oxycontin 80 mg

Mitä mieltä näistä napeista? Mahtavat nuokut ainakin tuli hihaan lyotynä :laughing: kiinnostas tietää muitten mieli piteitä… :exclamation:

Varmaanki parasta mitä oon ikinä vetäny, kelpais kyl saada taas, aivan liian harvoin tulee vastaan.

Hyvin niistä ainaskin maksettiin, joku ihan 20€ kipaleelta. Itse en ole koklannut, ku niitä alkoi pyörii ympärilläni vasta tultuani raskaaksi, enkä viitsinyt enää siinä vaiheessa rupea uusia douppeja käyttää. Ku vertaa minkälaisiksi ihmiset tuli niistä, niin hyviä noi vaikuttaa olevan verrattuna teemuihin ja tramaaliin. Vähemmän huonoja oloja selkeästi.

tästäkin nyt piti sitten vaan muodostaa mielipide, vaikken ole muuta ku vierestä seurannut, olen mäkin aika säälittävä kuivanarkkari! :laughing: marianne.j

20e kpl :smiley: Oulus niistä on maksettu euro/mg :imp: :laughing:

Hehhe, mielestäni kakskybää per oli tosi hyvin kuitattu, ku laski paljonko niistä piti maksaa apteekissa jne. Hehhe, näin pienissä kaupungissa sitten dumpataan hintoja. :laughing: Mari.

.

Mites noin yleisesti te noit kokkaatte. Ite klikin kaut, eka tietty murskasin ja sit klikkiin ja himan lapi, mut must tuntuu et sinne jaa aina skidisti perskoi. Mut joo tosiaan mahtava aine ja koin rakastumisen :laughing:

Mahatva aine oxycodone mut vittuimaine olla koukus… Vakituises käytös palaa kyl rahaa ja oloja jos yrittää saaha nii annokset nousee taivaaseen.

Kuori poies, murskaks, klikkii, filtterin läpi ja hihaa ja sit makoilee <3

Pois nämä hUUmemyönteiset tekstit, prkl…

Josko tähän välii viel sanois että 80mg on sit vitusti liikaa josei ole tolee, irtoo ne notkut jo 20mg doselki nätisti josei o nautiskellu hitaita kauheemmi ;E

On kyllä parhaimmat olot tullut just konteista. Mut jossain vaiheessa ne rupes jotenkin pelottaa mua, kun alko meneen vähän liian rentoon tilaan… :confused:

Niistä tulee helposti sellanen olo, et on vetänyt liikaa… Vaikka pienillä annoksilla niitä joskus vedin, niin silti jossain vaiheessa alko tuntua pahalta fyysisesti ja toivo vaan et lakkais jo toimimasta…
No ylipäätään ei ole mun juttu.

joo,tykkään kyllä :smiley:
on kyllä aikaa ku viimeks tuli otettuu,mut sitä oloa ei ikinä unohda :sunglasses:

on varmaan tosiaan hyviä…itse sain oxynormeja sairaalassa yöksi 2 valmiiksi…tarpeen mukaan, eli heti molemmat. :slight_smile:

Eivät takuulla olleet 80mg:siä :smiley: mutta tunsin kyllä “kosketuksen” tolellisena (bubrea,kodeiiniä,morfiinia silloin kuluvana kuukautena)

mut sen lämpimän opioidiviitan alla on turhankin turvallinen olo…pitää olla selkärankaa - ei ole ensinnäkään aikaa notkua jatkuvaan syöttöön.

Sain hiljattain 20 mg Oxynormeja ilmaiseksi 45 kappaletta. Sain myös kourallisen 5 mg Oxynormeja ja 10 mg Oxycontineja.

Ihan vain kateutta halusin herättää… :slight_smile:

kuka sun tulevaa koukkuas nyt kadehtis.

aika hyvin sanottu :mrgreen:

Ilmeisesti olet sellainen ihminen, joka heti päihteitä saatuaan hankkii itselleen riippuvuuden, ja siksi oletat muiden oleva samanlaisia. Mutta ihmisiä on monenlaisia, jopa ihan erilaisia kuin sinä. Ehkä joskus sen ymmärrät.

ei ole päihdettä ilman riippuvuutta.

mä oon riippuvainen c-vitamiinista.