Terve
Joskus taviksilla, sellasilla jotka eivät koskaan ollu tekemisis huumeiden kanssa, on välillä hauskat luulot huumejutuista… eräs työkaveri eräänä päivänä ihmetteli että miten ihmeessä mä olen voinu olla töissä päiväkodissa (edellinen työpaikka) huumeidenkäyttäjänä, todella hullua ja vaarallista. Käytin silloin pääasiassa pilveä mut oli myös useita kokeiluja esim subuja ja erilaisia pillereitä. Nyt raittiina ollu jo melkein 13 vuotta. Vaikka vastustan nykyään huumeita mutta silti en koe että tavallinen pilvenpolttelija olisi mitenkään vaarallinen lastenhoitajana päiväkodissa. Nii tässä mä sit ihmettelin ja kysyin työkaverilta että no se tietysti riippuu tyypistä mitä vetää mutta mitä vaaratilanteita siinä ois jos on kamankäyttäjä päiväkodis töissä? No hän siihen että no ku lapsi voi tippua sylistä… mä olin että jooh… en jaksanu lähtee selittää että todella vaaralliset, esim hc pirinistit, ei ne todellakaan viitsi mennä töihin varsinkaan päiväkotiin.
Ja kouluaikoina kun olin peruskoulussa työharjoittelus nii samaan aikaan jäin kiinni koulussa pilvenpolttelusta, pian sen jälkeen olisi ollu peruskoulun oppilaiden yökoulu ja reissu linnamäen huvipuistoon. Nii mua kiellettiin mennä mukaan tällaiseen. No miksi, kouluni johtaja pelkäsi että mä voisin myydä huumeita lapsille!
On se normaalia ajatella näin mutta kun itse olen ollu kamankäyttäjä nii sitä ajattelee eri lailla ja pitää näitä luuloja hauskoina.