ÖVERIT

Monet just tykkää laskuhumalassa vetää pajat, niin mukavasti olot rauhottuu…

Omg. Otan osaa, tollein käy heposti jos on alkoo alla. Kukkaöyskät selkeest. Olitko paljon juonu? Se on silleen et jos kovan kännin päälle vetää hyvät savut, saa todella pitää kiinni jostain (yleensä vesssnpöntöstä) ku koko maailma vetää sellasta enterprise-menoo, pyörii niin pahasti et se pönttökin tuntuu kävelevän pois päin spiraalin muodossa. Ja puhe on tasoo "ohn mulhh heeehh kaekkk ihhhaaa hyviiiinnn ".

Ite oon näitä övereistä diggaajia. Mitä tykimpää ja mitä tykimmällä tavalla (gravitybongi aka vesinorsu) niin sen parempi. Ihmisiä on moneen junaan tässä tylsä klisee mut niin se vaan on. Kerran kaveri todella säikähti kun kiskasin öyskät kukkakarstasta 1,5l gravitybongista (sama periaate oikeastaan ku äly) ja pyörin ensin lattialla ja tuntu et hikeä valuu just sen desin minuutissa niin kuin joku tuol sanoi. Sit pöntölle kakomaan ja lopulta hiestä märkänä parvekkeelle nauramaan hullunlailla. Hulluilla hullun huvit. Kyl kaveri katto ku sekopäätä. (Jota kaikesta päätellen taidan ollakin.) On niin kovat tolet valitettavasti :confused: tohon kukkaan et tulee välil noit öyskiä yritettyä. Ei oo vaan onnistunu pitkäään aikaan, harmi. Edes vesinorsulla.

Mut ymmärrän täysin et kukkaöyskät voi pelästyttäää ja pahasti. Sykehän siinä nousee taivaisiiin eli en tod usko et tos on mitään hidasta seas ollu. Jos pelottaaa ja paha olla niin ehdottomasti sairaaalaaan, kyllähän tosta jokainen terve ihminen säikähtää.

Seuraaval kerral polta vähemmän ja tunnustele. Jos nyt meinaat enää ikinä koittaa.

Tiedän että kukka on suurelle osalle keskikaljaan verrattava rentouttaja ja hyvän olon tuoja. Mutta en missään nimessä menisi väheksymään sen tehoa, jopa vaarallisuutta huumeenakaan. Tässä yli vuoden aktiivisen (lue päivittäisen) narkkailuni aikana minulle on kaksi kertaa tarjottu kukkatötsyt kaupanpäälle.

Molemmilla kerroilla lopputulos on ollut täysi katastrofi; pulssi katossa, huimausta, lähes psykoottinen tila jossain valveillaolon ja hulluuden rajamailla ja lisäksi tuo olo on kestänyt todella pitkään, noin neljän tunnin ajan jolloin on oikeasti pitänyt miettiä sairaalaan lähtöä. Eli ainakin itse olen saanut “viattomasta” kukasta pahemmat olot kuin esimerkiksi siitä kun olen paukuttanut övereitä oxyllä, pirillä ja kokaiinilla samaan aikaan - nekin aiheuttivat hirveää oloa ja puhdasta kuolemanpelkoa kun pelkäsi että pettääkö pumppu vai räjähtääkö aivoverisuoni. Mutta silti kukan aiheuttama huono olo ja puhdas psykoottinen kauhu vei karmeudessaan voiton noistakin tiloista.

Mutta korostetaan taas kerran; kaikki on yksilöllistä ja riippuu miten aivokemiamme ovat rakentuneet mutta vaikka pyrin nykyään kaikin keinoin kiertämään kaiken kaman (korvaushoitoannostani lukuunottamatta) kaukaa, niin kukka on ehdottomasti se, johon en koskisi mistään hinnasta. Joten oma tuntemus on tärkein ja jos joku aine ei sovi niin se kannattaa uskoa kerrasta eikä kokeilla onneaan toista kertaa.

HAHAHA nauran täällä yksin ku mielipuoli “kurat valahtaa housuun” :smiley: :smiley: joo tosiaan ku olin siellä sairaalas nii tuntu siltä että oli löysät housussa ja piti ihan kokeilla että onko mut eipä ne ollu. HHAHAH xDDDDDDDD ei vittu. on sitä vissii jotaki tajunnu ku on miettiny onko paskat housussa. haha. en oo siis ainoa jolla on ollu tämmöinen outo olo! mukava kuulla muidenki kokemuksia. nyt en voi tehä muutaku nauraa.

ja joo se on jännä kun kaikki sanoo että ei siinä polttelussa ole mitään pahaa ja se on ihan normaalia eikä tule paha olo niin kyllä näköjään joillekkin tulee! onko se sitten vain niin että jotkut ihmiset voi kestää vahvempia huumeita paremmin ja sit esim kukkaa ei kestäkkään! on tää niin outoa. =D ja se kuitenki et oon poltellu aikasemmin vaikka kuin paljon ja ei oo ikinä tullu tollasta oloa. vedinkö ehkä nyt sitten liikaa :unamused:

Tuo on kyl niin paljon kiinni lajikkeesta ja THC-pitoisuudestakin… Mä otan nykyää todella vähän alkuun kukkaa jos poltan (tai palaakin). On elämän aikana ollu niin eri vahvusia et joskus ollut aivan paniikissa; nykyää ollu eniten siit et on sellases porukas jossa ei oloaan kotosaks tunne aivan liian sekasin (= on päästävä himaan). Ja mul on kans joskus ollu tuo fiilis ettei muka “pystyis pidätellä” tai huomais jos laskis alleen mut mä oon aina psyykan itteäni et oon ollu täysin “kuiva” reilust alle kouluikäsest saakka joten tuskin sitä nytkään alleen laskee vaik silt vois tuntuakin… Oon mä ollu myös tajuttomana sekä lakkaövereis & yhen kohtauksen aikana ja silloinkaan (enkä 3 kertaa sammuessani alkoholista) en oo alleni laskenu, joten luotan siihen kunnes toisin tapahtuu :laughing: :unamused: :confused: :wink: :sunglasses: :laughing: Oon kuullu juttuja useammalta et synnytyksen aikana useammalle on niin käynyt, joten vaikea tietää…

Sama siinä et joskus oon ollu niin sekasin et ei oo ollu mitään hajua missä on tms. mut silloinkin oon psyykkaamal onnistun jopa nauttimaan olosta; jos alkaa panikoimaa ni huomaa pulssin nousun ja panikoi vain entistä enemmän. :confused: Nykyää en enää pidä övereistä; ennen vedin tarkotuksel niin överit ku mahollista… 11-12v sit otin just kännin päälle suoraa 2l:n älystä ja kaatus sit suoraan sängylle (tai lattialle) “puoltajuttomana” kunnes veti taas seuraavat. Nykyään jos poltan ni se on erittäin sivistynyttä ja vähäistä polttamista lasi-bongista…

Mun mielest kandee muistaa myös se, et ne ketkä tarjoaa on saattan polttaa useamman päivän putkeen. Mä jos poltan tänään ni huomen en tod. mee enää yhtä sekasin ja sen jälkee se sit alkaakin olla ihan “normi-meininkiä”. Mul ne ekat hatsit edes muutaman päivän tauon jälkee käy eniten just päähän ja jos on tarjolla edes parit savut, ni en ahnehdi koska mul lajikkeel on niin suuri merkitys et tuleeko hemmetin hyvä vai ahdistunu fiilis.

:laughing: hauskoja juttuja, eiköhän tossa oo ollu vaan hatsiöverit kyseessä!
Toiset on hermpiä+ kännissä vaikutus saattaa moninkertaistua tavallaan… ei se tapa
mutta on se kyllä hyvin vahva överitila. Itekki vetäny kaikkee maan ja taivaan väliltä
ja edelleen pidän pilveä parhaana ja yhtenä vahvimmista päihteistä ja huumeista :smiley:
Tolethan voi nousta sitten ihan huimiin lukemiin, joskus meni parhaillaan kaverien kanssa 20grammaa
budia illassa, ja polttelu oli päivittäistä useita vuosia oikeastaan täysin ilman taukoja.
Joskus kisoissa kaveri veti kymmenet 4.5 litran kanisteriälyt raakaa skunkkia minuutin sisään kännin päälle
:laughing: ja poltti sen jälkeen viel ku vähän virkos nii koko yön :laughing: jäbä kyl voitti ne kisat…
ite överöin pahasti ja sekoilin koko illan ja yön 6 peräkkäisellä älyllä :mrgreen: eikä
ollu mikään pieni pesä siinä älyssä…

Mut olkaa kokemattomat/hyvin pienitoleset varovaisia vahvan cannbiksen kanssa… Se
on vaarattomimpia päihteitä, muttei se tarkoita etteikö se voisi olla helvetin vahva päihde.
Ja älkää helvetissä ajaelko pilven vaikutuksen alasena! :exclamation: ainakaa övereissä :confused:

mun mielestä kannabisöyskät on vaan päästä kiinni…ennen saatto tulla hirvee olo liian isoista hiteistä, mut nykyään vaan nukahtaa tyytyväisenä. Jotkut ei saa ees unta jos on paukuissa.

Onks aloittaja pysynyt ilman pilveä tai pikemminkin kiinnostaa et ilman alkoholia??? :slight_smile: Tuo oli aika järkyttävä tapaus, tosin kuten monet kirjoittanu ni ei ainoa laatuaan… Mut alkoholiin on niin helppo sortua, se on tuttu ja turvallinen; tietää kuinka käyttäytyy JOS ottaa kohtuudella ja samaa juomaa mitä yleensä vatsa täynnä ja saman määrän… Siks kiinnostais tietää ootko pysynyt ilman alkoakin (ilman pilveä nyt on suht helppo olla kuitenkin)?? :slight_smile:

Mä oon lähdössä Damiin ens kuus ja enpä taida uskalta poltella mitään ganjaa siellä. On frendit kertonu et on tosi vahvaa. Sellasia entisiä ystäviä siis, ketkä itse kasvatti laatu-kukkaa ja polttivat todella upeista lasi-bongeista josta hädin tuskin yltää paukkuun kiinni ja päivittäin polttelivat useampia vuosia ennen Damiin menoa. Maistoivat Damissa miedointa (tai ku ryhmät oli kuulemma mieto, keskinkertainen ja vahva) ja sen jälkeen pari tuntia jumittivat pöydän ääressä aivan pilvessä. :unamused: Mul ja avokil tuo tole on sellanen et jos ottaa täällä kasvatettua hyvää kukkaa puol pesää; on aivan liian kuutamolla; puhumattakaan jos on muualla kuin kotona! Nämä entiset ystävät oli sit viimeisinä päivinään polttaneet jo sitä vahvinta lajiketta mut itse en taida uskaltaa leikkiä noin suuren asian kanssa… :unamused: Mielummin ilman savua ku överit puolen kahvilan edessä… :slight_smile:

Hei! Olen ollut ilman pilveä ja lääkkeitä mutta alkoholia on vähän menny heheh :smiley: ja huomenna ajattelinkin vähän lähteä taas baaristeleen mut aion pysytellä pois pahoilta teiltä! joo suosittelen kyllä olemaan ilman. itellä ainaki tuntuis hullulta poltella jossai kahvilas kaikkien ees :smiley: sitku saiski tollasen samanlaisen ahdistuspaniikkikohtaus hyberkyber överit nii ei kyl tietäis mitä tekis =DD jotenki tuntuu ku on paniikkihäiriöki todettu että tuo pilven poltto yleisellä paikalla ei kannata koska tulee sit ihan kauhee olo!

vaihdan tähän ton otsikon niii ihmiset löytää paremmin jos esim joku haluaa lukea kokemuksia ym. :slight_smile:

Itse en edes suostu enään kunnon kännissä polttamaan ku menee aina ihan lukkoon eikä juuri pysty liikkumaan saatika sormea liikuttamaan :open_mouth:

^ wtf is JWH? :unamused:
Unoha, löysin jo sori kysymys ku kaikki löytyy kuitenki netistä. Sellanen ku tässä nokan eessä kert on ni hittooko mä tääl kyselen :laughing: MUT AVATARIIN VASTATKAA PRKL! :mrgreen:

Yks ensimmäisistä kerroista kun poltin kukkaa; vedin kyllä henkeen mut puhalsin kokeneemman kaverin mielestä liian nopeasti ulos, joten lupasin että pidätän hengitystä savut sisällä sen aikaa ennen kuin hän sanoo että saa puhaltaa ulos.
Noh, kaveri oli ite jo niin pajapäissään että ei sitten muistanut minuutin päästä enää mistä oltiin puhuttu ja minä fiksuna 16 v. tyttönä sit pidättelin ja pidättelin… :unamused:

Lopputuloksena: 6-7 tuntia vessanpöntöllä, heräsin aina siihen että oksensin ja tipahdin uudestaan. Ei muita muistikuvia. Sitten aamulla jossain 8 aikoihin bussiin ja kotipaikkakunnalle, äitille vaan selityksenä et “Väsyttää, meen nukkuu”. On voinut tyttö näyttää hyvältä kotiin raahautuessaan :laughing:

Muutenkin olen öyskännyt turhan helposti pelkistä savuista. Jos on bileet alla niin sitten ei mitään, hetkellinen sekavuus + pikkuinen euforia, me like.

Joko en ole ikinä polttanut paljon/hyvää kukkaa tai sitten olen kovan luokan luupää joka ei mene ihan vähästä sekaisin. Ikinä en ole onnistunut saamaan övereitä aikaiseksi, vaikka tuhannen kännissäkin olen hönkinyt vartin välein uusia hittejä, kun ei muista paljonko edellisestä on aikaa. :wink: Ensimmäisellä polttelukerrallakin poltin yksin kokonaisen jointin puhdasta kukkaa ja vetihän se kujalle, mutta överioloista ei tietoakaan. Ehkä olen sattunut polttelemaan vähemmän tripauttavaa tuotetta. :unamused:

Muudannes kaveri, joka polttelee päivittäin hasista “pakotti” meikäläisen kerran ollessani pikkupäissäni jakamaan kanssaan paukut. Kaverilla oli sellainen parin gramman pallero, jonka löi piippuun kokonaisena. Itse olin poltellut harvemmin, muutaman kerran vuodessa, ja silloinkin keveitä määriä. Pienetkin määrät aiheuttivat jo pientä panasonicia… Sillä kerralla olikin sitten moninkertainen annos kyseessä.

Pari minuuttia savujen jälkeen alkoi kolista. Hirveä jano oli ensimmäinen tuntemus. Hain keittiöstä vettä kaljatuopilla, mutta en ollut saada kannettua sitä noin puolen kilon painoista tuoppia olohuoneeseen, koska tuli tuntemus, että tuoppi painaa vähintään useita ziljoonia kiloja. Noh, sain sen tuopin pöytään asti ja vissiin juotuakin sitä vettä. Kädet ja jalat tuntuivat lyijytaikinalta. Sitten alkoi tuntua alavatsassa möyrinää ja närhimistä. Elimistö pyrki toimittamaan kaiken ruhon sisään suuteitse asennetun tavaran ulos. Ja tosiaan tuli relaksaatio myös strategiseen pidätyslihakseen.

Muijan avulla pääsin naapurista kämpille ja eikun vessaan. En sentään kerinnyt sotkea byysia, mutta pöntöllä annoin tulla. Ohhoh. Istuskelin noin tunnin pöntöllä, nuokahtelin ja menetin muistin siitä päätellen, että en muista hirveästi muita yksityiskohtia pöntöltä. Ehkä hyvä niin. Nukahdin. Heräsin, suoritin tarvittavat toimenpiteet mitä toimituksen jälkeen kuuluu tehdä ja menin suihkuun viruttamaan sen kaiken hien, jonka tymi sai pintaan. Siinäkin meni noin tunti, kai, paino sanalla ehkä. Viimeinen muistikuva on siitä, kun muija ruokki meikäläistä petiin, jossa makasin säälittävästi vongaten, hervottomana, mutta silti äärimmäisessä ruokahalussa ja makeantuskassa. Eukko oli vihainen, mutta säälistä kuulemma ruokki… :unamused:

enpäs ole pysynyt erossa tästä hullutuksesta :smiley: mutta nyt olen ottanut ihan joka kerta rauhallisesti vähän kerrallaan niin on pysyny järki päässä :slight_smile: ja tosiaan ihan kavereiden kasvattamaa eikä mitään tuntemattomilta saatua myrkkyä. tulee paljon turvallisempi olo ku tietää ite keneltä se on saatu:)