Oudoimmat väitteet taviksilta

Heititkö ton ihan vakavissas…?

Esim. Minä oon periaatteessa JOKA päivä duunissa AINEISSA, kun joudun korv.hoito lääkkeenä vetää bupree, ja otan sitä heti aamulla herättyäni ennen ku edes aamukahvia oon keittäny.!!

Ja aikoinaan kävin samassa duunipaikassa pirin avulla noin 3 vuoden ajan, lähes joka ainut päivä ja yö.!!
Ja kehuja tuli silloin jo hyvin hoidetuista töistä, ja nykyäänkin oon samaisessa paikassa ylemmän toimihenkilön virassa, et ilmeisesti jotain on tullu tehtyä oikein… Vaikka niiden aineiden vaikutusten alla olen periaatteessa edelleen (poislukien piri, paitsi ihan satunnaisesti)…!! :unamused:

Et lähinnä esimerkkinä vaan, et kyllä ne duunit (pois lukien ne joissa on toisen ihmisen henki kyseessä!!) voi hoitaa vaikka oliskin jonku substanssin vaikutuksen alaisena! IMO…

Korvaushoito on asia erikseen ja reseptilääkkeetkin oikein käytettynä ihan jees. Mutta sekasin olo työ paikalla oli se sitten alkoholi tai huumeet väärinkäytetyt lääkkeet ni on se typerää. Tapaturma riski kasvaa ja tohelulla käyttäytymisellä voi olla vahingolliset vaikutukset muuhun työympäristöön. Henki voi lähteä selvinpäinkin ni miksi pitää mennä tutkalla töihin.?? On hyvä olla edes se 8 tuntia selvinpäin vai onko ongelma niin paha että on pakko vetää ennen töihin lähtöä.
Säälittävää jos ei pusty 8tuntia olla päivässä selvinpäin.
Ja kyllä minä olen nähnyt kun töissä sähelletään sekasin. . Ei se muista työntekijöistä ole hauskaa.

^ Siis joo, mun pitää tarkentaa tota edellistä vastaustani…

Oot ihan oikeessa, et ei tietenkään duuniin pidä mennä sillä lailla sekaisin, et aiheuttaa vaaraa joko itselleen tai muille!!
Se on oikeasti typerää ja ainaki varma keino hankkia potkut itelleen!!

Mä ajattelin ton asian vähä turha kirjaimellisesti, mut tottakai tossa asiassa pitää (pitäis) käyttää järkeä, et mikä on kunto ja pystyykö oikeasti lähtee sinne töihin vaiko ei…?!
Ja ottaa sit ennemmin vaik saikkua jos on niin kujalla jonku substanssin takia, ku lähtee toilailee sinne työpaikalle…!

no eipä itekkään enää töissä ottais muuta ku stimuja lääkkeeks ja jos on pakko puolikuntoisena painaa duunii nii silloin on oloa helpottavat tarpeen muttta nekin ihan lääkinnällisellä tasolla… Toki jos ois kesäduunina joku taimien istutus ja asustelis urakat jossain teltassa nii kai sitä vois starttaa aamun bissellä kuhan vaa hommat tulis hoidettua mut toive unta päästä enää tommosii hommii mis ois muutaman päivän urakka keskellä ei mitään…