OT: Haaveita, toiveita ja päämääriä elämässä

Aikoinani löysin nettisivuston, johon tuli kirjata 1000/2000 asiaa; jotka aikoi elämänsä aikana toteuttaa… Itseäni kiinnostaa mitä Plinkkiläiset aikovat tehdä tulevaisuudessa sekä itse yritän pienillä päämäärillä edes joskus onnistua… :wink: Päivittäin jos laittaa tavoitteita, osan on pakko toteutua… :laughing: Mikäli aikoo herskan vetäjäksi, saa sekin olla päämäärä… :sunglasses: Omat tavoitteet useimmiten pyrkivät “normi-elämään”… :mrgreen: :question: :wink:

Itselläni on hurja määrä suunnitelmia, lyhyen ja pitkän tähtäimen kera! Pieni osa on jo toteutettu, mutta… elämä on ikuista kasvua ihmisenä; en tähän kohtaan elämässä aio jäädä! Osittain mielialojen vaihtelun tähdenkin tämän teen, vaikka masiksessa ei kiinnostaisi kun hypätä partsilta alas… :neutral_face: :unamused: :blush: Tosin yksi topic tuskin auttaa jos mielialat vaihtelevat vartin välein… :laughing:

Eikä ole väliä onko 100% varma asiasta, on psykologisesti tärkeää kertoa muodossa “tulen tekemään”. Eräässä lehdessä oli asiasta artikkeli, ei enää “haluaisin jonakin päivänä lopettaa röökin, mutta…” :mrgreen: Se artikkeli oli positiivisuudesta & tavoitteiden saavuttamisesta… :open_mouth:

Mutta suunnitelmiin… :mrgreen:

Minä aion…

• lähteä pitkälle matkalle kun valmistun SEKÄ kun bupre on pois! :smiley:
  • hypätä benji-hypyn sillalta/muulta tasaiselta pohjalta toisen ihmisen kanssa
  • lopettaa korvaushoidon, bentsot ja röökin
  • nähdä vesiputouksen Perussa tms “puoliviidakossa”
  • hankkia kokopuisen laatikoston/lipaston/piirongin
  • virkata wc:n maton ontelokuteesta
  • ostaa talon
  • saada töitä sekä olla freelancer/Tmi/jotain muuta yritystä omalta (toiselta) alalta tai olla itsenäinen yrittäjä (alkutavoite, lopputavoite on olla seuraava menestystarinan kehittäjä tietyissä asioissa :mrgreen: )
  • kasvattaa palstaa sekä muutamia kanoja

Haluaisin elämältä…

• että olisin tarpeeksi terve (mentaalipuoli kenties enemmän :unamused: ) saadakseni lapsen tai kaksi
  • olla onnellinen (mitä lieneekin), löytää jälleen itseni… :neutral_face:

Vain muutama asia näin alkuun… Sen verran pelkuri olen, etten uskalla laittaa paria asiaa tavoitteiden alapuolelle… :neutral_face: Pelkään kun ihmiset puhuvat “hankkivansa lapsia”, kun lapsia saadaan jos saadaan… Tämä nainen ei lasta tahdo, ennenkuin on lääkkeet pois sekä psyyke tarpeeksi hyvässä kunnossa, joten… :unamused:

^ Täysin identtenin lista mun kans. Paitsi bupren lopetus. :slight_smile:
Itseasias oon haaveillu kyseisistä asioista jo aika kauan. Mul o lisäks toho listaa pieni vanha maalaistalo, jonka kunnostan ite, tai no mieluite jonku kans :exclamation: :wink:
Tulee vaa haikee fiivis ku en oikee usko muunku tupakoinni loppuvan joskus… Mut minkäs teet. Se o hiano tajuta parikymppisenä et elämältä ei voi saavuttaa mitään :unamused:
Tiiän et noi kaikki olis mahollista saavuttaa, mut ei must ole menee edes enää lekuril käymää. Sori positiivisen ketjun maiseman maalaa misesta synkäks.
Ja ai nii joo, KOIRA on ehdoton ykkös juttu :smiley: Koko ikäni pitäny koirista aiva sikana. Järkee vaa hommata koiraa ku just ja just ute jaksan hengittää. Ja sen koiran kouluttamine tottakai ! :sunglasses:

Yritän selvitä elämästä hengissä!

Noiden hymiöiden vähentäminen voisi olla ensimmäinen askel.

Anajuhani, itsekin haluaisin juuri vanhan talon; sellaisen 40-luvun talon kylmine eteisportaikkoineen jossa kukat säilyisi valossa talven yli… Itse reilu 30v ja epäilen todella, jaksaako sitä oikeasti tavoitella mitään… Olen tiennyt yli puolet elämästä, ettei mun kuuluisi elää… Piti olla helpompaa tämän ikäisenä, tuskin… Jos jaksaa ne paskat hetket, parempia hetkiä tulee eteen kyllä… Vuoristorataa, sitä se elämä on… Suunnitelmat ovat suunnitelmia ja jo ne lohduttavat tarvittaessa, mutta eri asia venata hetki kuin toteuttaa mitään loputonta… :frowning: Kaikkea ei voi, eikä tarvi saada; materia on materiaa! Voi ainakin sanoa eläneensä… Itsellä oli aivan mahtava vahtikoira <3 Haudassa jo… Valitettavasti olen lievästi allerginen, kuten monelle muullekin pölylle & ruoalle… :neutral_face: Itse elän väärällä vuosisadalla… Ei nappaa narsistit tai liittovaltiot; jättiyrityksistä puhumattakaan… :imp: :frowning: Luonnonvaroilla sekä -kustannuksella täällä eletään… :imp: :imp:

Korkinkadottaja voi juoda sen verran että se korkki katoaa!! Vittuako sulle hymiöiden määrä kuuluu, kun tällä foorumilla ei ole hymiöiden määrää rajoitettu?!? Että hauskaa iltaa sen prkleen pullosi kanssa, tee sen kanssa KAIKKI tänään, se on sun naisesi! :slight_smile: :smiley: :smiley: :slight_smile: :frowning: :astonished: :open_mouth: :confused: :sunglasses: :laughing: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :smiling_imp: :smiling_imp: :unamused: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :exclamation: :mrgreen: :mrgreen:

Vai alkaako viina loppua, sitä saa baarista rahaa vastaan lisää… :smiley: :smiley: :open_mouth: :astonished: :wink: :angry: :smiling_imp: :smiling_imp: :laughing: :slight_smile: :sunglasses: Itselläni kyllä säilyy juomat… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Kippis sulle!

PS. Tässä topicissa saa käyttää hymiöitä… Aivan vittuillessa niitä suosittelen käyttämään! Muistakaa laittaa korkki suoraan pulloon, jotta banskukärpäset eivät mene juomaan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink: :laughing: :laughing: :sunglasses: :smiley:

joskus oli haaveena et vois kokeilla pollea mutta onko se nyt niin superisti parempaa ku mopo tai kontit, tuskin tulee koskaan vastaan näin satunnaisena viihdekäyttäjänä(lähinnä itekseni otan joskus ku tarvii niin vähän extraa :wink: ) ja on muutenkin elämän arvot muuttuneet muutamassa vuodessa. mutta lista:
-oma talo ois kiva
-elää yli 60v.
-osaisin olla hyvä isä
-pystyis tekee “normaali” ihmisten töitä
-kroonisetkivut kuriin(vaivaa aika ajoin)
ja bonarii ois kerran vuodessa puhdasta hofmannia ja pedrocan respa :smiley: mutta näistä on varmaan turha edes haaveilla toisaalta voishan sitä kerätä syksyllä sieniä ja polttaminenkin on aika vähäistä.

Mennä naimisiin Metallican laulajan kanssa :laughing: :laughing: :laughing: (<—siat, kehtaavat nauraa M i n u l l e :open_mouth: :laughing: ) . Päästä maalla mustikkametsään (“hintsusti” realistisempi toive :mrgreen: ), olla puiden keskellä rauhassa, ilman ukkosenilmaa,karhuja tai ihmislajin edustjia. Päästä näistä fuckin´pillereistä. Päivän tavoite: vain 90mg oksatsepaamia, tuota bentsojen rahvasta :wink: . Toinen päivän tavoite: tanssitreeni, en aio luovuttaa kokonaan, vaikka olen ollut retkuiluni jälkeen kuopassa. Ystäviä on, menestys ja vaikutusvalta - pffffff :unamused: ! Ymmärryksen kasvu, tulee kaiketi kokemalla, ajattelemalla, lukemalla, näkemällä sekä todellisia ihmiselämiä, että fiktiota… Ja millä lie. Mahdollisia nämät todelliset toiveet ja haaveet. Senkin oppiminen, että jaksaisin uskoa silloinkin kun kaikki näyttää kurjalta, muistasin, että ennenkin on noustu; kuuluu nämät kuoppahetket taudinkuvaan ja menevät ohi… Jepu :slight_smile: ! Hyvä topikki, kun näitä alkaa miettimään, huomaakin taas toivovansa ja asiat asettuvat uomiinsa, kohtuullisiin… :slight_smile: !

Oma lapsi tai kaksi, kolmekaan ei haittaisi. He voisivat olla myös adoptoituja/sijoitettuja lapsia, mutta mieluusti saisin yhdenkin ihan biologisesti itse synnyttäen. Jos en millään voi sitä kokea, tahtoisin olla edes päivän raskaana (niin, että tiedän asiasta). Tuntuu, että pakahtuisin onnesta… Se on mun toive ja päämäärä siten, että teen kaikkeni, että siihen pääsisin. Toki tiedän, ettei lopputulos ole ikävä kyllä lopulta itsestäni kiinni.

Mitä aion tehdä, saavuttaa?

Tehdä merkityksellistä työtä, esim. lastensuojelussa. Ennen sitä valmistua koulusta tänä syksynä, sitä ennen tehdä kouluhommat valmiiksi ensi kuussa & hyvän, tärkeän opparin sen jälkeen.

Olla merkityksellinen läheisilleni (joita voivat olla muutkin, kuin perinteiset läheiset), auttaa muita… olla hyvä ihminen.

Oppia enemmän vuorovaikutuksesta ja toisista ihmisistä > tulla paremmin ymmärretyksi ja ymmärtää paremmin (kuitenkaan menettämättä kokonaan tietynlaista ruusunpunaista naiviuttani ja uskoani ihmisten hyvään tahtoon).

Yritän olla jossain vaiheessa lääkityksettä. Siksi yritän, että jos omin mittareini “täysipainoinen ja onnellinen elämä” edellyttää jotain lääkettä, käytän sitä sitten.

Teen aktiivisesti sovittuja vapaaehtoishommia tänä kesänä.

Viimeistelen neuleeni joskus!

Ajattelen muitakin asioita kuin raskautumista ja vauvoja, enkä ahdista höpötyksilläni miestäni. (Tää on kyllä tärkein kohta melkein tällä hetkellä, oman (ja läheisten) hyvinvoinnin kannalta.)

Liikun enemmän, syön terveellisemmin.

Olen ostamatta lisää kynsilakkoja loppuvuoden (paitsi koristelutarvikkeita voin jonkun ostaa, esim. ohutsiveltisen koristelulakan, joita mulla ei ole yhtään tai leimatarvikkeita, joita en myöskään omista, tai dotting toolin tms. Kun kuitenkin tykkään kynsiä koristella jotenkin).

Siivoan useammin.

Voi, miten paljon kaikkea keksiikään… 1000 juttua löytys helposti :smiley:

Elämä heittelee yllättäviin suuntiin enkä usko suunnitelmiin, mutta tässä satunnaisia haaveita:

• Haluan soittaa omaa musiikkiani Tavastialla.
  • Haluan julkaista runokirjan.
  • Haluan omistaa lentokoneen ja lupakirjan.
  • Haluan tulla isäksi.
  • Haluan päästä eroon riippuvuuksistani (jotka eivät kyllä tällä hetkellä yksikään liity päihteisiin)
  • Haluan oppia puhumaan ja kirjoittamaan japania.
  • Haluan nähdä aavikon, sademetsän ja vuoriston.
  • Haluan viettää aikaa ihmisten kanssa, joiden kanssa tuntuu hyvältä.

Ennen kaikkea kyllä haluan, että sitten kun elämäni on lähes lopussa, voin katsoa taaksepäin ja todeta, että se oli aika hyvä elämä ja sellainen, jossa ei ole mitään häpeämistä, suuria katumisen aiheita tai katkeruutta.

Tahtoisin elämässäni saavuttaa jotain, kirjoittaa kirjan, ohjata elokuvan tai muuttaa yhteiskuntaa. Haluaisin tehdä työtä, jolla on merkitystä toisille ihmisille, vaikka sairaanhoitajana. Tiedän että se on paljon haaveiltu, mutta saahan sitä olla unelmia.

Realistisiin lähitulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu koulusta valmistuminen ja raha-asioiden laittaminen järjestykseen. Oman mielen solmujen ja terveyden parantaminen on toiveissa myös. Kaukaisempana haaveena on oma yritys, vaikka joku pieni ravintola jossain syrjäkylällä.

Tuo lapsen saaminen on todella upea tavoite. Kannatan sitä lämpimästi. Nainen ja myös mies kasvaa uskomattomasti ihmisenä, kun hän huolehtii pyyteettömästi pienestä avuttomasta piltistä. Siinnä ei ole paljonkaan aikaa omille mielihaluille. Vasta äitiyden/isyyden myötä ihmisestä kasvaa aikuinen. Olen huomannut, että vaikka nainen olisi vasta 20V, niin hän on vanhemmuuden myötä paljon kypsempi, kuin lapseton 40V.

Jokeri

Toivoisin saavuttavani jonkinasteisen mielenrauhan tilan (lähi)tulevaisuudessa. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta luulen että se on mahdollista, kunhan pidän pään selvänä, tai ainakin alkoholittomana. Ns. helpompia tavoitteita on valmistuminen lipastolta, ulkomaanmatka tän vuoden puolella ja rumpukaluston päivitys. En oikein oo ikinä osannut suunnitella kauheen pitkälle, saati kokenut sitä järin mielekkäänä - tässähän sitä ollaan juuri nyt.

Jotenkin en osaa toivoa enää oikein mitään vaikka resursseja olisi saada se omakotitalo maalta (joskus). Jos en saa päätäni kuntoon niin tuskin voisin sielä yhtään paremmin kuin täällä kaupungissakaan, eli
-mielenterveys ja riippuvuudet kuriin.
-nähdä Amazon, ennenkuin se ympäristö on kokonaan tuhottu.
-nähdä Sahara. Mielenkiinnolla odotan mitä ihmiset keksivät että aavikotkin saataisiin pilattua. :slight_smile:

Melko epätondenäköisiä toiveita. Mutta eihän ne ole(k)kaan kuin toiveita. :laughing:

Haluan oppia tunnistamaan tunteet… :frowning:

Haluaisin kirjoittaa tähän mun tavoitteista, mutta niiden ajattelu ahdistaa liikaa. Eka tavoitteeni siis olkoon selvittää ajatukseni ja tehdä se lista!

Itsekin pyrin elää tolleen. Aina vaikeiden tilanteiden edessä mietin just toa. Että minkälaisia päätöksiä kannattaa tehdä, jotta niistä voisi sitten vanhana olla tyytyväinen.

Varmasti lapsen saaminen, tai siis lähinnä sellasen kavattaminen kasvattaa ihmistä itseäänkin, ja avaa silmiä tavalla, joka ei mitenkään muuten olisi mahdollista. Tästä tuskin on epäilystäkään. Mutta mun mielestä tollasella Jokerin väitteellä vedetään kyllä mutkia taas kerran ihan liian suoriksi, ja yritetään tehdä asioista yksinkertaisempia kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Minä taas olen nimittäin huomannut, että esim. lapset (aikuiset lapset) voivat monesti olla joissakin asioissa vanhempiaan huomattavasti kypsempiä. Tai olen ollut tilanteissa, joissa olen huomannut, miten eräät lapselliset tuttuni todellakin ovat sitä ihan kirjaimellisesti. Et ei se lapsen saaminen ja kasvattaminen yksinään kyllä tee kaikista ihmisistä kypsiä. Ja kypsyäkin kun voi niin monella eri tavalla ja eri saralla.

Tää on ehdottomasti myös mun listalla ja aika kärkipäässä!

Lisäksi haluaisin:

• käydä kaikissa maanosissa ja muutenkin nähdä paljon maailmaa (noin puolivälissä olen noiden maanosien kanssa)
  • saada lähiaikoina opiskelut kunnialla päätökseen
  • alkaa tehdä koulutusta vastaavaa työtä, jossa voin auttaa muita
  • saada edes nykyisen asuntolainan maksettua 10 vuoden sisällä, jotta pankki ei omistaisi mitään kodistani
  • oppia elämään keskivertoarkea, joka on mulle vielä aika vierasta
  • julkaista jotain kirjoittamaani, mielellään kirjana
  • tulla taloudellisesti hyvin toimeen, eli saada kunnolla stabiloitua talousasiat
  • päästä mukaan politiikkaan omilla ehdoillani
  • päästä menneisyyden kanssa tasoihin tai ainakin saada sen pois mielestäni
  • pysyä kaidalla tiellä päihteiden suhteen
  • tehdä vapaaehtoistyötä tai muuta yleishyödyllistä/auttaa ihmisiä, jotka apua kaipaavat
  • saada pidettyä kiinni tärkeistä ihmissuhteista
  • opetella itse remontoimaan/tekemään jotain itse
  • tehdä ne ihmiset ylpeiksi mun saavutuksista, jotka ovat luottaneet ja uskoneet muhun silloinkin, kun siihen ei ole ollut syytä.

Ehkä noissa on hetkeksi tekemistä :slight_smile: Osa noista on aika lyhyenkin aikavälin juttuja, mut osassa riittänee hommaa loppuelämäksikin…

3 haavettani, jotka eivät, erittäin suurella todennäköisyydellä, tule koskaan toteutumaan :frowning: , mutta haaveilemastahan mua ei mikään voi estää.

-lapsen saaminen. Musta ei ole äidiksi, eikä miehenikään sen parempi isä taitaisi olla. Vaikka saisimmekin päihteiden käyttömme kuriin, mitä ei todennäköisesti tule tapahtumaan, ainakaan ennen kuin olemme jo liian vanhoja saamaan lapsia, niin psyykkiset ongelmat, joista me molemmat kärsimme, kyllä ovat ja pysyvät, ja niiden mielialaheittelyiden, masennusten, ahdistusten ja mahdollisten psykoottisten jaksojen sekaan en taatusti laita lasta kärsimään. En mä ole edes varma, tahdonko ihan oikeasti lasta, mutta kun ikää on jo yli kolmenkympin, niin kyllähän se biologinen kello väistämättä tikittelee. Eipä onneksi tarvitse miettiä, kuinka tosissaan lapsen hankkimisen kanssa on, kun se ei kerran realistista ole :confused: .

-bentsodiatsepiiniriippuvuudesta eroon pääseminen. Melko mahdotonta uskoa, että tuokaan koskaan todeksi muuttuisi, kun niitä lääkkeitä on mennyt yhtä soittoa 15 vuotta, liika-annostelua ja väärinkäyttöä on ollut ihan liikaa, ja on väliin vieläkin, vaikka yritänkin edes jonkinlaista tolkkua pitää käytössä nykyisin. Ylipäätään koukkuni benzoihin on helvetinmoinen ja vaikka jotenkin pystyisinkin käymään vieroituksen läpi, niin eivätpä mun ahdistukseni ja muut paskat fiilikseni sillä mihinkään katoaisi. Jotakin lääkitystä mä tarvitsen joka tapauksessa loppuikäni ja benzot nyt ovat, haittapuolistaan huolimatta, se toimivin vaihtoehto. Muista riippuvuuksistani voisin vielä päästäkin eroon pakon edessä, mutta benzoista en :frowning: .

-ehjä mielenterveys. Mikä se sellainen edes on :question:

Sitten hieman realistisempia haaveita, joista osa toki on melko kaukaisia:

-se punainen tupa ja perunamaa :smiley: . Koirakin mahtuisi varmasti siihen pihapiiriin. Rauhallista ja maanläheistä eloa jossakin syrjemmässä, missä ei olisi vaaraa törmäillä tämän tästä vanhoihin douppituttuihinsa ja saisi muutenkin vaikka juoda aamukahvinsa alasti pihamaalla, jos sellainen sattuisi huvittamaan :smiley: .

-voisin asua myös jonkin aikaa ulkomailla, siis jossakin lämpimässä paikassa. Pääsisin sillä tavoin ehkä hieman avartamaan maailmankuvaani ja toki nauttisin ympärivuotisesta lämmöstä ja auringonpaisteesta, hirvittävä vilukissa kun olen. Tuo olisi kuitenkin vain väliaikaista. En tahdo kokonaan hylätä Suomea, koska täällä on paljon asioita, joista pidän ja joita arvostan, myös ne vaihtuvat vuodenajat, vaikka pakkaset ja synkät syyssateet usein vituttavatkin, kun ovat parhaillaan päällänsä. En tiedä, jaksaisinko kuitenkaan arvostaa riittävästi lämpöä ja aurinkoa, jollen välillä joutuisi kärsimään niistä mielestäni epämiellyttävistä ilmoista, ja toisaalta on mukavaa käpertyä peiton alle nauttimaan kuumaa teetä, kun ulkona vihmoo räntää ja on pilkkopimeää :slight_smile: .

-tahtoisin saada jonkin itselleni mieluisan(en vielä tiedä, mikä se olisi) tutkinnon suoritettua. Ei sillä sinällään niin väliä olisi, koska olen eläkkeellä, eikä mun niin ollen tarvitse huolehtia työllistymisestä, mutta se ehkä antaisi mulle positiivisen onnistumisen fiiliksen. Usein hävettää, kun en ole käynyt muuta, kuin peruskoulun ja senkin rimaa hipoen :blush: .

Edit: Vielä tuo, että oppisin paremmin käsittelemään tunteeni tunteina, enkä reagoisi jokaiseen pieneenkin vitutukseen, suruun, vastoinkäymiseen tms., kuin se olisi jokin maailmani kaatava myrsky :unamused: . Iän myötä, hyvän terapeutin ansiosta sekä sen vuoksi, että olen oppinut hiljalleen luottamaan ihmisiin, jotka siis todella ovat luottamuksen arvoisia, onkin tapahtunut positiivista edistystä tuossa asiassa, enkä ole enää lainkaan niin haitallisella tavalla impulsiivinen ja jopa itsetuhoinen, kuin nuorempana :slight_smile: , mutta tekemistä riittää vielä tuolla saralla ja paljon.

Edit 2: Aikaahan mulla riittää vaikka muille jakaa, mutta toivoisin, että voisin käyttää sitä jotenkin hyödyllisesti, ts. vapaaehtoistyöhön, joka olisi sydäntäni lähellä. Eläimet, mielenterveys- ja päihdeongelmaiset nyt tulevat ensimmäisinä mieleen. Eläimistä pidän hurjasti, totta kai :slight_smile: , ja niin päihde- kuin MT-ongelmatkin ovat tulleet valitettavan tutuiksi, niin omakohtaisesti, kuin ympärilläni olevien ihmisten kautta. Näillä näkymin psyykeni on kuitenkin sen verran heikoissa kantimissa, etten usko kestäväni kaltoinkohdeltujen eläinten parissa toimimista kovinkaan pitkään, saati sitten sellaisten ihmisten, jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa, kuin itsekin. Mun pitäisi olla siis paljon paremmassa kunnossa, mitä nyt olen, jotta tuollaisesta vapaaehtoistyöstä olisi hyötyä autettaville ja iloa mulle itselleni, muutoin koko touhu kääntyisi kokonaisuudessaan itseään vastaan :frowning: . Ehkä… ehkä jonakin päivänä :confused: … Haaveillahan edelleenkin saa :smiley: .

Edit 3: Mä niiiin haaveilen siitä, että pystyisin nukkumaan, kuten “normaalit” ihmiset. 8 h yössä ja mieluiten siis juuri öisin, ilman lääkkeitä ja niin, että aamulla olisi virkeä ja levännyt, mutta kuitenkin suhteellisen rauhallinen olo. Ei siis valvomisen tai kummasti nukuttujen öiden jälkeistä väsymystä, ärtymystä, pöhnää, keskittymiskyvyttömyyttä, levottomuutta jne.

Suorittaa kolmas koulutus loppuun. Sen kyllä tulen tekemäänkin ihan varmasti. Sitten minusta tulee korkeakoulutettu, joten aika hienoa :smiley: Kouluja on tullut käytyä siis. Kaksi ammattikoulututkintoa ja nyt tämä ammattikorkea menossa.

Haluaisin päästä negatiivisesta ajattelusta ja tulla taas toimeen ihmisten kanssa. Vaikka sanotaankin ettei kannabis vaikuta mihinkään ja on luonnontuote niin minulla se on vaikuttanut. Kanssani on vaikea tulla toimeen ja olen hyvin joustamaton. Ehkä mahdollisesti kun olen ollut vuosia käyttämättä kannaa niin oikea luonteeni tulee pikkuhiljaa taas esille.

Unelmani on se että olisin ollut jo vuosia erossa kannabiksesta, eikä se enää ole elämässäni mukana. Enkä edes enää ajattelisi sitä. Se olisi huippua. :stuck_out_tongue:

Olen saanut matkustella mutta yksi kohde olis listalla eli suuri omena NY, lento vaan on mulle liian pitkä. Präntöö, Lontoo ja Pariisi on nähty, Irlannin Limerick oli kyllä mahtava ku mikkisoftan miehet seiso lompsa takana mutta ny hetkenpäästä ku viilenee niin Turkkiin.

Toiveena on et koirastani tulis rotunsa vanhin yksilö, ku nyt vanhempana se ihan ymmärtää puhetta. Muuta en toivo ku olen saanut jo kaiken, päämäärä on että tämä kipu loppuisi nopeaa. Lähellä käytiin ku maatiin teholla kun poliisit haki väärän miehen, 5 autoa ja luotiliivit, niitten koira lähti karkuun ku mun koira tuli ovelle. Onpa aseet kuvattu mutta veivät ilman mun lääkkeitä niin sain flimmerin pumppuun yhenaikaan ja sit teholle, hyi saakeli mitä myrkkyä ne tiputti eli sain oksentaa ja paljon.

Päämäärä on kosto tästä turhasta, ilman väkivaltaa tietenki. Sopiva juoru on jo hyvä.