Hyvin niistä ainaskin maksettiin, joku ihan 20€ kipaleelta. Itse en ole koklannut, ku niitä alkoi pyörii ympärilläni vasta tultuani raskaaksi, enkä viitsinyt enää siinä vaiheessa rupea uusia douppeja käyttää. Ku vertaa minkälaisiksi ihmiset tuli niistä, niin hyviä noi vaikuttaa olevan verrattuna teemuihin ja tramaaliin. Vähemmän huonoja oloja selkeästi.
tästäkin nyt piti sitten vaan muodostaa mielipide, vaikken ole muuta ku vierestä seurannut, olen mäkin aika säälittävä kuivanarkkari! marianne.j
Hehhe, mielestäni kakskybää per oli tosi hyvin kuitattu, ku laski paljonko niistä piti maksaa apteekissa jne. Hehhe, näin pienissä kaupungissa sitten dumpataan hintoja. Mari.
Mites noin yleisesti te noit kokkaatte. Ite klikin kaut, eka tietty murskasin ja sit klikkiin ja himan lapi, mut must tuntuu et sinne jaa aina skidisti perskoi. Mut joo tosiaan mahtava aine ja koin rakastumisen
Josko tähän välii viel sanois että 80mg on sit vitusti liikaa josei ole tolee, irtoo ne notkut jo 20mg doselki nätisti josei o nautiskellu hitaita kauheemmi ;E
Niistä tulee helposti sellanen olo, et on vetänyt liikaa… Vaikka pienillä annoksilla niitä joskus vedin, niin silti jossain vaiheessa alko tuntua pahalta fyysisesti ja toivo vaan et lakkais jo toimimasta…
No ylipäätään ei ole mun juttu.
Ilmeisesti olet sellainen ihminen, joka heti päihteitä saatuaan hankkii itselleen riippuvuuden, ja siksi oletat muiden oleva samanlaisia. Mutta ihmisiä on monenlaisia, jopa ihan erilaisia kuin sinä. Ehkä joskus sen ymmärrät.