Voi Kiitos Winston, lämmittää sydäntä. Mä luulen, että ongelmilla on tapana kasaantua. Että kerralla annetaan paskaa tulla tupaan oikein kunnolla, kai se on joku opetus. Mutta jos siitä selviää… niin, no se ainakin helpottais tilannetta
.
Tsemppiä Luc minultakin… <3 Kyllä asioiden ainakin sanotaan järjestyvän, onneksi asenteesi on järkevä… Kun kaikista näistä ongelmista selviät, niin varmasti osaa nauttia ylämäistäkin… Tuo paskankertyminen on todellakin inhottava fakta…
Voimia ja virtuaalihalaus täältä myös ![]()
Voi kiitos ihanaiset nyt tuli ihan lämmin olo. No tällä hetkellä on saanut jotain järkeä tähän suhtautumiseen. Mennään eteenpäin niin kun se mummo lumessa, kaikki me siis <3 ![]()
Hyvää Yötä, duudsoni kiittää, jakuittaa tältä osin.
editoitu: turhia lupauksia ja pahamieli
Hoi KanssaKirjoittelija Toverit.!
mulla meni tuossa tosiaan melkein kaksi ja puoli vuotta buprenorfiinin kanssa,
joka oli kyllä mahtavaa aikaa, ja nyt kaikille ihmettelijöille täsää samall vähä niiku
ajattelin vastailla… käytin tota buprea aika likaisella käyttötavalla, voitte vaan arvata…
siksi ajattelin kokeilla (ojasta allikkoon maybe.) vieroittautua ensin siittä tavasta jolla tuota
nektariinia nautin, niin mm. oksikodonilla… no ojasta allikkoonhan se vei, tosin olen ollut kohta
9viikkoa ilman buprea, mutta toisaalta olen ottanut Oraalisesti konttiineja saman ajan,
muutamia välipäiviä lukuunottamatta…
olen nyt siis itsekin ihan jo todennut, että olen nyt koukussa oksikoniin… mutta ei ole menny
nuo sillä likaisemmalla tavalla, jota buprea nautin.
nyt tarkoitus siirtyä kodonista tramadoliin+kodeiiniin, joita kyllä riittää ehk liiakseenkin,
jos ajatellaan niillä vieroittautumista kodonista… tää on vaikee taival, kun valitsin tän pidemmän
kaavan kautta vieroittautumisen ja aineesta aineeseen… I know, Iam stupid ![]()
mutta kukin tyylillään, ja tosiaan se “nasty” käyttötapa on jäänyt pois… sillä yritän itseäni lohdutella,
tosin tiedän toki että se on aika laiha lohtu… saas nähä, miten täs tulee käymään…
ja kirjoittelin tän tekstin heille, ketkä mua on yrittäny varotella tästä asiasta, ja olen jättänyt vastaamati…
mutta kuten sanoin, kukin tyylillään, ja lupaan, että infoon (kävi miten kävi) siittä myös tänne,
missä olen vaikka tossa tulevan kevään korvilla…
silloin tiedämme, oliko tämä tie se minulle helpoin tie vieroittautua, mutta se jääpi nähtäväksi…
keväällä onpi kukkaa rajaton määrä, ja ampiaisia, joten se olisi se loppu silaus tälle koko ‘hoidolle’ …
eipä mulla muuta… päivä kerrallaan vaan, niiku kaikki muutki.
Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti! Koittakaa olla vetämättä itseänne hirteen tähän mieltä ylentävään pyhäaikaan.
^Sit samaa, eli Hyvää Joulua!
Hyvän joulun toivotukset täältäkin! Vaikkakin tuntuu lähes absurdilta toivottaa sitä just nyt, tässä tilassa.
No, minä en ainakaan hirtä itseäni vielä huomenissa, kun joulusta kuitenkin sinänsä pidän, eli ehkäpä koitan olla toiveikas tässä toivottomuuden tilassa.
Joo mulla on tällä hetkellä parempi fiilis, enkä ole edes ajatellut köyden jatkeeksi ryhtymistä. Mielummin nukun kissojen kanssa, se parantaa sielua ja mieltä.
Re: Kadonnut balanssi
ViestiKirjoittaja 1970 » 24 Joulu 2014 22:23
Huumori. Kevennyksenä tai raskauttamaan entisestään tilannetta. Sen akuutti käyttö jeesaa käyttäjäänsä. Kroonikot elävät pitempään kuin huumorittomat kanssaoliot. Läikkyessään voi aiheuttaa vakavia tartuntoja, muttei purase hapannaamareihin. Duunikseen naurattajat tarvitsevat stydimpää annostusta. Ei tarvii olla oppikirjamatskua tai edes huvittaa. Paras hyymöri ei naurata ketään, eikä sen väri välttämättä ole musta, vaan väritön. Tai värinä sitä ei voi luonnehtia. Tutkimusten mukaan jakamaton matsku aiheuttaa ahdistusta. Keltaisen lehdistön kesälomittajapoju ei vielä ole ratkaissut omaa ja lukijoiden tulevaa kantaa. Talkshow- isännät tosin ahdistuvat kirjoitetusta tavarasta, sillä vitsin kertominen on nolo alalaji ja vitsikirjateollisuus melko naurettavaa touhua.
Oikea huumori on elämäntapa, joka kulkee mukana Saunassakin ja saa hymistelemään itsekseen. Tarkoituksena on saada fyysinen reaktio, joka lievittää ressiä ja lisää hymykuoppia hautamonttujen sijaan. Useimmat komediakonkarit ovat synkkiä, joten alalle ei helppoheikkien ja naistennaurattajien kannata pyrkiä. Kunnon mielialaromahtelut tuottavat kestävää matskua, kolikon kääntöpuolen. Aiheita on maailma pullollaan, mikään ei ole liian pyhää, mutta roustaamattomuudessa on tiettyjä säännön tapaisia estokkeita ja moraalisia hidasteita.
Vitsillä sisään ja kohdusta maailmaan. Usein hankalat tilanteet on miehekästä hanskata näennäisellä tilannekomiikalla. Saa naurahtamaan ja adrenaliinirusheissa ehtii kelata kuumeisesti ratkaisua vakavampaan ongelmaan. Myös arjen junnaavat toistot voi keilata armottomalla liukuhihnasyötöllä laaduttomia vitsejä ja kierrätys-tsoukkisovelluksia arjen rutiineista. Auttaa jaksamaan ja vaikkei autakaan, voi naurattaa oman aikansa,
ja jaksaa taas olla tylsässä työssään ja katella harmaita finskejä aiheuttamassa asenteellaan sydäriä itselleen.
Yliannostustapauksissa tappavan ammattitaitoinen arvauskeskushenkilökunta auttaa palautumaan. Hullujenhuoneilla on erityisosaajia, jotka leikkaavat iloisuuden pihdeillä suoraan ilmasta. Työpaikoilla junnaava systeemi toimii kans ja tuloksia on jo usealta vuosisadalta. Tyhjännauraminen vapauttaa ja fingerporimeininki sytyttää vessassa istuvaa. Käymme tummaan yöhön ja laskettelemme hyymöriä, nauren itsemme uneen.
Kuolemanvakavana toteamme pian taas yhden ryppyjä tuoneen vuoden vaihtuneen.
Tuoko tuleva aika minkälaiset tuoreet naurun- vai huolen kyyneleet, on vielä arvoitus koristeellinen.
hyvinhän tämä toimii saatana.
kiitos “teknikoille”
![]()
Varmaan joku nokinen nuhanenä tai katkera petteri tyrmännyt plinkin ihan vaan tahallaan…
jovain jo wörkkii ja futaa, mutta elekää kertoko kellekään, ettei tuu liikaa jengii mestoille pärisee…
mulla on automaattinen ip-osoitteen vaihtaja, vissiin joka sekunnil on eri…emt xP
^ no se ois hyvä krooniselle banaanikäyttäjälle…
Romahdus ei ehkä jää ainoaksi, sivujen muistin tila vajavainen, ei kestä painetta ja
ylläpiton tekninen jaos ei varmaan huomioinut joulupiikkiä.
^siis jooo, alkuum luulin, et banaanii on tullu, siks kerkesin imuttaa ton tor:in tähä ![]()
nooooh, ehkä sil joskus tekee jotain. koneella ei päässy (2läppäriä) + 3 mobiililaitetta
herjas ettei ole lupaa tulla p-linkkiin … huh, meinas sydän iha pysähtyä.!! :mrgreen:
^ Mietin kans sitä kieltona tai että vain kirjautuneena pääsee… tai NSA tutkii ja
sitten HOGASIN, ettei ole mtn syytä luulotella, vain jouluaika
tekee ihmisestä varpaillaan kulkevan hermokimpun, ja herkistyneen poijun,
sillä kiltteys on ihan toinen nimeni…
iltalehti.fi/syopa/2015010218969987_sy.shtml
Lääkärin hämmentävä väite: “Ihmisen on parasta kuolla syöpään”
Kipuihin rakkautta ja viskiä
Smith lisää ymmärtävänsä, että tämä on romanttiseksi luokiteltava näkemys kuolemasta.
Joka tapauksessa hän varoittaa ihmisiä sellaisista yli-innokkaista lääkäreistä, jotka hänen mukaansa hukkaavat valtavia rahasummia tyrkyttämällä ihmisille hoitoja, jotka eivät paranna
Kuolemaa edeltäviä mahdollisia kipuja lieventävät Smithin blogitekstin mukaan parhaiten rakkaus, morfiini ja viski.
Smithin näkemyksiä on jo voimakkaasti kritisoitu. On huomautettu, etteivät ne juuri ota huomioon esimerkiksi nuorena kuolemista.
Elokuvaohjaaja Buñuelin toive omasta kuolemasta muuten toteutui. Hän kuoli haimasyöpään vuonna 1983. Viimeisinä päivinään hän keskusteli paljon jesuiittaveljien kanssa.
solstagylle:
Jos oot linjoilla, voin heittää oman mailin, tosin jos stadin suuntaan, otan mun broidit mukaa, jos ok…!?
![]()
Joku kaivaa kaivamalla itsellensä hautaa… ahahaa… se on jo valmiiks kaivettu routaseen maahan!
^ SielläKIN taitaa mennä taas hienosti
. Ehkäpä se siitä…
Mulla on tänään tylsää, joo, mutta mua naurattaa tuo Sepon henoiini, kun se kuulostaa hennatulta beduiinilta
:mrgreen: .