kanssa. Tänään alettiin “vasta” n. klo 17. Huomenna yritetään taas juomattomuutta.
Niin paljon kerääntynyt paskaa yli viiskybäsen elämään. Monta perusasiaa kuitenkin ok. Mutta aina vaan jumitan, jämähdän, masennun, ahdistun ym. Lisänä varmaan nippu diagnosoimattomia häiriöitä, mm. ADHD. Joku dissosisaatiohäiriö tai hajonnut personallisuus myös voisi löytyä.
Oon joskus aiemmin tuonne Lopettajiin kirjoittanut, mutta en ole osannut juomista lopettaa. Taukoja on silti ollut, tipaton tammikuu ym. Opiskeluja ja keikkatöitä ollut viime vuodet. Erilaisia masennuslääkkeitä kokeilin, mutta huomasin käyttäväni niitä vain, jotta saisin unen eikä tarttis hakea lisää alkoholia. Nettiterapiaa oon kokeillut ahdistukseen, mutta en saanut siitä irti tarpeeksi apua. Ja ne terapeutit tais olla sitä mieltä, että tarviisin syvällisempää terapiaa. En viiti ees hakea tollasta, kun en oo rikas. Julkisella puolella riittää hommia vaikeampienkien tapausten kanssa.
En ny tiiä, mitä muuta tehä kuin tänne kirjoittaa. Anteeksi ja kiitos.
T. Poxu