överit/horkat? - apua!

Tuskin yksityinen joka ei tunne sua määrää edes 375mg Lyrikaa ja sitäkin lyhyeksi aikaa että sun omalääkäri jatkaa jos tarvetta, mä kävin yksityisellä ja sain 15mg Opamokseja purkin niin terkkarin lääkäri kysyin haluanko jatkaa eli lähetti tiedon multa kysymättä, tosin sanoin ettei mulla ole salaisuuksia. Sain ne kun Tramal lopetettiin ja olin ihan jäykkänä etten saanut kenkiä jalkaan, joskus otan rentouttamaan pamien kanssa mutta purkki riittää ainakin vuoden koska putoan tunniksi niistä josen lähde liikenteeseen. Ite söin 3300mg puolivuotta ja sitten piti lopettaa neljässä päivässä, olo oli kuin horkat ja mikään ei auttanut ja mikään ei pysyny sisällä että lanssilla lähtö oli lähellä diabeteksen takia. Söin ja oksensin kun muistan vielä viimeisen reissun teholla ku tiputettiin sokerivettä ja insuliiniä ja kahella letkulla keittosuolalioosta. En ikinä uskaltaisi itse pistää mitään sisuksiini mitä ei ole tarkoitettu pistettäväksi.

Verenmyrkytys jos tulee,nii sen kyllä erottaa normihorkista.Olotila ei helpotu,vaan pahenee koko ajan (itellä ollu 2 kertaa,ekalla hengenlähtö tunneista kiinni) ,tulehdusarvot nousee kattoon ja ei se parane ajan kanssa,vaan pahenee.Ilman antibioottihoitoa ,itellä 2krt/vrk iv ja kerran suun kautta,ei verenmyrkytyksestä selviä.Verenmyrkytys on sitä paitsi sellainen,että jos odottaa liian pitkään tulehdukset leviävät ympäri kroppaa, munuaisiin,keuhkoihin yms.Ja kuume nousee yli 40 reilusti,jos odottaa liian pitkään.Eli jos olotila huononee vaan ekan vrk:n jälkeen ei muuta kuin lääkäriin ja verikokeisiin äkkiä,pika CRP (tulehdusarvot) näyttää jo suuntaa ja ei kestä ku pari minuuttia.

hei, mulla sellanen tarina et päivän ekat vedot lirua mulla ja kaverilla puolen yön aikaa, kaverille heti kamala päänsärky, toiset vedot n.3-4h päästä ja kaverilla samaolo jatkui. itellä hyvä fiilis ja aamulla lähdin asioille liikenteeseen, kaverin olo vain paheni ja alko oksentaminen ja tuli maattua vessassa hirveissä oloissa useita tunteja. itse jatkoin tavaran käyttämistä ja puolen pvän jälkeen seistyäni kaupan jonossa iski hirveä särky kroppaan. olo meni tosi sekavaksi ja rynnättyäni kaupasta ulos, en pystynyt muussa asennossa olemaan kuin selälläni makamaan, muuten kropan ja pään särky oli ylivoimainen… julkisella paikalla kuitenki ollessani oli päästävä pois ja viereiseen bussiin itseni sain raahattua. penkillä istuminen kuitenkin kävi ylivoimaiseksi pienen ajan päästä ja ryntäsin bussissta pihalle ja taas selälleen makamaan. siitä pienen ajan kuluttua tajutessani, että toinen kaverini asui ihan lähellä, pystyin kävelemään noin 10m kerralla kunnes oli pakko vähintään istua alas tai taas makamaan. no tätä samaa jatkui kunnes lopulta pääsin kaverin sohvalle makamaan, unta sain ehkä tunniksi pienen ajan kuluttua jonka jälkeen alkoi oksentaminen. kolmesta neljään tuntiin niin pystyin jo nousemaan sohvalta mutta olo oli kuin yliajetulla ja vannosin että tota paskaa ei enää hihaan mene. no paljon nestettä ja 5h päästä samalla tavaralla pommi naamaan niin olo taas parempi, sen jälkeen vielä samaa erää hihaan ja ei mitään vastaavia oireita itselle kuin muillekkaan. ihmeellinen sattuma jos paskaa verenkiertoon meni molemmilla saman vuorokauden aikana, kun muuten ei noin ole käynyt.

Horkat on aivan kamalat!
Mutta hyväksi havaittu kikka toimii. [Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]