OOBE

luulen että nuita ruumista irtaantumis kokemuksia voi helpommin saada jos on joskus ‘harrastellut’
psykedeelien kanssa, saatika dissojen… siis kun on kerran päässyt irtaantumaan (oli se sitte vaikka päihteenvaikutuksen alaisena) ruumistaan, niin se on myös helpompaa tulevaisuudessa jopa selvinpäin.
en tosin ole selvinpäin moista edes sen koomin yrittänyt mutta voisin kuvitella homman menevän noin.

olen nyt mirtazapiinia syönyt reilun kuukauden ajan ja olen huomannut niissä todella mielen kiintoisen sivuvaikutuksen… saan selkounia noista pillereistä parina yönä viikossa… vois olla et isommalla dosella tulis vielä kovemmat selko unet… niinkö tiedostan koko ajan olevani unessa ja voin säädellä aikapaljon et tämä uni on tylsä
vaihdan seuraavaan… ei tule painajaisia koskaan vaan sillai hauskoja… vähän delirianttimaisia tiloja mut sitä on vaan unessa koko ajan ja muistaa aamulla täysin mitä unta on nähnyt… olen kuulemma alkanut myös puhumaan unissaan ja sitä asiaa riittää eikä sitäkään ole aiemmin kovin usein itsellä tapahtunut… :smiley:
eli ei taida ihan luonnolista toi uni olla mitä noilla nukkuu… :unamused:

annokseni on 7.5 mg illassa unettomuuteen… ja huomattavasti on väsyttävä vaikutus alkanut vähenemään
ajattelin kohta vaihtaa miaxaniin… se on kans yllättävän hyvä masis lääke unettomuuteen…

mut noi selkounet tulee itellä kun herää yöllä tai aamulla
kun on käynyt syömässä jotain ja polttanut vaikka röökin ja jatkaa sen jälkeen lyhiä unia
niin unista tulee tosi selviä ja olen nähnyt esim huoneessani tosi isoja hämähäkkejä joita on tullut
monesta paikasta, mutta olen kuitenkin täydessä unessa ja tiedän että olen unessa einkä reagoi kovin herkästi ulkoisiin ärskykkeisiin… ja kun lähden töihin ja nukahdan vielä autossa kun työmatkat ovat melko pitkiä riippu missä asennus on niin tollasissa tiloissa tulevat unet… en voi mitenkään verrata opiaattien antamiin valveuniin…
ja olen jostain lukenut oisko wikipediasta unista, niin ihminen näkee unia vain rem unen aikana ja silloin ollaan
kaikkein syvimmässä unessa ja oisko se ollut kolmas uni vaihde… eli noi ei ole normaali unia… :confused:

tossa vielä mielen kiintoinen linkki selkounista, jonka juuri itse luin…
paranormaaliblogi.wordpress.com/ … selkounet/
olen näköjhään tietämättäni tehnyt noita selkouni harjoituksia :unamused:
mut näköjään on toiminut suosittelen muitakin kokeilemaan jännä kokeilla toimisko ilman mirtazapiinia.
ja kun nyt olen viimeisen 5 vk aikana noita nähnyt todella paljon ja ne on ollut melko mahtavia
ja ajattellut niitä iltaisin ja kun olen herännyt yöllä niin olen mennyt yleensä röökille niin se
on sitten buustannut vielä sitä kun on ollut jonnin aikaa hereillä… :laughing:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Uni
Syvimmässä unenvaiheessa ei näe unia vaan nimenomaan Rem vaiheessa niinkuin sanoitkin, unien eri syvyydet vaihtelevat unenpituudesta ja vaihtuvat sykleittäin. sitten on vielä nuo Nrem vaiheet koska myöskin näkee ilmeisesti unia, kuitenkin alkuyöstä useimmiten. Tästä oli josain vaiheessa unettomuustopikissa tjsp puhetta mihin linkitin myös noita ranteseen laitettavia piuhoja ja kelloja mitä myydään herättämään silloin kun olet tuossa unen rem vaiheessa / vähiten syvässä unessa, joten heräät virkeämpänä. Jännä tuo ihmisen aivotoiminta nukkumisenkin kannalta, olis ainakin itelle tarpeeseen tuo kello kun tuppaa herämään melkein joka aamu niin äreänä oli sitten nukkunut sen perus 2-4 tuntia tai 12tuntia, mutta joskus sattuu heräämään juurikin hyvällä hetkellä ja on pirteä olo eikä nuutunut, tosin tuleehan se nuutuminen itellä särkyjen yms takia nopeasti takaisin, mutta näin ajatellen esim vain univaikeuksista kärsiville melko kätsy, huh menipäs offiksi…

PS: Esim tällaisesta laitteesta puhuin offtopiccina [Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori]

taas loistavaa materiaalia paranormaaliblogilta… tai tämä on yle areenassa katsottava dokumentti käsittelee muun muassa plasebo/nocebo vaikutusta niin pillereillä kuin leikkauksilla…
lisäksi on hyvää juttua meditaation vaikutuksista…
ja lopuksi juttua kuinka extaasilla saatu todella hyviä tuloksia ptsd hoidossa…
oisko ollut et 16/20 paraantui… mikä on normaalisti todella vaikea sairaus voittaa…
ja juttua oli kun käsitteli tota placeboa et 75-82% masis lääkkeen tehosta olisi kuviteltua. et pelkästään todella masentuneet ihmiset saisi siitä oikeesti apua,eli noin 10% masis lääkkeiden käyttäjistä.

paranormaaliblogi.net/index.php/ … le-areena/

olen itse nyt kun hoidosta päässyt eli vajaa pari viikkoa iltaisin kuunnellut jotain shponglea tai jotain psykedeelistä musiikkia mitä yleensä vain matkoilla kuunnellut niin nyt olen kuunnellut ja venytellyt
oikeen kunnolla sillain et se sattuu oikeen jonkun verran siihen raskaita hengityksiä et se ulos päin hengitys alkaa poistamaan sitä kipua, niin kyllä on poistunut vetämisen tuskat ja muutkin asiat mitkä on painanut mieltä.
vaikka ihan en vielä ole onnistunut mieltä tyhjentämään vaikka melko tyhjäksi olen pään saanut…
Harjoitus tekee mestarin. :smiley:

tähän topicciin olen alkanut näköjään lisäileen kaikkea tollasta mieleenkiintoista, mutta jospa jotakin kiinnostais, vaikka nämä menee jo aika off topiciksi jos miettii topickin nimeä.
mut tänne voi laittaa kyl kaikkea mikä liittyy mielen ihmeelliseen voimaan… :unamused: