OOBE

eli saisko tästä minkäänlaista keskustelua aikaiseksi…
olisi kiinnostavaa tietää kuinka moni on oikeasti päässyt fyysisestä ruumista irti
ilman päihteitä… tottakai se dexmin kans onnistuu kuhan vähän yrittää isomalla dosella…
juttelin joskus yhen tytön kans joka ei ole päihteitä käyttänyt mut kokenut monenlaisia
paranormaaleja asioita esim tuon ruumistaa irtautumisen ja se kuulosti ihan täysin dexmi tripiltä…
ja itse ainakin kun olen vaikka happoa vetänyt niin alan näkemään energiat, eli kun laittaa vaikka etu sormet sopivan lähelle niin nääke kuinka se sormien välinen energia näkyy sellasena mustana salamana ja sitä voi ohjailla… ja se tyttö näkee ne energiat koko ajan… esim se pisti pompulan mun käteen kun minulta kuulemma energiat karkasi jo liian selvästi…
netissä on näitä sivuja missä on näitä oppaita…

rajatieto.info/oppaat.php
paranormaaliblogi.net/index.php/ … autuminen/

Nyt kyl kuulostaa silt, et olet vetänyt liian kauan happoo tai muuta kamaa ja pelkään, että käyttösi on esiin tuonut jo ekat skitsofreenikon oireet. Ilmeisestikin sä nautit niistä ja haet niit lisää ja lisää, ja joko elämästäsi se normaali on alkanut väistyy??
Toi irtaantumiskokemus onkii sairaan kokemus tai nistin käytöstä johtuva kokemus, terve ihminen sun lähelläs ei koe niin. Oletko koskaan tavannut kadulla yksin juttuu puhuvii tyyppei? mikäli harrastukses jatkuu, olet kyl kohta yx niistä ja ehkä kävelet siel Niuvanniemen läheisyydes…
Kyl sun nyt kannattais miettii, mitä oikeesti haluut. Haluut sä elää normaalii elämää vai kulkee omiss maailmois ja kohta ilmeisesti jo laitoshoidossa mielisairaalas?

siis itsehän en hullu tai skitsofreenikko…
eikä omat aivot onnistu mihinkään kivaan ilman päihteitä…
pointti tos oli se et kysyin onko esim täälä saunassa ihmisiä jotka on kokenut tuon tilan ilman aineita…

testasin kerran että onko se oikeesti todellista kun ei ole omassa ruumissa…ja asiat mitä näkee niin onko ne vaan muistissa olevia asioita ja kuviteltuja. menin sitten henkisenä minuna huoneeni kaappiin ja katsoin mitä tavaroita sielä on ja panin ne tarkasti mieleen ja kun trippi alkoi olemaan ohi niin kävin tarkastamassa mitä sielä kaapissa oikeesti oli niin sielä oli aivan eri tavaroita…
eli tiedän että se ei ole todellista…vaikka se on niin todellista… :frowning:

niin ja ei kaikki ole hulluja tai nistejä jotka ton on kokenut tiedän yhden ihmisen jolla on täysin terveen henkilön paperit eikä käytä aineita niin hän selitti minulle kun hän oli joskus ennen nukahtamista pompannu ruumistaa pois vahingossa ja oli kokenut sen melko pelottavana…

juu, juu. Mutt sorry vaan. Minust kyll vaikutat melko addiktilta, että keskityt tollasii juttui miettiin keskell kesää. Vaikuttaa siltä, että normaalius ei sinulle enää riitä. Monille nisteille kun tiedän vain niin käyneen. Tuo esimerkkisi kaveri, joka pomppii pois ruumistaan, on kyll nyt jo ehkä ne sairaan paperit saanutkii, etkä vain tiedä siit mitää.Anteeksi vain, en kyll haluu mielees pahoittaa, mutta kehotan miettii elämän arvoi uudestaan, ennenkui on kaikk myöhästä. Mieti itse, onko sinull enä kaikk elämän perus ok…annatko sen lipuu ohi …vai kannattaisko sun kuitenkii muuttaa kurssiis…??? Parempaa jatkoa ja MIETI!! Vaikk eikati sun elämäs mulle kuulu, pisti vain silmään.

Meinaatko että jos pohtii tollaisia asioita talvella niin se on sitten ihan ok :unamused:
Ja hei c’mon tuohan on vain HC. meditointia… :smiley:
minulla oli tarkoituksena että tästä olisi tullut vähän erilaista keskustelua.
ja sinä kirjaudut plinkkiin ja enismmäiset viestit mitä kirjoitat niin vastailet
mun OOBE topicissa kuinka sairasta ja sopimatonta on tajunnalla leikkiminen…
oletko just lopettanu aineiden käytön kun noin olet vastaan…

“Huomen” tuntuu olevan jotenkin kehityksestä jälkeenjäänyt, tai teini/varhaisaikuinen kuka haluaa vain päteä asioilla, huomaahan sen jo nyt kirjoitustyylistäkin. käytetään x:ää ks:n tilalla, paljon huuto/kysymys merkkejä, pisteitä yms. Sorge heij, en mää millää niiq pahal meinaa enkä dissaa sua mitenkää hej daaaaa…??? :laughing:

Minä pystyn menemään tietoiseen uneen halutessani. Eli tiedän nukkuvani, omassa petissäni, mutta olenkin “pullahtanut” tietoiseen uneen.

Tämä onnistuu minulta niin, että makaan selälläni sängyssäni. Pyrkien välttämään kaikkia mahdollisia häiriötekiöitä. Eli peittokin pitää olla ihan suorassa, ei mytyssä. Makaan siinä pimeydessä, silmät suljettuna. Pyrin olemaan ajattelematta mitään ja heti jos ajatukseni alkaa livistellä, keskityn vain yhteen “pisteeseen” siellä pimeydessä johon katson. N. 30-45 minuutin päästä (kunhan olen täysin liikkumatta) en tunne enään kroppaani.

Tämän jälkeen usein näkökentässäni alkaa välkkyä valkoisia palloja tai silmäni tavallaan meinaavat pyörähtää ympäri. Tunnen painetta rintakehässäni ja joskus saatan kiihottua (ilman mitään syytä tai ajattelua), sitten vaan tosiaankin pullahdan uneen. Tiedän olevani unessa ja kroppani on siellä sängyssä. Tässä “unimaailmassa” voin jonkun verran säädellä ympäristöäni ja kuvitella vaikka kauniin auringonlaskun. Pystyn myös lentämään. Olen tässä tilassa myös puhunut esim. eräälle henkilölle näin–> “Minä tiedän olevani tietoisessa unessa ja tiedän sinun olevan pelkkää mielikuvitusta”, hän vastasi “minäkin tiedän sinun olevan tietoisessa unessa, mutta mistä päättelet, että olen vain sinun mielikuvitusta”. En osannut vastata.

Ja tämä toimii vain, mikäli on vesiselvä. Ei saa olla mitään substansseja vaikuttamassa. Tämä ilmiö kulkee nimeltä “Lucid Dreams”, eli selkounet.

En ole skitsofreenikko, minulla ei ole koskaan ollut psykoosia, enkä koskaan ole käyttänyt kannabista voimakkaanpia psykedeelejä. Ja opin tämän taidon jo varhaisteininä, jolloin en tiennyt päihteistä mitään, ellei keskiketterää lasketa. Näen toki sitten ihan tavallisiakin unia, jossa en tiedä olevani unessa.

kiva kun joku vastasi ihan asianmukaisesti…
itse olen kannabiksen voimalla yrittänyt/harjoitellut mielen tyhjentämistä…
eli alkuun juo kukkakaakaota se rauhoittaa hyvin ja on tekemettä mitään suurta.
sen jälkeen kun kaakao on potkinut parituntia polttaa paljon kukkaa mielellään sellaista mistä ei tule paljoa skitsoajatuksia päähän.
mut xanori auttaa hyvin pitämään ajatukset pois päästä kun polttaa paljon…

en vielä mikään meditaatio guru ole mutta pääsen jo tuohon vibraatiotilaan ja jotenki onnistun hallitsemaan
niitä aaltoja/sähkövirtoja kehoni sisällä, mut onhan se vähän niinkuin koodeja käyttäisi kun tarvin ainakin sen kannabiksen siihen… :smiley:
dexmeissä ainaki toi vibraatio tila tule aina ennen itse irtautumista…

pitäisi dxm ottaa että muistaa paremmin itse sen vaikeimman osan eli kehosta irtautumisen…
luotan kuitenkin vahvasti että onnistun siinä ilman dissoja…
harjoittelu tekee mestarin… :unamused:

Minulla ei kokemuksia vastaavasta irtaantumisesta, mutta on toive, että pystyisin harjoittelulla, keskittymisellä, meditaatiolla (ei tahdo riittää kärsivällisyys: joku neuvoi joskus metodia, jossa mieleenpalava asian tai henkilön kuvittelee mielessään joko palavan tuhkaksi tai lipuvan virran mukana pois, ja aina kun se tulee takaisin samaa keinoa vain käyttämään), tanssiharjoittelulla, tavallisessa toiminnassa liikkeiden tietoisella hidastamisella ja niihin keskittymisellä, jos en aivan tyhjentämään mieltä, saamaan uudestaan ja uudestaan palaavat todella piinaavat ajatukset poies mielestä, menneet tilanteet… Ei siihen auta mul bentsot, joista siis olen riippuvainen… En halua irtaantua ruumiista, vaan olla siinä täysin läsnä… Hetkessä, siinä mitä teen, tai pohdinnassa (jos se on todella pohtimisista, minusta se on tekemistä, jotain aktiivista, toisin kuin mielleyhtymien hyppely yhdestä toiseen). Jonkin liikkeen toistamisessa voi tulla erikoisia tiloja, joissa on nimenomaan keskittynyt ruumiiseensa, ja se tuntuu hyvältä, vaikka liikkeet olisivat vaikeita eivätkä aina onnistukaan. Tai olla rentoutuneessa tilassa, jossa ajatukset ovat hyvin selkeitä ja yksinkertaisia, eivätkä häiritseviä… Taisi olla hiukan eri asiaa, mutta tuli meditaatiosta mieleen… Mihin sillä kukin sitten pyrkiikään. Minä haluaisin rauhallisen, tähän hetkeen keskittyneen tilan, e d e s välillä, jossa ei murehtisi tai olisi vihainen menneestä, eikä pelkäisi tulevaa.

Minä harjoitan satunnaisesti “THC-meditointia”, mutta ei sillon pysty mieltä tyhjentämään, minulla ainakin ajatukset sinkoilee kuin formulakisoissa.

Kannabiksen kanssa minä poltan norsubongistani, niin paljon kun vain pystyn, oksentamatta. Sitten nopeasti esim. intiaanien perinnemusiikkia tai jotain “shamaani musiikkia” soimaan, laadukkaisiin kuulokkeisiin ja petiin makaamaan.
Tässäkin touhussa tottakai pitää keskittyä, mutta nyt olennaista on uppoutuminen siihen musiikin maailmaan. Alan näkeen mielessäni erilasia vesiputouksia, tyyntäjärvenpintaa, saippuakuplia. Pystyn myös kuvitteleen siinä tilassa itseni toisaalle, mutta tässä musiikki määrää sen mitä näen tai koen. Kaiken pitää siis mennä sen kannabiksen vaikutusten ehdoilla, just fly:)

heh toi on kivaa puuhaa toi THC-meditointi… kyllä sitä pystyy tyhjentämään ajatukset ihan nollaan kun vain opettelee… ja riippuu tietenki lajikkeesta… itse tykkään kun THC-meditoin joko ilman musiikkia jos haluaa tyhjentää pään… mut jos sitten vähän erilaista meditointiaet antaa muusikin viedä musikin esim shpongle on ihan kiva… ja sitä polttaa just niin paljo että ei ihan laatta lennä… ja kun on ilman musiikkia sitä nukahtaa tosi herkästi mut sekin opetelemalla ettei nukahda niin siin unen ja hereil olon väli masstossa alkaa olemaan ajatukset melko vähissä… siitä kun menee vielä pidemmälle saa pidettyä ajatukset pois niin pääse jo niihin vibraatio tiloihin pikku hiljaa…

nyt toki eilen kävin ostamassa kaksi ressu pulloa ja ne sit erottelin eli vähän alle 1200mg dxm ja olen vielä seronil lääkityksellä… noin viisi tuntia ihan täysin poissa henkisestä ruumista ja mitkäään fysiikan lait ei koskenut itseä .olihan se taas terapeutista olla omissa aivoissa ja katsoa mikä sielä on vikana… mut nyt on ollut liikaa vastoin käymisiä elämässä ja jotain tuttuja kävi jossain vaihees jututtamassa niin meinas sitten välillä trippi mennä sinne pimeälle puolelle (tiedä sitten kumpi vaikutti varmaan molemmat)… tai disso tripit on aina melko pimeitä mut nyt oli välillä yllätävänkin synkkää… just silloin kun alkoi kuulemman et joku puhuu mulle oli kovan työn takana päästä takaisin omaan ruumiseen ku se oli vaan jotenki päässyt aina niin kauaksi…
ja kun lopulta oli omassa ruumiissa ja pysty katsoon ja kuuntelemaan ympäristöä niin ei kuitenkaan mitään tajunut ja se alkoi sitten ahistaan… en jaksa selittää enempää ko menee niin sekavaksi… :unamused:
mut kuitenki jossain plateu 3-4 välissä seikkailin… :slight_smile:

Kyllä mullakin ganjabis (vahva) tekee enemmän sellasia ajatusluuppeja joista ei pääse kyllä eroon ennenkuin
vaikutus alkaa laskea. vaikea olisi vahvassa kukinnossa yrittää meditoida, saatika onnistua siinä.

mielestäni osuvasti sanottu joltain, että ennemminkin ajatukset menee kun formulat parhaimmillaan
radalla, kunnon kukan vaikutuksen alaisena. noin mielikuvana onnistuneesti kuvailtu. lätkä on sitten
tavallaan asia erikseen, yleensä hasis aiheuttaa sellaisen tylsistyneen jumituksen riippuen toki laadusta.
vahvasta läbystä jää vielä hyvä mielikin, kun sellaista nyky vuosikymmenellä on aika harvinaista saada
käsiinsä jollei ole hyviä suhteita tai kova matkustelemaan ulkomaille. ja jos kotimaasta saa hyvää hasista
oikeasti niin se voi pahimmillaan maksaa enemmän kuin hyvä kukka grammahinnaltaan. mutta laadusta kannattaa maksaa. että sellasta ajattelin näin kukan vaikutuksen alaisena.

luulisin silti lätkän avulla pystyvän helpommin meditoimaan kun kukan. mutta se on vaan mielipide.

meni niiin offiks että… sorg. minä menen pois :arrow_right:

Kyllä mä ainaki uskon oobe ilmiöön ja siihen et ihmisistä lähtevän energian voi nähdä jos on tarpeeks herkkä,ja kyllähän ihmisen auranki voi nähdä joillain laitteilla… ei siihen tarvita huumeita tai hullun papereita jos näkee toisesta lähtevän energian. et silleen :smiley:

Mulla on ihan sama juttu ku meen makuulle ja yritän tyhjentää mieltä ja siinä a.30-50 minuutin kohalla alkaa olla jo aika syvällä eikä oikeen tunnista omaa kehoaan ja sit alkaa ne välähdykset ja muut visuaalit joskus ne on geometrisiä kuvioita ja joskus valoviivoja ristiin rastiin mut en koskaan nukahda vaa havahdun yhtäkkii ja koko homma alkaa alusta jos jaksaa. Selkounia en oo nähny ku kerran.

kun noi geometriset kuviot ja pienen energian tunteminen se on vasta se ensimmäinen vaihe mutta siitä ei ole enää kovinkaan pitkä matka siihen “vibraatio tilaan” jossa suuret sähkö aallot purkaukset lävistää aaltoina sun kehoa mitkä voi monesti aiheuttaa lyhyt kestoisia halvaus tiloja ainakin itselläni… :unamused: mutta ne on vaan ihan puhtaita hermopurkauksia,että elä yritä vapautua siitä halvaus tilasta vaan tutkiskele sitä eläkä tee mitään varsinkaan ajattele… kun sitä on jonkin aikaa kestänyt voit yrittää alkaa ohjailemaan niitä energia purkauksia sinne kohtaan kehoa minne haluat sen menevän,esim kuljettaa ne ensin varpaisiin ja sieltä takaisin päähän monesti se energia menee palloksi ja jää jumittaan rinnan kohalle ja sen liikuttaminen siitä on vaikea ja joko nukahtaa tai säpsähtää täysin hereille… tähän pisteteeseen itse onnistun aika usein pääsemään… :stuck_out_tongue:

ja sit vielä noista auroista mitä en itse näe mutta joidenkin aineiden vaikutuksen alaisena nään kyllä ihmisestä lähtevän energian…
tuossa on ainakin yksi linkki missä on hyvää keskustelua auroista… ja tekniikoita miten niitä voi treenata…

astro.fi/forum/index.php?topic=17308.0

tänne saa myös laittaa dexmi trippi kertomuksia jos on sekkaillu korkeemilla plateailla tai sillain että tripillä on selvästi ollut oobe tilassa…
esim kun seikkailette tässä maailmassa niin huomaako muut ihmiset teidät vai oletko niille vaan henki jota ne ei voi nähdä… itsellä on ainakin noin mutta kun sitten lähden oikeen kauaksi avaaruuteen tai sinne sielujen maailmaan missä ei ole enää ihmisiä vaan sielä on pelkästää muita matkaajia ja sit tietenkin kaiken näköisiä pahoja henkiä jotka johtaa sitä paikkaa… en vielä ole sisäistänyt mikä se paikka on mutta sielä voin keskustella niiden muiden henkien kanssa mutta täälä maapallolla oon vaan sellainen näkymätön sielu jota kukaan ei huomaa ja voin vaan seurailla niiden tekemisiä vierestä…
ja sitten vielä lopuksi ettei minua ihan hulluksi luulla niin en usko tuota mitä sielä nään todeksi vaan tiedostan sen vaan alitajunnan tuottamaksi harhaksi…
olin ollut todella tuskainen ja ahistunut tuohon päivään asti taas kun keskiviikkona vedin ton dexmi matkan ja tein pitkän matkan omiiin aivoihin ja sain monta solmua aukaistua sieltä niin ei ole kertakaan vituttanut sen päivän jälkeen ja olen ollut hyvin energinen sen jälkeen… toi pääsy omiiin aivoihin voi ratkaista monta pulmaa… en voi ymmärtää miksi suomessa ei käytetä jotain psykedeeliä terapiahoitona… :unamused:

Mulla tulee kyllä harvoin noita halvaus tiloja ja tuntuu et silmät kääntyy takaraivoon ja pistelee jokapuolelta kehoa ja sit menee leuka ihan jumiin,onks toi se vibraatio tila?

juu itsellä vibraatio tila alkaa tuolla että joka paikkaan tai vain joihinkin paikkoihin esim jalkoihin mut yleensä koko ruumista alkaa pisteleen joka kohtaan…tai se ne on vielä niitä ensimmäisiä ja lievimpiä tunteita… mutta se eteenee siitä vielä syvemmälle… :stuck_out_tongue:
ja niitä kunnon vibroja ei voi olla huomaamatta… :smiley:

En ole kokeillut kyllä tuota ekaa vaihetta pidemmälle. Itseasiassa meille sitä opetettiin jo ala-asteella ja aina joku nukahti; mä en kyllä koskaan, mä piristyn. Sitä joogassa haettiin, täydellistä rentoutumista. Mä oon kyl kokenu että lattia olis aivan pehmeä et tuntuu ku pumpulissa makais ja kaikki kasvojen pienetkin lihakset ois saatava rennoiks; noinhan ne päivät sais kulumaan hauskasti… :smiley:

Mikäli on vaikea rentoutua niin kysyy jonkun frendin paikalle joka voi jeesata. Itse makaa mahallaan maassa ja toinen käy juuri varpaista lähtien pallon kanssa pyörittäen lihakset läpi edeten juuri melko hitaasti seuraavaan lihakseen. Sit toinen jalka, takapuoli, alaselkä, selkä jne. kunnes pää vikana. Tulee hemmetin rento fiilis ja hengitys tasaantuu ihan itsestään. Pallo ei tietty ole minkään koripallon kokoinen :wink:

Ehkä yritän joskus kokeilla pidemmälle tuossa, tuo rentoutuminen ja siinä tilassa makaaminen (kun hengittääkin niin hitaasti että unissaankaan ei varmasti hengitä niin hitaasti) on vain jo itsessään niin mukavaa kun pääsee eroon ajatuksista, että ei oo käyny edes mielessä yrittää irtautua kehosta. Mulla ku voi olla että jos on liikaa stressiä ni pää ei hiljene vaikka mitä yrittäis…

Tuosta psykedeelit terapias- ajatuksesta tuli mieleen, että eikös LSD keksitty juoppohulluuden / alkoholipsykoosin / deliriumin hoitoon? Toimi varmaan loistavasti siihen tarkoitukseen… :unamused: . Missä se lääkkeen ja huumeen ero menee? Laissa, kaiketikin; tosin varmastikin on aineita, jotka ovat huumaavia ja siihen päämäärään käytetään, mutta laki ei sano niistä mitäään (minä niistä nii tiijä, tai tarkemmin, ei kokemusta, paitsi kerran tietämättömän ja luottavaisen nuoren erhe, “erhe”, koska kokemus oli kamala). Tai siis se YK:n huumausainelista, jota Suomi noudattaa, kun ei omaa, erillistä huumausainelistaa, maassamme. Tuskin siinä k a i k k i a huumavia sieniä tai kaikkia luonnosta löytyviä tai vaikka omassa puutarhassa tai takapihalla tai misälie kasvatettuja kasveja, joilla voi itsensä huumata, määritellään huumausaineiksi :unamused: :question: .
En usko, että kyse vain lääkeyhtiöiden haluttomuudesta, vaan myös yleisistä asenteista? Jos lääkeyhtiöt keksisivät psykedeeleistä rahasammon, sillähän voitaisiin saada isoja voittoja osakkeenomistajille, mikä lienee osakeyhtiöiden pääasiallinen tarkoituskin. Mutta jos “yleinen asenne”, missä se sitten asuukaan, olisi sitä vastaan, ei taitaisi onnistua. Mutta paljon vaan esitteitä miekkariin ja teekoohoon ja apteekkiin sitten, tai mikä ettei busseihin ja kauppoihin ja katujen varsille, lue niistä UUSI ratkaisu sairauteen, jota et olisi arvannutkaan sairastavasi, siinäpä tehokas markkinointikeino! Toimiihan se shampoissakin, kun se vaan on uusi niin kaupaksi menee, kunnes taas tulee uusi. Vaikkeivat myytävät psykedeelit olisikaan uusia, vaan kenties ikivanhoja… Nojoo, alkuperäiseen aiheeseen offia (otan taas mukaan, kun meen marjastamaan. Oiskohan sillä huumaavia vaikutuksia? Marjastamisella itse asiassa on muhun jonkin sortin “meditatiivinen” vaikutus, ajatukset ovat aika keskittyneitä m u s t i k o i h i n, eivätkä johonkin menneeseen kurjaan kokemukseen tai tulevan pelkoon.)

Mutta ajatuksenvirran rauhoittuminen kyllä tekee hyvää, ja noi rentoutus- ja hengitysharjoitukset auttavat minua, kunhan vain t e e n niitä. Mut kyl mä ruumiissani pysyn, kunnes kuolo korjaa. Ja sitten kenties katoan, mikä on jotenkin omituinen ajatus :confused: . Siinä on jotain, mitä minun on vaikea käsittää, olemattomuudessa, tietoisuuden lopullisessa katoamisessa.

en jaksanu lukee kaikkii mut oon päässy :smiley: