oxycontin 80 mg

Kokeilin teininä tupakkaa, joten olen siis siihen riippuvainen?

Itse olen riippuvainen kaikista vitamiineista ja hivenaineista. Ilman niitä tulee puutostiloja ja terveys pettää. Myös puhdas vesi ja happi ovat addiktoineet minut.

kaikkihan jotka tänne foorumiin kirjottelee
käyttää eri päihteitä. eihän absolutistia vois
kiinnostaa paskanvertaa nää jutut.
niin se vaan menee. jos en päihteitä
käyttäis niin en varmasti roikkuis
täällä…

Niin no emmä tiedä tuleeks susta riippuvainen happohuppu mut
b-luokan makkaraa sä oot jo.

:open_mouth: :question:

Tarkoittaa mitä?

Vitun urpo.

tietystikkään kaikesta ei tule riippuvaiseksi jne jne blah blah

mutta: riippuvuus on sen verran monimutkanen psykologinen, sosiaalinen ja fyysinen asia, että jos joku puhuu jostain oxysta “emmä nyt tästä tuu riippuvaiseksi”, niin voi kyllä jo siitä sanoa ettei oo kaikki kotona. jos noita nauttii, niin kyllä jonkunlaisesta koukusta tai muusta henkisistä ongelmista joutuu myös nautiskelemaan.

kannattaa yrittää tiedostaa se juttu, että päihteet nyt ei vaan ole mitenkään niin yksinkertanen kuvio että jotenkin “ymmärtäisit” niiden vaikutusta itseesi ja psyykkeeseesi koskaan täysin. liika ylimielisyys voi kostautua.

Vedin oxycontineja 40-120 mg annoksilla ennenkuin olin tutustunutkaan bupreen. Silloin se ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä. Sitten kun tutustuin bupreen niin se oli se BUPRE joka tuntu taivaalliselta. Oxy toimi aivan liian vähän aikaa, ainoa mitä sain siitä oli nuokut (bupre jotenkin aktivoi välillä nuokkujen lisäksi)… Yksilöllisiä juttuja tietty, mutta minusta yliarvostettu aine jos ei ole bupretole niin katossa ettei bupre toimi.

ikävää lukea tällasta nuijintaa…eikö voisi suoraan sanoa mikä mättää?

kyllä kontit täälläki menee mg:n mukaan,ja lounais-suomessa ollaan.jengi on vuoden kahden sisää siirtyny niihin,ku pirin saanti niin kuivaa…säälittää katsoa niitä viekkareissa,eivät oloaan tosiaan kestä.pampuloilla heitän siin vaihees. paitsi paril kusipäälle :sunglasses:

ite olen oxynormista (5mg) kokannu 2 kpl:sta vedot,ja ilman tolea kyllä oli rento olo =)

mut ihan kokeilumielessä,samoin ku muitakin hitaita,muutamii kertoja kaikkii.
mut mun ensitöötit olikin piristä,mä raukka rakastuin siihen.

eikä sitä ensioloa saa never takas :frowning:

Niinpä.

Toisen solvaaminen b-luokan makkaraksi edellyttäisi edes jonkinlaisia perusteluja, ja kun perusteluja pyytää, saa vastaukseksi vain “vitun urpo” :unamused:

Joillakin on kova tarve päteä ja esittää kovaa jätkää :laughing: Mutta tuollaisia tapauksiahan löytyy joka foorumilta, kaikkihan niihin ovat jo tottuneet. Minun osaltani jätän asian tähän.

No vittuakos sitten ylimielisesti väität minun tulevan riippuvaiseksi heti kun hankin joitain päihteitä?

Öö nä taisin olla aika kännissä kun kirjottelin. :blush: Niin minusta järkevä ihminen ei lähde käyttämään oxycontteja pään sekoitus mielessä. Menee liian pitkälle tollanen touhu. Tai ihminen on jo liian pitkällä tajutakseen sen.

Koska olen parempi ihminen. hähää.

Ja sen lisäksi tämä ylimielisyys ei voi kostautua minulle mitenkään, sen sijaan voisi ehkä (0,1 promillen tod. näk.) auttaa sinua, saastaista narkkaria, heräämään todellisuuteen.

Toimiiko OC80, jos on ottanut samana tai edellisenä iltana bubrea? Vaikuttaako ne jollain tavalla toisiinsa?

onko tää nyt se aine mistä aikaisemmin tuolla kyselin?eli sellanen kirkkaan vihreä, pyöreä nappula jossa toisella puolella lukee kaheksankymmentä??)(80)

On.

Sanokaas joku että ei kai haittaa ku edelline ilta meni tekkenin paris ja nyt ois tarkotus ottaa oxya?

OC=PARASTA <3 i like!

Moro. Oon metadoni korvaushoidossa, ni uskallanko nykästä 2 80 mg nappia kerralla, ku yhestä en nuokkuja saanu?

Mä oon ihan tarkoituksella jättänyt kontit väliin, konista sain jo opparihelvettiä ihan tarpeeksi. Paljon niillä tuntuu kysyntää olevan, täälläkin maksetaan aika kovia hintoja.