Re: Kadonnut balanssi ja psytedeeliset vibraattorit
RUUMIIN KIELI JA AVAUSREPLOJEN ONTTOUS (AAMUISIN)
=> Jokaisella yhteisöllä vaikuttaa olevan oma ryhmädynamiikkansa. Tämän huomasin lenkillä hetken pulujen laumakäyttäytymistä seuratessani. Ruokaillessaan jotain meikälle näkymätöntä jyvää kadulta 10-20 yksilön parvesta pari siipiveikkoa piti vahtia ja
osa vaikutti olevan koko ajan koneella ja yksi tai kaksi oli vakavasti päihdevammautunut pihlajanmarjoista.
Huvitan itseäni ja se tapahtuu muutoinkin kuin välillä peilin vessaan katsomalla. Oon kiertänyt tuon nykyisen karvanaamani kanssa maapallon kertaalleen ympäri eli abouttisesti 40 donaa kilsoina ja aika paljon kuitenkin samoja manselan katuja ja puistoja ja metsiä pitkinkin kulkien. Muutamia ihmisiä on tullut vastaan ja niissä on ilmennyt useimmat lajityypin esimerkilliset stereotypiat. Olen melko kokenut lukemaan hiljaista tai äänekästäkin ihmiseläintä ja koiria tietenkin myös. Siinä vaan vuosikymmenten aikana ikäänkuin valmentuu jokapäiväsellä rundilla ja tästä on tullut toisinaan viihdettä ja ajankulua, jos juutuuppi on alkanut kyllästyttämään.
Paljastamme enemmän kuin tiedämmekään. Eräs venäläisistä entisistä alusmaista Suomeen päätynyt hemmo luki maansa pääkaupungissa psykologiaa ja valisti minua, miten erottaa ihmisen valehtelevan ja ne perinteisimmät fyysiset merkit, kuten hikoilu, änkytys, pälyily, äänen pettäminen, fyysinen jäykkyys, levottomuus ja huulten (omien) lipominen ja muu sellanen tönkkö hörhöily.
Ei siihen tarvita yliopistotason tutkintoa, kun epäluotettavaksi tietämäni keijo alkaa puhumaan ja tällöin hän siis aina valehtelee. Varauksella joutui jo juoppo- ja sekakäyttö-aikoina suhtautumaan kaikkiin tyyppeihin, eikä vähiten omaan itseensä tai siis senaikaiseen itseensä, kuka se silloin sattui olemaankin.
Kävin aikanaan tarinoimassa spytokoogin luona menneestä traumasta ja menihän siinä aikansa, kun siellä ramppasin, mutten oikein mitään siitä lopulta hyötynyt, sillä olin puhunut ne juttuni jo monelle vieraalle kadulla, keittiössä ja toimistossa ja olinpa joskus ysärillä A-klinikallakin ollut pohtimassa juomisiani sosiaalipsykologin pakeilla. Mukava nainen, jota kävin pentsoista irtautuessni myös haastattelemassa ja kuljin ihan oikeasti takahuoneen kautta, sillä mua ei oltu laitettu mihinkään pitkään erillisjonoon. No, tämä ei ollut oleellista, vaan tarkoituksenmukaista ja piilopsyykkistä jaarittelua, jotta saan sanoja riittävästi täytteeksi just => tähän kohtaan.
Traumapsykologi sanoi olevansa alansa vähistössä, sillä hänellä oli parta ja suurin osa alan ammattilaisista on siis naisia. Hän kertoi, että toisinaan mennessään johonkin tapahtumaan tai illanviettoon tai vastaavaan, jossa tavataan uusia ihmisiä ja esittäydytään, niin niiden muiden käytös muuttuu heti, kun kuulevat hänen olevan mainitussa ammatissaan. Ihmiset alkavat siis tarkkailemaan käytöstään ja se on aina huvittavaa ja tälle me nauroimme kimpassa, vaikken alalla itse olekaan. Musta saisi todella suurpiirteisen pt-henkiparantajan, joka kokeilisi kaikenlaisia inkarnaatio-oppeja suoraan kulttipändi Doorsin perustajan taikaoppaasta alkaen. Päättäisimme aivo-orgasmiset rahvaspohjaiset mielenliikutuspalaverimme aina sade/aurinkotanssiin toimiston keittokomeron ahtaalla pöydällä.
when I woke up this morning, I got myself a beard - future´s uncertain and the end is always near !
Roppa paljastaa ja kertoo oikeestaan kaiken. Se tieto pitää vain kovalla silmämunalla poimia. Suora psyykeprintti sylkeytyy päin naamaa, kun ihminen kävelee luokse ja vääntelee sitä torsoansa. Suurin osa suomalaisista on näinä yltäkyllästymisen kulahtamisaikoina plösöjä, joten siitä homersimpson-taikinasta ei aina pysty kaikkea livenä lukemaan, mutta silmät ovat onneksi vielä laihuusrajoitteisellakin päässään. Kantsii siis olla reippaasti avoin tai pukeutua säkkiin, joita saa erikuosisina alan liikkeistä.
Niin ? Nii-in, että on se jännää ja hyvä ettei fyysinen ulottuvuutemme näy täällä. Ja tää alkoholiton ruumis se vasta jännä onkin,
sillä se ei haise enää kuin rankkitynnyri ja sen saa veivattua melko vähällä huutamisella ja parulla aamuisin irti hetekasta.
Ja kuten Uukakkosen Bono sanoi:
MOVE YOUR ASS AND YOUR MIND WILL FOLLOW,
aye 
Cock Robin - El Norte youtu.be/RwTkL901hx0