Siis eikö näiden pitäs olla samaa tavaraa? Conteissa mulla rupee päriseen varmaa jonku 30min jälkeen ku oon pureskellu ja nielassu ku taas tän rinnakkaislääkkeen kohdalla tuntuu että vielä 2.5h ottamisestakaan ei juuri mitään tunnu…Ehkä näissä depot rakenne on jotenki parempi ku conteissa vai mites?
Kellään kokemuksia näistä?
samaa tavaraa on, ei ole ite tullut testattua mutta mitä on kuullu ja lukenu nii eiköhän ne ihan hyvin kolise ku hihaan heittää…
Hihaan heitto ei kuulu taas mun hommiin ollenkaan. Jätän sen luuserinisteille ihan suosiolla
AI et hihaan heittäjät on luuseriporukkaa? Oletko trolli, kenties?
Noin mäkin ajattelin ennenkuin aloin injektoimaan, sen jälkeen halveksuin niitä jotka otti pommilla tai nokkaan.
Se kuule mieli muuttuu kun ekat oxy-fixit vetää.
Sitä paitsi hihaanheittäjät ei ole sen huonompia kuin sinäkään, aine on sama, käyttötapa(jollain aineilla parempi) vaan eri.
Tunnen monia hihaan heittäjiä joiden elämä on niin normaalia kuin se nyt nistillä vaan voi olla, on talot, autot, vaimot/avot ja työpaikat. Kaikki muutenkin mallillaan.
Ehdotan sulle Jusba että mietit asioita muultakin kuin omalta näkökulmaltasi, tekisi varmasti hyvää sinulle ja persoonallisuudellesi.
T: T
Jos tarkoitat paremmalla käyttötavalla turvallisempaa tai terveellisempää käyttötapaa, niin tähän en ole kyllä koskaan kuullut vakuuttavia, faktatietoihin perustuvia perusteluja.
Tehokkaampi tai nautinnollisempi käyttötapa iv-injektio sen sijaan on monenkin aineen kohdalla.
narkkari on käsittääkseni koukussa aineeseen ei käyttötapaan, kyl sitä voi koukahtaa ilman sitä piikkiäkin.
IV käytössä voi pitkässä juoksussa löytyä viimeiset suonet jalkapohjasta. Vaikka IM mieluummin.
Ei todellakaan näin! IM-injektio epäpuhtailla aineilla (eli esim. lääkkeiden sidosaineet) on huomattavasti IV-injektiota vaarallisempaa.
Terve nistit!
Kun rännäätte kaikkia mömmöjä niin ettekö te tosiaan osaa käyttää Vinkistä saatava Sterifilt -filtteriä??? Pässit!!! Filtterissä on 5 um membraani ja se poistaa KAIKEN kiinteän aineen mömmöstänne. Kun esim. Subutexin vetää filsun läpi pumppuun on neste ihan kirkasta. Tuon kirkkaan aineen voi sitten rännätä mihin haluaa IV/IM eikä sillä ole erityisiä haittavaikutuksia. Mun on pitänyt kokeilla vetää maitoa filtterin läpi sillä luulen melkeen että siitäkin tulisi täysin kirkasta… No ei nyt sentään. Minä en ole vetänyt mitään hihaan yli vuoteen ilman Sterifilttiä. Tain no joskus 6 kk sitten kokeilin vetää puolikkaan Subun ilman filsua ja silmän suonet alkoivat punoittaa heti.
VH
Sterifiltit eivät poista bakteereita eivätkä sieniä (fungi), tähän tarvitaan paljon pienempi filtteri (0,22 mikronin filtteri). Pienimmätkään filtterit eivät poista viruksia. Lihakseen ei siis kannata injektoida muuta kuin sairaalalaatuisia injektionesteitä.
Kylläpä meni offtopiciksi koko paska taas…No ehkä provosin vähän turhaa. Kyllä iv-käyttäjät yleensä voi käyttää iha siinä noita hommia viihteenä ku muutki…joopa vitun joo. Kyllähä se on ihan fakta että yleensä tuosta rännittelystä se pahin alamäki alkaa. En se minäkään mikään eilisen teerenpoika ole kuten ehkä jo rekkauspäivämäärästä näkee. Mut toki voit tebu uskotella itelles mitä haluat.
Ei kellään nyt olis mitään sanottavaa tuohon alkuperäiseen kysymykseen?
Ps. Monet tutut ja pari tosi hyvääki ystävää heittää hihaan. En nyt pidä heitä suoranaisesti luusereina. Lähinnä säälin.
Moro… jooh, luin tämän ketjun ja nyt tajuan miks kukaan lekuri ei näitä kirjoita! Homman nimi kun on se että kunto on sellainen että nämä nyt ovat ainoat joista saa sen verran apua että voi duuninsa tehdä… ja arvatkaapa mitä, ilman minkäänlaista “kolahtavaa” vaikutusta kun se ei ole hakusessa. Kaukana siitä… Ollunna jo 10sen vuotta päihteetön… Mut eihän nää mulkerolekurit sitä usko…
Eli ainoa aine mikä toimisi ilman ikäviä sivuvaikutuksia on mahdton saada sen takia kun narkit vetää sitä ränniin… Vittu tää on epistä!
Luulen et muhun on testattu koko Pharmaca Fennica ilman että on löytynyt mitään mikä tehoaa… ja sain sitten kamun kautta kumpaakin sorttia. Oxynormeilla ei tee yhtään mitään. Toimivuus on max 2 tuntia eikä Oxyconteillakaan pääse yönyli…
Homma on nyt niin et tänä päivänä ei löydy enää lekureita jotka kirjoittaa “repsuja”… minä en ainakaan tiedä ensimmäistäkään enkä tunne ketään joka tietäisi. Alue on Turku. Jos jollain olis vinkkejä asian tiimoilta… olisin kiinnostunut kuulemaan näistä teidän “lekureistanne” nimittäin kamu joka on avittanut tässä asiassa tekee nyt lähtöä Tyksissä…
Meinasin tehda tasta oman topicin, mut siis mun tilanne: oxycontinista, nimenomaan iv.na koitan paasta eroon. Unikkoteeta juomalla ja vahentamalla pikkuhiljaa tota annosta. Fiksuako? no joo. en tiia, alkaa vahan tuntua etta ei…oon siis joskus kestany lapi subureflat joskus…mut taa olo ei oo MITAAN vittu tahan verrattuna missa olossa oon ollu 2paivaa suunnilleen. En tiia mita teen. Kaverit suosittelee katkoa + kuntoutusta heti suoraan mut en usko etta musta on siihen. Ja siis pointti oli se et en tieda nyt onks mun reflat teesta vai noista .tun conteista.!
esim. ke paivan kohokohta oli ku laattasin vessassa maha taynna teeta, 3paivaa ilman vetoja ja just syoneena (muuten ei ollu menny ruokaa alas moneen paivaan) enka tienny mitka reflat
Ja joo. Nezumi puhuu asiaa laakkeet mitka on tarkotettu nieltavaks kantsii ratkia. yst. terveisin oma kokemus
Ja siis ALKAA IKINA Ikina kayttako suonensisaisesti mitaan!! Mun vikat vetohimot lahti VIIMEKS silla, ku autoin 3kk raskaana oleevaani kaveria piikittaan, etti suonet sillon sormista en pystyny ees kattomaan. Mut kyl ne himot palaa aina! nykyaan vaan koitan saada ton kuvan paahani viela kerran aina ku tekee mieli vetoja.
Ja siis ALKAA IKINA Ikina kayttako suonensisaisesti mitaan!! Mun vikat vetohimot lahti VIIMEKS silla, ku autoin 3kk raskaana olevaa kaveria piikittaan, etti suonet sillon sormista. oli aika vaikee kattoa. Mut kyl ne himot palaa aina! nykyaan vaan koitan saada ton kuvan paahani viela kerran aina ku tekee mieli vetoja.
Terve Root… Kuule… Jos sinä haluat kuiville sinä kestät sen… Se on saatanasta, tiedän… mut eihän siinä o ku kaks vaihtoehtoa, jatkaa vetämistä hamaan hautaan/totaaliseen kilahtamiseen tai vaan lopettaa… Mä en henk kohta usko näihin katkoihin jossa myrkkyjä vaihtamalla vierotetaan… Sun pitää ite päättää mitä sä haluat. Mikään riippuvuus ei o kivaa… Eikä kukaan meistä haluais olla riippuvainen mistään… mut jokainen meistä on koukussa JOHONKIN mitä se sit onkaan… hmmmmm… mieti mitä haluat oikeesti ja tee se!