mu pitää soittaa ma-ke aikana polille et millon mulla on aika .onnex ei ole laittomia lääkkeitä.Ja sanon varmasti näist vitun pikku nappuloista mitä syön.Mut toi xanor voi olla pahajuttu jos ne päättää lopettaa sen.mut haluun vaan tuskista pois sais vaikka temeä antas.
Ei muuten tule halvemmaksi!! Justiinsa laskeskeltiin, että täälpäin nykyään tulis halvemmaks käyttää päivittän kontteja/morfiinia…!
Vittu toi bupre on tääl nykyään kultaakin arvokkaampaa!
Oon vedelly viimeset viis vuotta Temgesiccejä joista kolme vuotta 0,4 sunnilleen 4 päivässä välil vaa pari ja joskus menee 5-6, muutama vuos sitten meni jopa 8-10 mut onneksi tuli elämään suuri rakkaus joka auttoi tiputtamaan siihen 4 päivässä joten ne ajat on takana, tais toi revittely vaan nostaa ton tolen nii korkeeksi et viimeset pari kuukautta on ollu tuskallisia. Aikasemmin tolen on saanu pudotettuu ku ottaa viikon vaik 1,5-2 mut vedin just kaks viikkoo 1,5 päivässä eikä siitä mitään hyötyä ollut. Vitutus on suuri ja kivut myös ja ne vaan lisäntyy joka päivä. Suositteleeko kukaan vaihtoa Temgesicistä Oxyconttiin vai olisko jotain muuta? Mielellään opiaatteja mulla ei oo mitään syytä kärsiä viekkareita.
Mulla vaan ei koskaan tule olemaan mahdollista “parantua” et lääkkeitä on syötävä loppu elämä, viekkarit eivät siis ole ongelma. Aikoinaan ku Teemut alotin niin Kipupolilla sanottiin et aina vaan vahvempia lääkkeitä joutuu/saa vetää. Mikä ois niinku Temgesecin ja Oxycontin “väli vaihe”, eräänlainen “Stolishnaja”?
Kyllä sieltä vielä se Durogesic löytyy, tosin Oxycontinit loppuu sitten kun seinään. Oxynormia saat ottaa vielä piikkeihin.
Sitten kun alkaa olemaan Durogesic laastari selän kokoinen, aloitetaan vatsa puolelta lisäämällä sinne taas se pienempi. Kun pinta-ala loppuu sieltä, tai olet jo niin luuranko ettei lihas/rasvakudosta löydy mihin laastari imeytyisi, pääset pumppuun. Sitten muuttuu aine taas Oxyksi ja tiedät että pitkään ei enää tarvi lääkkeistä/viekkareista huolehtia. Piikin kohta vaihdetaan 1-3 vrk välein, tarvittaessa kaksi pumppua ja kaksi piikkiä + nestemäinen Oxynorm.
On voimakkaampaa, viihdearvoltaan tosin riippuu olosuhteista, konteista saa kyl paremman olon mut tarvii tarkemmin olosuhteet miettii, esim jos vedät teemun niin voit tehdä iha mitä vaan ja mennä mihi vaan ja vetää mitä vaan, mut kontin kans on vähä tarkempaa mitä voi vetää eikä se futaa niin hyvi jos touhuaa jotai muuta ku makaa rauhas. Tosin pirin kans kontit kyl on vitu letkeitä vaikka vähä liikkuiski.
Lääkekäytössä suosittelisin ehdottomasti pysyyn teemuissa niin kauan ku vaan mahdollista, samoin kyl 247 narkkaukseski koska konteista tulee pahemmat reflat ja tarvii vetää paljo enempi et pysyy terveenä ja useemmin.
Miltä osalta “mietoa kamaa”? Ei kyllä todellakaan ainakaan siltä osalta jotta kuinka pahan riippuvuuden niihin voi kehittää - ja reflat kestävät pitkään ja voivatpa viedä jopa hengen.
On väitetty (ja lukemaani tietoon perustuen olen päätynyt uskomaan siihen), että pahimmillaan alpratsolaami koukku voi kehittyä paljon vittumaisemmaksi kuin heroiini koukku - ja ehdottomasti vaarallisemmaksi vieroitusoireiden suhteen.
Mites muuten onko teillä muilla esiintynyt ärtyneisyyttä oksokodonia vetäessä? Olen nykyään aina hermostunut ja vedän kilareita mitättömistä asioista. Vain silloin, kun on paras nousu, en ole ärtynyt. Tiedän toki, että kannattaisi ehkä lopettaa käyttö, mutta auttavat niin hyvin kipuihin, etten haluaisi aineesta luopua…
elmotin: mä oon jóskus vittuuntunut vedettyäni konttia. mut pakko on vetää, ku en ilmankaan pärjää. Millä kandeis noita boostaa? Nokkaan konttini vedän, mut voiks tramalilla tai panacodeilla saada lisää tehoja? Molempia löytyy aika kasa…
Täh…ei mitään syytä kärsiä viekkareita??? Vedä kaikkea mitä saat käsiisi sekaisin, niin palataan asiaan parin vuoden päästä. Olisitkohan sitten jo vähän auliimpi vierottautumaan?
Pidätkö sä Elmotinin kertomaa jotenkin kehumisena, tms??? Haloo!!! Toi on totista tarinaa, jolla ei ole mitään tekemistä kehumisen kanssa. Mistä sä tiedät kenenkään kipuja? Vai oletatko olevasi ainoa, kellä on kipuja?