Ei ole. Eikä muuten ole ollut pitkään aikaan, jesss!
On joo… Ei uskaltanu ylös sängystäkään aiemmin, heilu päässä vielä sen verran.Vähän on huono olo, mut kyllä tää tästä.
Niin, ja kauheet morkkikset taas kun heräs ekan kerran, vaikka heti tiesinkin etten (perus-känni-örvellyksen lisäksi) mitään niin kovin noloa ollutkaan mennyt tekemään. Ahdisti vaan taas ihan kauheesti, mutta siinä tilanteessa auttoi oikeasti tosi paljon, kun joku täällä, oisko ollu Fernetti, kertoi mulle että se johtuu vaan aivojen serotoniini(? tms.)tasojen heilahduksesta. Ei tarvinnut alkaa pikakelailemaan illan tapahtumia, et "oliko siellä kuitenkin jotain karmeaa, mitä en nyt vaan satu muistaa…? " Riitti kun vaan muistutti itselleen että "nehän on vaan ne serotoniinit, kun siellä aivoissa ei nyt oikein tiedä miten päin pitäisi olla. Huoh!
"
On! Eikä pari kaljaakaa auttanu. Kait se budilla sit korjaantuu.
Ei ole. Osaa nykyään nauttia kohtuu vähäisiä annoksia alkoholia silloin kun juo, 4-5 viski paukkua on just sopivasti
Jonkunasteinen kyllä. Ja kaiken lisäksi soi Kirkan “hetki lyö” päässä kun oli pakko laulaa se karaokessa. Tsiisus.
nyt on. laatta lentää
^ Voi ei, otan osaa! Mulla ei onneksi ikinä lennä laatta. Krapulan takia siis. Se olis ihan kauheeta kun päässä pyörii ja jyskyttää, ja sydän tykyttää jo valmiiksikin…
Mut on mullakin krapulaa joo, ja nyt sais vähäks aikaa riittää. Tai no, ainakin viikon loppupuolelle asti…
joo olin eilen hyvällä keikalla…tai vitustako tiijän ees ku olin nii kujalla
Ei ole. Sitä ei mulle vain tuu? ei ymmärrä
Krapulainen olo ja päätä särkee. Eilen olis ehkä pitänytkin olla krapula mut ei ollu, tänään ei kuuluis olla mut on vaan näköjään.
(Ai nii, eiku joinhan mä eilenkin… Ups, unohtui vallan! Ylikäynyttä punkkua ja suihkugeelin näköistä melooni-likööriä. Sitruunalikööriin en ehkä uskalla enää koskea. )
^ Lucky you. Mun kaveri myös sanoi että sille ei tuu koskaan krapulaa, ainoastaan väsymys. Ja kyllä se ottaa sitä kuppia silloin tällöin ihan huolella, että ei se siitäkään oo kiinni. Jotkut varmaan vaan on synnynnäisesti lahjakkaampia tässäkin asiassa…?
Eilen oli darra ja tänään on tällainen jälkitila eilisestä darrasta.
2päivän mittanen yhtäjaksonen darra loppu siihen ku nukahin eilen ja heräsin tänään.
Viel on henkisii vähä.
Henkisesti on vähän outo olo. Olen nukkunut ihan hilittömästi. Nukuin tukevat yöunet. Sitten kävin vanhemmilla ja nukuin päiväunet. Ja kohta pitää kai mennä yöpuulle. Yleensä nukkuminen on jopa siistiä, mutta tämmöinen väkisin nukkuminen on jotenkin levotonta touhua.
Krapulan voi välttää kunhan on bentsoja korjaamaan tilanne - itse vedin aikamoiset jurrit tänä yönä mutta kun 2mg rivatrilei löytyy hyllystä ynnä 10mg pamien ja insominien lisäksi niin mikäs tässä on ollessa.
Juuri korkkasin vikan sidukan ja kohta vähän safkaa.
Jos aamulla vituttaa niin se on helposti korjattu.
En yleensäkään lähde vetämään kunnon kännejä jollei ole jälkilääkitystä olemassa =)
Nii, kyllähän noita päätöksiä on ihan helppo tehdä. Mutta vähän vaikeampi pitää, kun ei kaikkea pysty aina suunnittelee etukäteen. Ei riitä yks tai kaks kertaa, kun oon löytänyt itseni baarista nuokkumasta valomerkin aikaan, kun siellä piti käydä pikaisesti vaan parilla. Ja jotenkin mulla on sellainen käsitys että tämä olisi yleinenkin “ongelma”…?
Mutta kyllähän se ottaa päähän jos löytää itsensä krapulassa, eikä sitä lääkitystä ole. Varsinkin silloin kun siihen on tottunut.
On, siis tärisen. Pöllin kuulemma eile kavereille ja itelleni yhteensä 36tölkkiä bissee, 3 kertaa hain aina
mäykkis reppuun, sit kassalle maksaa ain 1 kalja
Mistä näitä kaljoja oikeen tulee.?
^Krapula on kestettävä, juu. Mut mä saan jo krapulan yhen päivän dokailusta ja jotenki kierol taval
mä nautin täst olotilasta
Siis et on nuutunu olo, ei jaksa oikeestaan mitään tehdäkään. Sit tietty eriasia jos tokaa useamman
päivän putkee ni voin sanoo et silloin en niin krapulasta nauti. Päänsärky, rytmihäröt jne.
Ei mulla alkoholikrapulaa ole, mutta buprekrapula kyllä. On tullut kai kiskottua enemmän kuin toleranssi sallii ja nyt on koko päivän oksettanut. Oksensinkin tuossa vähän aikaa sitten ihan kunnolla. Onneksi sain kurssi-ilmoittautumiset hampaat irvessä hoidettua. Vähän vasurilla tuli lätkittyä niitä rasteja kursseihin, ei ollut ihan suunnitelmallista. Mutta kaippa ne jotenkuten menivät sinne mihin pitikin. Hitto, ensi viikolla alkaa jo… Pitää skarpata nyt ihan selkeästi.
Mul o joskus sama juttu et on oikee hyvä olo krapulassa mut johtuu varmaan siitä et alkoholia on vielä veressä aikas paljon, ja jostain syystä sitä päänsärkytärinädarraa ei silloin tullutkaan.
Rooosteri on taas niin oikeessa ku olla ja voi. Eli et krapulasta voi nauttia sen takii et tosiaan sitä holia
voi hyvinki olla seuraavana päivänä viel pienii määrii veressä varsinki jos ilta on venähtäny pitkäks tai jos
on tokaillu viel enemmänki.
Sul on Rooster todella hyvä avatar-kuva.!