Onnellista ja raitista vuotta 2012 ja hei hei :)

2011 oli hyvä vuosi monella tapaa. Se oli hyvä, onnellinen ja myös opettavainen vuosi oikeassa elämässä. Ja raitis vuosi (no, helmikuusta : ) Ja hyvä vuosi se oikeastaan oli tällä foorumillakin.

Monta monta sanaa on vaihdettu, yleensä hyvässä hengessä, välillä vähän kipakasti ja kiukkuisestikin, mutta yleensä sitten hyvään henkeen taas palaten. Se on bueno. :slight_smile:

Olkoon vuosi 2012 kaikille yhä parempi, ja myös raitis vuosi niille jotka raittiutta tarvitsevat.
Rakastakaa ja olkaa onnellisia, sillä emme voi olla varmoja muusta kuin tästä hetkestä ja elämme vain kerran. (saatamme tosin joidenkin mielestä elää useammankin kerran, mutta ei nyt saivarrella : ))

Ketostix pakkaa nyt meikit, ketjut ja vyöt ja suuntaa muille maille vierahille talvehtimaan.
“I am ten thousand miles away”, niinkuin Hanoin Oriental beatissa lauletaan.

Kenties palailen foorumille kaukomailta käsinkin, kenties vasta kevät talvella koto Suomeen palattua.

Nyt se on Hyvää uutta vuotta, heikun keikun ja hei teidän heiluvillenne!

t: Tuhlaajatyttö

Hyvää ja raitista uutta vuotta sinullekin Ketostix.
Kiitos tästä lyhyestä hetkestä jonka sain tuntea sinut. Onnea sinne ulkomaille ja tervetuloa takaisin sitten joskus… :wink:

Täältähän nyt ei niin vaan lähdetä… :laughing:
Oikein hyvää reissua, pidä itsesi naisena ja olkoon tuulet myötäiset sekä lämpöiset. :stuck_out_tongue:

Hyvää uutta vuotta sinullekin Ketostix ja oikein ihanaa matkaa sinne jonnekin (lämpöiseen, hope so). Laitahan viestejä tulemaan jos pääset koneelle että tiedetään onko kaikki hyvin. :slight_smile:

Hyvää Uutta Vuotta 2012 ja antoisaa matkustamista Keto.
Ole yhteyksissä tännekin päin.

Turvallista ja antoisaa matkaa! Raitista vuotta toivon kaikille meille tasapuolisesti :slight_smile:!

Hienoa että olit täällä jakamassa kokemuksia minunkin avukseni! Kiitos sinulle, Onnea ja menestystä! :smiley:
Teikäläinen

Hyvää ja onnellista vuotta 2012 sinullekkin Ketostix.

Epäilit tuossa toisessa ketjussa että vihaisin sinua, mutta voin kertoa että olet siinä väärässä, koska en todellakaan vihaa sinua. Siinä taasen olet oikiassa, että et sinä minulle ole tehnyt mitään pahaa. Olen vain ollut vähän ärtynyt sinuun koska olet minun näkövinkkelistä katsottuna väitellyt liikaa ja väsymättömästi semmoisten palstalaisten kanssa joista myös pidin tai pidän, eli vika on varmaankin enemmän minussa kuin sinussa, mutta jostain syystä koin vain tarvetta “puollustaa” joitakin vastaväittelijöitäsi ja tein sitä kiukuttelemalla ja loukkaamalla sinua.

Voisit tulkita tämän käyttäytymiseni sinua kohtaan sillai että kun pikkupoikana heittelin lumipalloilla jotain kivaa ja kaunista tyttöä josta pidin, niin sain haluamani huomion häneltä. Hän tosin suuttui ja kysyi, että miksi sinä juuri minua heittelet, etkä muita. Minä taas ihmettelin että miksi hän nyt minulle suuttui vaikka näytin ihan selvästi että pidän hänestä heittämällä lumipalloja vain hänen päälleen :slight_smile: . Nykyään ymmärrän ettei se ollut oikia tapa ja siinä tulee herkästi väärinummärretyksi. Täällä palstalla on tosi paljon muitakin kivoja ja kauniita “tyttöjä” joten jos heittelisin kaikkia lumipalloilla, niin taitaas tulla noutaja meikäläiselle kylään :smiley:

Yritän parantaa tapani sinunkin suhteen Ketostix ja toivotan myös todella mukavaa ja antoisaa matkaa sinne muille maille ja toivottavasti ei tule kiusausta juoda alkoholia.

T. Prossa

Ketolle riemukasta reissua!

Heikun keikun teille, ja kiitos ihanista toivotuksista. :slight_smile:

Ma oon nyt jossain toisessa maanosassa, jossa lamminta riittaa ainakin tarpeeksi. Nyt +30 C varjossa, afternoon.

Prossa, kuules, just leave me alone! Leave me alone! En halua enaa vakuutteluja enka selityksia loukkausten jalkeen, haluan vain ettan jatat minut rauhaan. Toivon ettei se ole liikaa pyydetty. :slight_smile:
Mina jatan myos sinut rauhaan.

Kirjoitin tanaan alottamaasi ketjuun (ennen kuin luin viestisi taalla), ja toivon ettet ota sitakaan henkilokohtasesti. Se ei ole erityisesti sinulle suunnattu, vaan meille kaikille.

Nyt ma meen tuonne biitsille syomaan chicken omeletten ja juomaan orangle lassin. Ja ottamaan arskaa.

Kivaa, raitista loppiaista teille kaikille.

Hei Ketostix,

Olen tullut vanhaksi, kun en huomaa tällaisia asioita kuin että olet häipsässyt jonnekin ihanaan paikkaan.
Joka tapauksessa oikein hyvvää lommoo ja onnellista vuotta 2012!
Ja anna arskan lämmittää kunnolla :smiley:
t. askel

On liikaa pyydetty ja noudatan ihan sinun aloittamasi linjaa. Itse terrorisoit kaikkien muidenkin ketjuja jotka ovat pyytäneet sinua olemaan kirjoittelematta ääliömäisiä kommenttejasii heidän ketjuihin, mutta turhaan. Sinä vain jatkat ja jatkat ja pääasiana sinulle on ollut se että saisit viimeisen sanan sanottua, välittämättä siitä että olet loukannut muita jopa siinä määrin että ovat jättäneet palstan kokonaan. Minkäs narsismilleen voi ja varsinkaan noin pahalle kun sinulla on. Mikä ihmeen päällespäsmäri sinä kuvittelet olevasi täällä plinkissä kun jatkuvasti kuvittelet että sinulla on oikeus määrätä puheenaiheet ja suunnat täällä.

Aiemmin yritin vain sinua vähän lepytellä, mutta kyllä minä olen juuri sitä mieltä mitä minä sinusta olen kirjoittanut. Sen lisäksi että jätät minut rauhaan, niin toivon todellakin että vihdoin ja viimein jätät koko palstan rauhaan lopullisesti, eikä vain niin että palaat jo ties kuinka monennella nimimerkillä karkoittamaan lisää porukkaa täältä pois.

Askeleelle kiitos viestistaan. Olen taman ajan koko ajan ymmartanyt viestejaan, ja toisinaan tuntentut olevani samassa veneessa.
Joskus olen tuntenut jopa alemmuudentuntoa sinuun, koska vaikutat hyvin vahvalta kuitenkin. Harvalla kuitenkin meista on ollut kantaa sellaista taakkaa kuin sina, ja parjata viela mukana.

Toivon etta sina, Askel, ja Basi, olette talla palstalla viela kauan. Saan voimaa teidan positiviisista viesteista.

Kiitos, rasvaprosenttini onkin tällä hetkellä alhainen johtuen kovasta treenistä ja tarkasta ruokavaliosta. Varo ettei juomat lämpene :smiley: .

edit> tuplaviesti

Bullshit. Sulla ei oo hyva ruokavalio jos olet noin taynna vihaa ja kiukkua. Lammin Cokis on pahaa, muttei ihan juomakelvotonta.

Joskus sita on lakahdyttavan onnellinen olemassaolostaan talla planeetalla. On syntynyt, kasvanut ja elanut vaikeuksien keskella, ja saa nyt katella naita samoja maisemia kuin silloin kun selviytymiseni oli alkutekijoissaan.

Raitistumiseni on toki ollut pidempi prosessi kuin monilla teista, mutta selviytymistarinastani olen jollain tapaa ylpea. Harvoille olen sita saanut kertoa ihan niinkuin se meni.

Joskus kaukana tulevaisuudessa saatan kirjoittaa vaikkapa kirjan. :slight_smile: Joka tapauksessa olen kiitollinen kaikille, ja ehdottomasti sita mielta etta meille alkoholisteille ei ole muita vaihtoehtoja kuin raitistua tai kuolla.

Joillekin harvinaisen onnekkaille (krohom krohom) voi joskus onnistua juomisen vahentaminen tai sen harventaminen, mutta aina mahdollinen retkahdus johtaa ongelmiin.

Mutta dont worry, ei se raittius tunnu kamalalta. Nainkaan lyhyen ajan jalkeen. :slight_smile:

Lämmin “Cokis” näyttää vaikuttavan sinuun negatiivisesti, kun tommonen puheripuli ja väittelytahto näyttää kyntensä tänne plinkkiin päin oikein olan takaa ja mikä koomisinta, niin lomamatkalla :laughing: :laughing: . Hanki itselles elämä :exclamation:

AA ja 12 askelta rules, kutes ketostix on sanonut. Hän on ammatti-ihminen ja itse kokenut kaikki päihdeongelmat. Me tarvitsemme täällä tiukasti oikeaan raitistumiseen opastavia itse askeleet oppineita vanhempia raitistujia. Tänne kirjoittavat myös asiaa maahanpolkevat AA-ta sylkevät valeraitistujat joiden kirjoitukset jääköön omaan arvoonsa. On hyvä että Ketostix, askel,Basi, Hannu ja moni muu asiaa oppinut jämäkästi osoittaa heille heidän paikkansa ja palauttaa totuuden kunniaan.
AAn kunnia ei ole tästä palstasta kiinni mutta harhaopit on torjuttava. Vaikka kovemmalla kielenkäytöllä kun ylläpito ei näytä niihin puuttuvan.