Off-topic: off-topic

Mä olen päässyt eroon tuosta tunnistettavuudesta, olisi hienoa jos joku sanois mitä Neuro. Hiljan huoltsikan kahviossa tuli kunnallisvaltuuston jäsen ja kysyi saako istua pöytään, kätteli ensin vaimoni ja sit mut. Kehui kun omalla nimellä kirjoitan ja lukuisista kuvista/videoista tunnisti mut, tykkäsi kun puutun epäkohtiin ja häntäkin olen riepottanut virtuaalisesti niskasta. Ei ollut härkä mutta pyysi et jatkamme sarvien kalistelua koska kokouksissa voi näyttää kuntalaisen mielipiteen, tämä on myös keskustelu palsta jossa puretaan pahaa oloa, autetaan ja neuvotaan, tärkeintä on että virtuaalisesti voi kokea ystävän on mulle erittäin tärkeä asia.

Kun löydän pikkudopperin kuvia lähetän Iinalle ja sit ku se sanoo voi ku ihku, meidän pitää porukalla sanoa älä ota.

^ :slight_smile: Neuro, varmasti ovat dopperinpennut ihan överisuloisia. Mut emmä silti niin kaheli sentään ole, että pistäisin itteni siihen tilanteeseen, et joutuisin elää hullun, kouluttamattoma tappajakoiran armoilla. Niinku sanoit, mä oisin sen biaatch. (Eräs tuttuni on täysin oman dopperinsa tossun alla, ja se ei ole yhtään kivaa katsottavaa! Ja sitä koiraa käy vielä enemmän sääliks ku omistajaa, koska kyl koirallekin ne rajat pitää laittaa, ihan niinku ihmislapsillekin.) Mä oon aina vaan rapsutellut kisuja, en mä mistään lihaskimpusta mitään niskaotetta saa. Unohdin muuten et ne olikin rottiksia, joita oon aina ihaillut, eikä doppereita… Mut onne dopperitki hienoja! On on!

p.s. Nyt ku katoin kuvia rottiksista, ni ne on kyl oikeestaan aika possun näköisiä. Mut yhdellä tutulla ku oli sellasia, ni ne oli kyl tosi suloisia.

Mut joo, siis jos joskus koiran otan, ni jonkun kiltin ja helpon. Ison karvakasan haluisin - esim. newfoundlandilaiset on niiiin hellyttäviä! Kattokaa ny tätäkin söpöläistä pikkuista!

Mut en kuitenkaan haluu sellasta, jonka kuolaa pitää pestä vaatteista, ja pyyhkiä mopilla lattioilta… :unamused: Ehkä joku sekarotuinen piski ois paras.

Saan välillä hoitoon sellasen perun karvattoman koiran, ja se on aivan ihana! Mun kanssa se käyttäytyy niin nätisti, pistää oikeen parastaan ja on oikee herrasmies, mut sit kun emäntä tai isäntä tulee kotiin/ hakee sen mun luota, alkaa kaikkien temppujen näyttäminen - aletaan innoissaan hyppii päälle ja kaivelee roskista ja muuta kivaa. :smiley: Taitaa se pikkuhiljaa muhunkin tottua. Viimeks olin sen kanssa puistossa, eikä se vissiin oikein ymmärtänyt, että jos mennään ulos, ni miks istutaan vaan jonkun viltin päällä. Miks ei juosta koko ajan ympäri nurstia?! Sit se vissiin hermostui siihen paikalla olemiseen, ja alkoi juoksee ympäriinsä mun laukku suussaan, riepotellen sitä niin et avaimet ja lompsat ja muut lenteli. :laughing:

Tiedätkö varmuudella et se postaus oli kuppikselta?

^Ei kai sitä varmuudel voi tietää… Tai j o k u tietää, mut en ainakaan voi olla asiasta varma… :confused: . Vaikket ny multa iina kysynytkään, niin näin mä uskon… Mut olihan siin viestis asioita, jotka osoittivat, että postuksen lähettäjä oli ollut keskustelus pitkään tai seurannut pitkään… :confused: . Toisaalta mul oli Teekupist sellanen käsitys, silloin kun tänne kirjoitti, että hän suojeli yksityisyyttään hyvin täs foorumis. Mahdoinko olla vääräs… Enkä mä ny tiä, mitä sellast olisi kirjoittanut, jonka tietäminen Saunasta lukemal olisi johtanut johonkin niin hirveään kuin siinä viestis pelättiin… :frowning: . Sitähän siin viestis varoiteltiin, että suojelkaa yksityisyyttänne tääl, jottei jokin “ei-toivottu taho” saa täältä tietoja… kyl se oli outo viesti, luin sen uudestaan. Kattelin momenmoisia palstoja muualta, vakavist rikoksista tääl viime vuosien aikana…ei herättänyt huolta. Enemmän kuin sitä on. Mut ei täs asial mitään voi. Mut jos hän on tuol jossain ja lukee, varmasti arvostaisi moni, jos laittaisi viestiä… Äh, pakko antaa asian olla, tiedän, että ny mä taas “lietson” pelkoa, kun siitä puhun. On täysin mahdollista, että kysees oli joku muu ja sekin, että pelko oli turha… On!!!

^ Sen voi tietää varmuudella silloin, jos kuppis on kertonut postanneensa sen. Mitenkään muuten ei. Ymmärrän et siit postauksesta herää epäilyjä kuppikseen kohdistuen, mutta niin kauan kun asiasta ei mitään muuta ilmene, ovat ne pellkiä epäilyjä. Täällä on monia, monia muitakin vanhoja kirjoittajia, jotka olisivat sen voineet postata. Kysynkin asiaa siksi, et kuka tahansa sen postauksen onkin tehnyt, ei selvästikään ole halunnut sitä yhdistettävän omaan nikkiinsä. Ja siksi musta ei ole oikein tehdä sitä kirjoittajan puolesta, varsinkaan, jos ei asiasta ole täysin varma.

En itsekään tiedä asiaa varmuudella… Epäilen kuitenkin etenkin nähtyäni koko viestihistorian poiston, että kyse olisi kenties samasta nickistä… Asia jäi vain häiritsemään… :astonished:

Aloin kasvattaa mun kainalokarvoja. Niistä näyttäis tulevan aika kivan näköiset.

:astonished:

Laita kuva! Jos uskallat. :wink:
ja miksköhän mua tämmönenkin kiinnostaa.???

^
Etkö sä vielä tiedä, et kainalokarvat naisilla on nyt tosi muodikasta ja kuuminta hottia?? Ja iinahan ratsastaa aina kuumimpien trendien aallonharjalla, oli kyse sitten omista, tai eläinten, tai kolmannen maailman kansalaisten selkänahoista revityistä karvoista.

Eikä tee iholle varmaankaan yhtään hyvää raakata sitä terävällä veitsellä tasaisin väliajoin. Ja eihän useimmat miehetkään niitä aja. Mä en enää jaksa näitä sukupuolten välisiä epätasa-arvoisuuksia! En jaksa tätä maailman pinnallisuutta, enkä näitä luonnollisuden vastaisia kauneusihanteita (täys karvattomuus, muuten anorektisen laiha nainen, mut maitorauhasten kohdalla runsas määrä läskiä, ikuisen sileä, rypytön iho jne.) Ja jos mä voin taistella näitä kierouksia vastaan kasvattamalla kainalokarvat, niin salettiin teen sen!

Kattellaan sitä kuva-asiaa sit ku ne on kasvanu kunnon puskiks.

^ Mä sheivailen kainalokarvani pitkälti sen vuoksi, että dödö tarttuisi paremmin ihoon, eikä pääsisi niin herkästi pettämään, siis etenkin helleaikaan. Tosin miehet voisivat tehdä aivan saman, aivan samasta syystä :confused: . Enpä sitten tiedä, kuinka terveellistä se on vedellä dödöä siihen rikkisheivatulle iholle, kun kaikenmaailman myrkkyä nekin tökötit kaiketi sisältävät, mutta mä nyt myrkytän itseäni sen verran tehokkaasti joka tapauksessa, että se deodorantti lienee yksi hyttysen paska valtameressä mun kohdallani :unamused: .

Ilmoitusluontoisena asiana: En ole ollut täällä, koska mulla lähti netti toimimaan vasta eilen.

En siis ole hylännyt teitä tarkoituksella.

^ Hyvä. Meinasikin jo tulla melkein ikävä :stuck_out_tongue: . Ajattelin, että olet lopettanut päihteilyt kokonaan ja sen vuoksi et tahdo enää olla päihdefoorumilaisten kanssa missään tekemisissä, mutta ilmeisesti asia ei sitten ollutkaan niin, kun kerran olit kännissäkin eilen.

olen kuulemani mukaan pervo. nice! oikeasti olen saturnuksesta saapunut vieras.

Noh? Mites projekti etenee :smiley: ?

Mistäs sä sellaisia kuulit? Jos se oli sama tyyppi, joka väitti mun olevan pervo, niin ei kannata uskoa :stuck_out_tongue: .

Niistä on tullu oikein hauskannäköiset karvakainalot! :sunglasses: Pitää vaan pestä vähän useammin, kun ei tosiaan se dödö tartu niin hyvin koko iholaueelle. Mut eivät kutise enää yhtään! Mul on aina ollu tosi herkkä iho, enkä vuosiin oo pystyny käyttää markettien dödöjä, vaan haen aposta ihoystävällisempiä. Siltikin se kainaloalueen iho on välillä ollu punainen ja kutiseva. Mut nyt, ei mitään ongelmaa! Musta ne on ihanat. Mut vielä en kyl oo uskaltautunut esittelee niitä mitenkään julkisesti. (Eli ei, ette saa kuvaa! :stuck_out_tongue: ) Tarviin varmaan vähän enemmän aikaa tullakseni täysin sinuiksi niiden kanssa - hyväksyäkseni itseni karvoineni kaikkineni.

Nii ja noista hajuista, niin musta niihinkin suhtaudutaan nyky-yhteiskunnassa jotenkin ihan kieroutuneesti. Mitään ihmisen omia tuoksuja ei sais päästä esille, vaan kaikki pyritään peitää jollain kemikaaleilla. Samaa kosmetiikkateollisuuden suurta valhetta, joka saa ihmiset halveksii läskiä ja ryppyjä. Pinttyneet hajut, joku viikon päällä ollut työpusero on eri asia, mutta eihän tuore hiki mitään pahanhajuista ole! Niinhän se joku tutkimuskin kertoi, että hajun perusteella ihmiset löytäis “sen oikean” partnerin itselleen. Mutta koska kaikki ihmisen ominaistuoksut peitetään keinotekoisilla hajuilla, ni ei mikään ihme, et me ollaan kaikki ihan hukassa rakkauselämissämme, sikkuelämä kukoistaa ja avioerotilastotkin on mitä on! Nyt kaikki, heittäkää dödönne, parfyyminne ja partavetenne jorpakkoon, ja lähtekäämme ulos nuuhkimaan toisiamme!

oiskohan se sitte ollu se sama tyyppi…hmm. pelottavaa. jep, ei kaikkee kannata uskoa,
varsinkaan tuohon saman tyypin väittämään. entä jos se tyyppi onki ite pervo,
ja yrittää meitä piinata ja syyllistää…? huh. :slight_smile:

hullu olotila… tilassa oli olo… olo oli tila- mikä pila.
rollaanko mä roska- bottina yksinäni tääl vaa ja muut ihmettelee.
tuntuu siltä, kuin olisin yksin itseni kanssa.
eipä siinä, kiva että on jotain seuraa.
sammutan fb:n ja kaikki muut sosiaalisetverkostot verkkokalvoiltani,
ja suljen silmäluomeni hetkeksi. vaivun horrostilaan.
käynnistyn tarvittaessa perkeleen hitaasti, kauniin savun saattelemana.

tähän loppui tämänkerran iltasatu, kelatkaa keloja, luupatkaa ja tuupatkaa.
Öitä.

otin sellasen satsin norflexia että varmasti nukun.ja joitain muita. aamul aikai herätäys,
ja koomassa Pakko mennä.