ÖVERIT

Olen 22 vuotias nainen ja Haluan kertoa teille erittäin epämiellyttävän kokemuksen jonka jouduin kokemaan. olimme kaveriporukalla juomassa ja siitä sitten baarin suljettua lähdettiin jatkoille polttelemaan hasista (ja ilmeisesti jotain muutakin), olinhan jo kuitenkin 3 vuotta poltellut satunnaisesti joten ajattelin että mikäs siinä. olin melkolailla selvinpäin kun sitten vetäisin ensimmäiset savut piipusta. ei tuntunut missään joten otin sitten pitkästi toiset kolmannet ja neljännetkin savut. siinä vaiheessa muistikuvani lähtevät melkein täysin. ensimmäinen muistikuvani oli minä istumassa sohvalla, toinen muistikuva minä makaamassa vessan lattialla ja tuntui siltä kuin olisin mennyt lattiasta läpi, kädet eivät toimineet mikään ei toiminut tuntui että vessanpönttökin hyökkää päälle. seuraava muistikuvani onkin kun kaveri soittaa minulle ambulanssia ja yritän pitää häntä kädestä mutta käteni menee läpi eikä osu mihinkään. seuraava muistikuva on sitten aamulla sairaalasta jossa makasin letkuissa tippa toisessa kädessä ja toisessa putki josta tuli lääkettä. yöllä nukkuessani pulssi oli ollut 160 eikä ollut laskenut kahden tunnin jälkeenkään. tämä kokemus opetti minulle että en aio enää koskea mihinkään en alkoholiin enkä huumeisiin. sairaalassa makasin matalan verenpaineen ja korkean pulssin vuoksi kaksi päivää. sairaalan jälkeen kolme päivää tuntui epätodelliselta ja ahdistavalta ja en voinut tehdä mitään.osaako kukaan sanoa miksi moinen tapahtuma, oliko hasikseen sekoitettu kenties jotakin muuta? :neutral_face:

mullekki on käynyt muutaman kerran että herään sairaalasta täynnä letkuja ja ihmettelen että missäs sitä nyt ollaan… :laughing: :laughing: :laughing: … kyl toi vähä joltai vahvalt hasikselt kuulostaa…
minä sekosin ihan täysin ko poltinkuulemma jotain en muista minkämaan mut vahvinta kukkaa mitä sielt löytyy…
ja oksentelin pitkään ja vajosin lattian sisään mut en ollut silloin poltellut kuin vain satunnaisesti…
et saa ne kukka överitki ihmeitä aikaan sellaselle joka ei paljoa ole sitä harrastanut…
en usko et voi mtn ooppiumia olla kun pulssi on ollut noin kova…
et kait se pelkkä hyvää lätkää tai hasista…

Niin, no… Överithän tuossa on tulleet, ihan selkeät PaukkuÖverit. Ei varmasti lohduta yhtään, jos sanon, että tiedän monia, itseni mukaanlukien, ketkä tuollaiset olot on kokeneet. Tosin ei kukaan sairaalaan ole joutunut/halunnut mennä, mutta pari päivää on mennyt miettiessä, että mikä helevetin metrinen koivuhalko se takaraivoon jysähti…
Itsellä tuollainen olo tuli aloittelevana polttelijana vuonna kivi ja kilpi, olihan se pelottavaa ja ahdistavaa, kun ei tiennyt, että kuoleeko siihen tai sekoaako siihen, eikä kukaan sanonut tahi varoittanut, että noin voi ahneelle käydä :unamused:

momen mieli tekee harvan mieli kestää… :laughing: :laughing: :laughing:
minäki tykkään paljon noist kannabis övereist harmi vaan ettei niitä enää saa vaik kuinka paljon polttaa…
joskus jos ei mitään hirveit övereit ole tullu ja on seurannu niit mitä aivot tuottaa niin joskus on mennyt niin sairaaksi
että ei ole uskaltanu pitää enää silmii kiinni vaan pitäny kävellä ympyrää kämpäs juoda vettä ja ajatella jotain aivan muuta… :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

nyt mua jo naurattaa tää koko tilanne ja tuli tosiaan sairaalastakin sairaskertomus joka oli aika hullua luettavaa. oli takykardiaa ja hertstilei vaikka mitä =DDD mutta en kyl voi tajuta miten joku voi tykätä tuommoisesta olosta =D! vaikka homma naurattaakin jo jälkeenpäin, aion pysytellä erossa noista hommista. tai ainakin yritän!

Itse olen kerran paukkuöverit vetänyt(tosin johtui luultavasti myös tukevasta humalasta alla) ja sitähän se oli että etäisesti kuulee ku porukka ympärillä repeilee, ihmettelee ja välillä kysyy: “hei ootko kunnossa?” ja osaat vastata: “kraösro…yh…ööh…”. Hikeä tuntuu valuvan desi minuutissa ja kaikki tuntuu etäiseltä ja nuokkuu tuolilla, about putoilee siitä välillä ja joku auttaa ylös. 6h päästä on edelleen sekaisin kun pässi ja kaveri taluttaa aamuauringossa kotiovelle(siinä vaiheessa alkoi helpottamaan ihan vähän) ja siihen sitten nukahdin ja heräsin joskus päivällä. Avasin oven, söin jonkun leivänpalan, join vettä ja menin sänkyyn löhöämään… kyllä siinä tosiaan kesti pari päivää toipua ihan täysin.

Mutta kun ei siihen kuole ja muistaa aina kysyä poltonlaadun, jos ei ole toleranssia. Mielummin vajarit ku överit tosiaan. Alkoholi voi olla tapauksessa vaikuttava tekijä myös paljon. Itse en tuommoiseen virhearvioon lopettaisi harvaa poltteluani, mutta jos siltä tuntuu että se oli tosiaan liikaa ja vainottaa poltto niin suosittelen ehdottomasti jättämään homman.

Kyllä sitä selvin päinkin on ihan mukavaa, mutta päihteet tuo sitä kontrastia siihen selvänä oloon. :slight_smile:

heheh mun sanat oli varmaan just tota luokkaa “kraösro…yh…ööh…”. ku oon yrittäny jotai sönköttää. joo tossa sairaskertomuksessa luki et oon puhaltanu 1,2 :smiley: eli ei todellakaan paljon verrattuna aikaisempaan alkoholinkäyttööni! niiin ja voisko vaikuttaa semmonenki et syö paniikkihäiriö lääkkeitä ymym ? :slight_smile:

juu jos ne bentsoi on niin kai ne jonnin verran buustailee…
mut itsellä jos juon eka ja sit poltelee möyhyä niin tuntuu kuin selviäis vain… kumma homma :confused:

Bentsot nimenomaan vie sitä skitsoilua ja vainottelua pois, ei buustaa paukun vaikutusta. Nimim paukkuövereihin xanoreita ja jo helpotti ahdistus…

Hassista ? :confused:
Ootko ihan varma… Kuulostaa enempi että Herskaa ois ollut seassa… Meinaa eikai sitä nyt tippaletkuihin joudu pelkän sauhuttelun takia…
(Yhtään väheksymättä ks ihmisen kokemusta).

niin kaverit sanoivat että hasista se vain mutta mistä sitä ikinä tietää. itsekin ihmettelin kun olen sitä ennenkin poltellut eikä ole tullut ikinä tuollaista oloa. :astonished: ei kannata ilmeisesti luottaa kehenkään tällaisissa asioissa ettei näin käy jatkossa.

no en usko et on ollut mitään opiatti pitost…
Ei niist pulssi nouse noin kovaksi…
Ihan hasist on vaan ollu…
Ite vedin subu överit niin paineet oli sit. 40/90…
Ja kukka kvereis syke on ollu lähellä kahta sataa…

Ei varmasto lollut thc pitosta tavaraa kysäässä tai sitten olet ilherkkä tälle aineelle vaik meiän jokasen pääkopassa miljoonia (tutkitkaa fak
tat( Vei että hassista tai marihuanaa. Ken tie mut yrtti on hyväks eikä kellekään pahak eiks jeea? jes :stuck_out_tongue:

Katetrointi teholla oppariövereissä on opettavaista.

Ettei ois ollu tätä JWH:ta siitä saa kyllä paskat fiilikset. kukalla & lätkällä vaan jumiin. Jos ei psyykkaa niin ntoimii.

Samaa mieltä sun kanssa…
Kannabiksen, siis kannabiksen polttelussa ei ole satunnaisesti mun mielestä yhtään mitään pahaa. Hasiksesta en menisi näin sanomaan, ellei sitten ole tosiaan ihan itse tehtyä kukasta eroteltua thc:tä…

Kyllähän siitä monet tutkimukset ja faktatkin puhuvat puolestaan, joten turhaan mä täs “suu vaahdossa” selittelen :mrgreen:

En kuitenkaan yllytä ketään käyttämään kannabista.
Et ihan niinkun erowid.orgissakin sanotaan;

Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.

Ihan varmasti, oot ens viikonloppuna taas juomassa siideriä tupakka suussa.

epäilen.

Ainii, aivan joo, jos pulssi nousee kovaks nii ei se sit vissiin mitään herskaa ollut.
Hyvä pointti. Muuten olis kuvailu täsmännyt.

Mielenkiintoinen tapaus. Varsinkin kun itselle jokunen vuosi takaperin sattunut varsin samanmoinen kokemus.

Eli kyseessä tuntematon jamppa jolta sitten mukavassa nousuhumalassa hyvää kukkaa imuttelemaan baarin sulkeuduttua… Muutamat imut ja koko kroppa puutuu täysin, Eli ei pysty mitään jäsentä liikuttaan, eli tunto aisti katoo täysin, tuntu että kurat valahtaa housuun kun jopa sulkijalihaskin rentoutu täysin (ja tää siis ei oo mikään läppä) :open_mouth:

Makaan nurmikolla mahallani ja kaverit vitsailee, jotta mikäs tolle tuli… Yitän huutaa apua mutta puhehan on yhtä mongerrusta vaan. Nurmikko muuttuu allani hissin oviksi jotka alkavat aukeamaan ja saan laitettua käteni sinne sisään, siis maan sisään ja meinaan tippua sinne alas pimeyteen kunnes ovet sulkeutuvat. Kaverit nostavat minut istuma asentoon jolloin tunnen kuin oma kroppani olisi jonkinlainen alus ja oma itseni olisi vain matkustajana tässä kropassa, hyvin skitso tunne… Pari päivää kuumotuksia mutta kaippa nää oli vaan ne kuuluisat kukkaöverit ei sen kummenpaa :laughing:

Vanhat hipit ovat sanoneet, että pilveä ei pidä polttaa kännissä. Överit voi olla melkomoiset. Ihan kokeneellakin pajauttajalla.