Onnellista ja raitista vuotta 2012 ja hei hei :)

Huomenta,

eihän sitä haluaisi nimeänsä, edes nimimerkkiänsä, liitetyksi julistukseen ja fanaattisuuteen, kun ei niitä omiksi ominaisuuksiksi koe. Tämä on kuitenkin melko vapaan sanan foorumi ja kuka tahansa voi mainita kenen tahansa nimimerkin missä yhteydessä tahansa eli minkäs teet?

Tahtoisin elää sellaista elämää, että minun selkäni takana ei ole ketään, eikä minun edessäni ole kenenkään selkää. Ensimmäinen ahdistaa ja jälkimmäinen haittaa näkyvyyttä. Vaikken voikkaan sinua Aapina määräillä, niin pyydän kuitenkin, että kuljetaan mieluummin rinnakkain ja julistaisit vain omiin nimiin. On reilua seistä itse omien sanojensa takana. :smiley:

Onnellista ja raitista tätä päivää kaikille. :smiley:

.

Hieman kasittamaton nosto kylla nostaa tama, alunperin hyvan tahdon toivotukseksi tarkotettu, mutta hetimmiten erilaisten meuhkaajien ja pukareiden temmellyskentaksi muuttunut ketju ylos.
Tuli oikein paha mieli kun luki tata. :frowning:

Mutta tama oli niiiiiin ihana! Haukuitko sa sita tyttoa myos kirosanojen tehostuksella paallepasmariksi, narsistiksi ja terroristiksi joka valissa? Mahto sulla kayda flaksi jo pikkupoikana!

Ai mut hei, nyt mie tajusin! Kanttoonakin huito meita makkaralla ja v…la paahan sen takia etta se oikeesti tykkaa meista! Ja varmaan AA:sta kans sitten. :bulb: :smiley:

Mutta toden totta: minun piti pitaa taukoa foorumilta, mutta piti ja piti… olenkin kirjottanut tanne liikaakin. Varmaan melkeen enemma ku Suomessa. :laughing: :blush: :angry:
Nuo jotkut nykyset ketjut kun tuppaavat kaappaamaan oudosti mukanaan, ja tassa kylassa missa nyt olen, on nettikiska joka kulmalla. Eika maksakaan oikeestaan mittaan. Noo eipa tuu ikava ainakaan Suomee varsinaisesti, vaikka frendeja ja bandia onkin vahan ikava.

Besides: tuntuu etta onhan mulla taalla kaikki maailman aika, kun elanyt jo kuukauden lahes kokonaan ilman kalenterii ja kelloo. Nuin voi sanoa eika liikaa liiottele. :sunglasses:
Ei tassa sentaan millaan kiireisella ja suorituskeskeisella viikon tai kahen pakettimatkalla olla. krohom. (Mitenkaan pakettimatkalaisia vaheksymatta siis : )
Kuukausi oltu taalla jo, ja viela on hyva tovi jaljella.

Let the sunshine in. Babanam kevalam ja niin edes pain.

Ei ole valittamista, siitäkään ei ollut haittaa että olin jo pikkupoikana erittäin urheilullinen rämäpää ja taitaapa vieläkin olla joitain kouluennätyksiä voimassa :sunglasses: .

En vastaa kantthoonan puolesta, mutta heitämpä huvikseni omat ajatukset asiasta.

Mikäs makkarassa on vikana, sehän on ihan hyvää, varsinkin notskilla krillattuna. Vit…kin tekee välillä hyvää, ainakin näin heteromiehen näkökulmasta. AA:kin on joillekkin tärkiä, vaikkakaan ei minulle, mutta väliäkös sillä.