Onnistuisinko

vaude jberg!!! huippujen huippuja. paljon onnea onnistumisesta. tehdään me muutkin jbergit :smiley:
vilmastolle josko kysymys on väliaikaisesta ketutuksesta. kunhan jaksat jatkaa, kuten jaksatkin, niin iloksi se taas muuttuu. lämpimät terkut.

Toki jaksan jatkaa :slight_smile: minä oon kuitenkin peruspositiivinen tyyppi niin en minä jaksa kauan olla ahistunut. Oli vaan joku kummallinen ahistus tuos vappu mulle. Tai muutenkin elämäntapamuutos ollut menossa niin välillä ei vain ole niin helppoa. Siinä artikkelissa just olikin siitä sitoutumisesta elämänpituiselle matkalle. Sitähän tämä on :slight_smile: välillä ois vaan helpompaa palata entiseen malliin. Mutta kun se ei enää ole vaihtoehto.

Tänään kuulin eräästä kuolemasta joka johtui alkoholista. Se herätti taas.

Pöhinää pyttyyn vaan kaverit :slight_smile:

Vapaapäivän kiireettömyydellä kävin lueskelemassa tuoreita ajatuksia ja tunnelmia kanssakulkijoilta. Kiva lukea onnistumisista ja hyvästä mielestä mitä ovat aikaan saaneet. Paljon ajatuksia herättäviä juttuja.

Viikonloppuna töihin, täytyy nauttia tästä päivästä!

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille tasapuolisesti! :slight_smile:

Elämä ei aina mene niin kuin haaveilee. Jäin yksin ja vähän hirvittää. Asioiden ja papereiden selvittelyä on paljon. Kolme viikkoa on mennyt aika sumussa. Silloin tällöin olen myös avannut viinipullon, mutta olen saanut sen pidettyä kohtuudessa. Nyt olisi todella helppo, hyvä syy, retkahtaa oikein kunnolla. En kuitenkaan aio palata entiseen. Kunhan saan asiat selvitettyä, keskiyn huolella itseeni.

Hyvää jatkoa kaikille, muistakaa pitää itsestänne ja toisistannekin huolta, elämästä kun ei koskaan tiedä mitä se tuo tullessaan.

hei ja hienoa kuulla susta jberg, mutta ikävää että asiat eivät ole parhain päin.
toivotan sulle jaksamista. en tiedä mitä on tapahtunut mutta uskon että pääset yli koettelemuksistasi.
olet sitkeää lajia. menetyksistä toipuminen vie aikaa ja tekee mieli kirjoittaa että se kannattaa viedä läpi mahdollisimman raittiina, mutta kuten tiedät, olen huonoin mahdollinen neuvonantaja koska omat rahkeet sellaiseen olisi varmastikin todella vaatimattomat.
pärjäsit niin mahdottoman hyvin, ja tulet pärjäämään vastakin.
sä olet ollut täällä vähentäjissä esimerkkinä meille muille.
voimaa päiviisi.
laihat ovat lohdun sanani mutta olet mielessäni, lämpöisin terveisin S

iltaa jberg, mitä kuuluu miten voit?
paa kuulumisia kunhan jaksat ja kerkiät.
kuulolla ollaan!