Onko krapula?

On se jännä että päihteitäkin voi käyttää oikein. Mutta kun niitä käyttää väärin, niin sen kyllä huomaa ja sekös aina harmittaa.

Eilen tuli käytyä vesisateessa grillaamas ja siinä oheella hörppäsin 3olutta,
josta nyt ei tietenkään mitään krapuloita onneksi tullu :slight_smile:

Vähän on joo, ei paha ollenkaan. Pitäs varmaan kohta jatkaa…? Jos pääsis ihan grillailemaankin, vaikka ei tuolla kyllä sitä auringonpaistetta ole, jota lupailtiin.

Ei oo,piti ottaa eilen nätisti kun oli lapsia juhlissa mukana.

Ei ole juurikaan, mitä nyt kädet väpisevät ja ahdistaa helposti välillä. Ja voimaton olo. Mutta enhän minä eilen edes dokannut. Eli krapulat oli pahimmat eilen, nyt lähinnä ahdistaa. Onneksi sain juuri imovaneja kaverilta (mutta hyi sitä makua)… Syön niitä nyt päivällä ja yöllä seroquel ja britlo jos pulssi hakkaa. Mutta nyt pitää vaan todella pitää korkki kiinni, koska tuo bentsokänni on pahinta. No, kyllähän työ tiedätte. Eli nyt itsekurilla loppupäivä ja luotan siihen, että viimeistään maanantaina alkaa olla taas normaali ihmismäinen ja vähän positiivisempi fiilis. Ilmeisesti torstaina sitten mökille lähtö.

Mutta nyt jatkuu edustustehtävät täällä vanhemmilla. :slight_smile:

vähä oli, mut seki lähti budilla ja kaljalla.

:smiley: EI! Ei ole ollut ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen… :laughing:

ei vitus ku ei oo ollu selvinpäin :laughing: :laughing: :laughing:

^ zelvä!

ei täälläkään vielä. mut aamulla on.

edit: ihan kohta se varmaan taitaa alkaa tulee. nukkumaan siis… jos sais nukuttua pahimman yli. Mutta kun häiritsee toi pirun hick-up! :imp:

Ei ollu, kun tuli noita bentsojaki syötyy eilen reippaasti. On se jännä.

bentsoilla ehkäsee kyl kätevästi krapulan. jännä.

Hmm…, varmaan, joo. Mut mun mielestä on parempi ottaa niitä vasta sitte krapulaa lievittämään, kun noi bentso-kännit saattaa välillä loppua niin pirun jännästi! :confused:

Ei mul, mut jussin pilas miehet jotka veti huumetta nimeltä viina aivan perkeleest. Äijä laattas viidest ja heräs klo 18.00 :imp: Eilee siis. Faija oli ku spurgu muutaman ryyppypäivän jälkee… :unamused:

Perjantaina oli vähän jomotusta, mutta se korjaantui aloittamalla uudestaan. Seuraavana päivänä sitten lähinnä vaan väsytti, mutta rabulista ei tietoakaan. Joku kumman maaginen kyky mulla aina välttää noi alkoholilaskut. :unamused:

Jotenki mut on siunattu ihmeellisesti. En harrasta krapulaa ja siks en voi samaistua krapulaa poteviin. Toisaalta, aina pitää hoivata ja siksi tullu opeteltua kaikenlaiset krapulaa poistavat kikat : )

EI oo krapulaa! :sunglasses:

Ei. Ei ole ollut alkoholikrapulaa pitkiin aikoihin. Viime vuonna oli kerran ja se oli todella veemäinen tila. Kun alkoholi korvautui aikoja sitten lääkkeillä.

No hieman kyllä on. ei paha, mutta kummiskin.

Ihme kyllä ei. Henkinen krapula on.

Ei ole, vaikka olin koko vkonlopun juhlimassa. Mutta kun oli selviydyttävä tänään päivälaivalla kotiin, niin ei siis ole krapulaa.

Oon aika ylpeä itsestäni, kun pystyn nykyään näköjään jo jonkin verran itse vaikuttamaan siihen juomiseni määrään :exclamation: Vaikka yleensä siinä käy kyllä niin, että alkaa yksinkertaisesti väsyttää, niin ettei baarissa roikkuminen enää vaan kiinnosta. Haluu mieluummin kotiin vällyjen väliin… Oon siis tainnut tulla vanhaksi? :neutral_face: