Off-topic: off-topic

Hil-jaa yö-ssä, on posti kulken, se on se mitä lupasin, kuppasin kai liian kauan,
taas joutuu ottaa essin taikasauvan, taion pahatenergiatpois, tapan itseni sisältä,
rikkinäinen helisyttää lasinsiruja.

jännittää tuleva (seuraava) puhelinsoitto, joka toteutuu kun olen siihen valmis.
mutta sitten on tietty epätietoisuus saatu pois mielestä kaivertelemasta.
se helpottaa vaikka olisi tapahtunut ihan mitä vaan.
jokainen kun tekee omat päätöksensä loppujenlopuksi itse.

Musta tuntuu et oon tullu kotiin! Vaikka olenki uudessa, vieraassa kaupungissa. Mut oon niiiiin onnellinen, kun pääsin pois sieltä susirajalta, takaisin etelään sivistyksen ja kulttuurin pariin. Ja rakkaiden ihmisten. Oon aika onnellinen tällä hetkellä siltä osin. Ja se on iso asia se.

^Raisiossa pääsee todella helposti korvaukseen :wink: … Olet täältä löytänyt esimerkinkin…

Miksi kaikki narkit on deekuja?? Siis oikeasti?? Matala kynnys…

Käypä Hoito koko Suomeen! Upeaa!! :smiley: Aiemmin Lahdessa sai vetää korvauksen ohessa piriputkia ja pääsi J-Päähän lopettamaan pirin ja jatkamaan korvausta… :confused: :astonished: Taidan muuttaa lappiin… Syödä jäkälää porojen kanssa… Sitä islanninjäkälää nimeomaan. Lähin naapuri olisi 100 kilsan päässä… :mrgreen:

Kyllä tiesin olevani tilasto, mutta että pääsisi samantien lopettamaan xonen laitokseen… Olen kuullut kyllä asian niin monta kertaa… Benejä vähemmän kun kenelläkään… Siksi saan jopa 2 yöksi unilääkettä/vko… o/

Tilastot taitavat olla tekaistuja… Rikokset vähenevät kun porukka pysyy hoidossa…

Ai :open_mouth:

Mutta ihmiset ketkä ovat olleet herskakoukussa lähemmäs 10v aiemmin ja käyttävät alkoa?!? Terapiaa ei ole enää kuulemma oikeastaan lainkaan. Lääkäriä ei saa, pomona ihminen joka uskoo kh:n elämänlaadun parantamiseen. Kyllä, niillä muutamalla ketkä jättävät porukan; muuten voi hankkia subu-vaihtareilla tai bentsoilla piriä, essoja jne koska rahaa ei jää testeihin. Ei ole aikaa edes tarkastaa käsiä!!

Miksi YKSIKÄÄN poliisi ei ilmoita subukaupoista?? Mikäli joku lentäisi pihalle, voisi järki hetkittäin sanoa että “tämä voi vaarantaa elämäntyylini”… Ainoastaan tuo poliisin ilmoittama lääkkeidenmyynti sekä kh lääkkeiden hakematta jättäminen yli vkon ajan, ovat keino lopettaa hoito… Moni aloittaa uudestaan hoidon, kaikki frendit ovat hoidossa… :laughing: Lekurin tutkimus on muuten hyvä, siinä on vain yksi ongelma. Ei ole otettu huomioon että stadin vertaisryhmässä kuoli 4 ihmistä, sama määrä ihmisiä kuoli kun saivan kh:lta subut samassa ajassa! Lisäksi kyse on itsearvioinnista… Pari vkoa bubrea pirinarkilla riittää kysymään korvaushoitoa!!! Ihmettelinkin kun ekan kunnon putken vedin enkä tiennyt että vaikuttaa jälkikäteen kun sanottiin että et selviä yksin, korvaukseen. Sanoin että itse aiheutin ja itse kärsin ja niin tein.

Olen ehdottanut 45min ohjelmaa kuvaamaan asiaa, keskellä kaupunkia näkee kaupankäyntiä, sinisiä valoja monessa paikassa… Mitä se hyödyttää, lekuri saisi potkut jos tulisi liikaa marinaa, näin asiat ratkaistaan tässä yhteiskunnassa! Olen myös sanonut että kameralla saisivat parissa päivässä 10 potilasta ulos hoidosta; hiukan voisi pelästyttää muita… Taitaa olla jo varoitus, koska enää ei määrätä kodea bubreviekkuihin. Tramboja kyllä, mutta kipuun! Pari kertaa alussa asiasta sanoin, jolloin ilmoitti että “jokaisella on kipuja johon määrätään”. Niin oli minullakin, bubreviekkarit jotka yritettiin lopettaa kodella tai tramboilla; kukaan ei ole onnistunut tässä tietääkseni! Itsellä sai näkyä amfe, bentsot (kukaan ei ole ilman bentsoja, mä olen pienimmällä määrällä jonka takia ei nosteta edes väliaikaisesti->osta kadulta!), bubre sekä THC:stä ei tule sanktioita. THC ja opparit testattiin pari krt/v… Nopeasti laskettuna ilm. alle 5% aikoo kokonaan lopettaa ja toiset 5% elää normielämää annoksella X. Suurin osa perheellisiä. 1krt/vko testit vapaaehtoisesti ja tuli huomattua että moni veti bubrevedot tiettynä päivänä (jolloin tietty hlö saa bubret), ja tämän jälkeen meni antamaan testit… Tuskin olisin ollut yksi luotetuimmista ihmisistä, ellen olisi ollut J-päässä. Korostettiin että rahaa on seuraavaksi 10v:n päästä. Tämän jälkeen sain vielä tapella oikeasta annoksesta 1½kk:tta kun väittivät sairaalassa testanneensa pitoisuudet… Tiesin että ei ole annos kohillaan, koska kantoi sen 3-4h, joten joskus oli pakko hakea lisää vanhoilta tutuilta josta kerroin kyllä… Yrittivät saada piikittämään ja säätämään xonea joten tiesin että ne ihmiset eivät tahdo muutosta… Jää monelle tärkeät vaihtarit saamatta jos poistun kuvioista… Lähdin samantien kun annos tuplattiin, valitettavasti joutui ottamaan sen oman max. annoksen, mutta alkuperäinen annos nyt…

Ei ole järkeä pakkoraitistaa ihmisiä, ketkä eivät tahdo raitistua! Tuo on elämäntapa ja jos haluaa olla hoidossa lopun elämän, käypä hoidon mukaan oheiskäyttö ei saa haitata asiaa. On tuossa yksi hyvä pointti, bubre ei mene enää kaupaksi koska on ylitarjontaa. Kaikki tahtovat 24mg, viimeistää kk:den tai kahden päästä. Saa kasin myytyä. Osa on loppuvkon kodeiinilla/tramboilla… Eikä tuo edes poista rikoksia, ihmiset ketkä olivat eniten rotan maineessa ja ne ketkä olivat niin kovia tyyppejä menivät sekaisin kun piti istua 3pv ilman lääkkeitä sellissä. Nämä “koviksena tunnetut tyypit” vasikoivat kaiken, itseasiassa ainakin toinen syytetty myönsi nopeasti syyllisyytensä. Sen sijaan nämä “heikkoina” pidetyt tyypit istuivat kopissa 3pv ilman lääkkeitä!! Jatkuvasti kytät hakivat lääkkeitä ihmisille ketkä olivat laitoksella. Osa pitää annoksen alle 4mg:iä jotta saa teemut! Ostaa lisää kadulta. Suurin osa alkoholin suurkuluttajia/deekuja alle 30v ja erittäin moni piikittää annoksen. Osa vaihtaa tekkeniin osittain, hurjasta monopoliasemasta huolimatta!!

Itsellä meni 3 tai 4kk:tta niin olin saanut kaikki lomat. Pyysin että saisin käydä 2krt/vko 3:sta, mutta ei… Mä kuitenkin koin asennemuutoksen joten en jää koukkuun… Eli kuulun erittäin pieneen vähemmmistöön. Lisäksi 1½v annoksen löytymisen jälkeen saan vapauden käyttää mitä haluan ja miten haluan… Prkl kun moraali ei anna periksi… mikäli paikka vaihdetaan, tiedän sopivan ihmisen! Vain huonompaan suuntaan mennyt kh:don aikana, pari viimeistä kertaa vartija vienyt takahuoneeseen… Ei edes omaa kämppää ja pahin on että menet kh:en kämppään, niin vermet esillä joka paikassa. Se max. 10% on enemmän omissa oloissaan ja pärjää melko hyvin, suurin osa on eri paikoissa sijaitsevissa porukoissa joista yhteydet 100km:n päähän… Taas MÄ yksinään valitsen otanko 2mg teemuina… Sama se jos rännään ne, ei haitannut Norspanit, ei mikään. Hoito on kuitenkin omissa käsissä, mutta olisi kiva edes joskus kuulla että “voit pudottaa annosta”. Kertaakaan tätä en ole kuullut, vain suosituksen että ei kannata tuossa elämäntilanteessa…

Olivat korvaushoitolaisia nekin, ketkä RC:ja vetivät iv tietämättä ainetta tai määrää… Mikäli etsii piriä tai essoja, happoa, kovempia oppareita; kysy tietyltä kh-ryhmältä, osaa vihaa nopeita, osa rakastaa kaikkea…
:unamused:

Elämäntapa, elämä tappaa mut ja sut… Tosin kh-potilailla tolet alko-bene-subu komboon, että he harvemmin delaavat… Itse olen puhunut aikoinani eräille että kun heillä on “elätit”. Ainoa pv jolloin frendit soittavat on, kun saat bubret. Moni lupaa liikaa ja tuo rotta itki kerran tai pari että “prkl kun alaovella venaavat”. Sanoin että käräytä itsesi, sanot hoitajille että voitko hakea paikan päältä pv:ttäin 2vkoa?? Tätä käytetään mikäli laskupää ei toimi. Sama tyyppi selitti niin fiksuna vaihtaneensa xonea kumeihin ja myymällä ne takaisin saa enemmän xonea… Itse sain laskutoimituksesta miinusmerkkisen, mutta ehkä velanlyhennyksiä?!? Tulevalle kh sukupolvelle… Törkeintä on kuntien välinen vaihtelu… Terapian puute sekä tilojen puute… Lisäksi omasta mielestä hoitoon pääsee turhan helposti suhteutettuna siihen, että Käypä Hoito pitää näitä ihmisiä “kuolleina” ja tarkoitus on AINOASTAAN parantaa elämänlaatua. Yritäpä lopettaa siinä kun entiset tutut juttelevat sekä kyselevät lääkkeitä…

Taidan kysyä bossilta lähteekö jonain pv:nä kanssani hiukan kaupungille… Näkisi omin silmin missä kunnossa monet odottavat ensimmäisiä bissejään ja pian paikalla iso lauma; klinikka=lääkejako on auki! JeSS!! Sossu vieressä… Nice… :unamused: Maksettaisiinko niille ihmisille ketkä ovat onnistuneet hoidossa seuran pitämisessä hoidon alussa?? Kaikki yrittävät, harva jaksaa istua kk:tta kauempaa yksin kotona… Pian meno on SKK!

Törkeää että hallussapidosta edes syytetään!! Kuulemma max. 20v; resurssit loppuvat kun yrtti on yhä suositumpaa. Vanhat alkkikset kyselevät sitä tietyissä “räkälöissä”… Ymmärrän jos on 20g:n pussi kädessä, mutta mikäli alle 5g on ok, niin bubrediilauksessa tulisi olla nollaraja! Alaikäisille jos antaa, eroittaminen ILMAN VAROITUSTA! Eihän KUKAAN jää koukkuun…

Osalla meni hyvin aikoja sitten kun oli kuntouttava päihdetoiminta… Joku päälle 5v sitten kaatui ja siinä meni 5 frendin rytmit. Sen jälkeen pitkäaikaistyöttömiä… Itse olen myös joskus säälistä heittänyt pari pamia mahdollisiin kramppeihin, huomasin kuitenkin että parempi että ihminen menee katkolle niin ei käy mitään… Monen omatunto on alkanut kovin soimata jos frendi on kuollut hengityslamaan viettäessä iltaa yhdessä… Tietenkin “katosi” hetkeksi, plz kaikki tietävät että lääkkeitä jää yli suurella osalla! Sen jälkeen menee lujaa, ilman sitä stnan xonea alko ja jyvät eivät veisi henkeä… Seuraava kohderyhmä on tod. näk. ala-aste… :smiling_imp: :imp:

MIKSI EI VOIDA MYÖNTÄÄ ETTÄ TÄMÄ EI VAIN TOIMI??? Saa samalta porukalta kerättyä telat, pamit, rivat, kumit, xonet jne jne. Mikäli ei mitään vaadita ja itse on jo tottunut elämään noin; on aika vaikea nähdä tuossa mitään väärää; paitsi laskuissa lopetetaan… Joskus numerot vaihdetaan. Ei yhtää piriluukkua, ei ketään haittaa aiheuttavaa ja parasta että parvekkeen alta on huudettu viimeksi kesän alussa… En ole kotona, vaikka selkeästi näkee olevan kotona; narsistikin tajuaa parin vuoden jälkeen ettei ole kovin tervetullut! Dexeä kyselee tietenkin, kh:ssa. “Kait sä sitä nyt saat stna kadultakin, osta sieltä”… Okei, mä ostan… Menee paljon paremmin, rahallisesti varmasti… Seuraava proggis kasvattaa sieniä!

Ens viikolla alkaa koulu :open_mouth:

^Itse kävin jo tänään koulussa… Ens vkolla uudestaan… Prkl kun särkee joka paikkaan… Polvia, niskoja ja käsiä… Taidan olla vain niin vanha… Pakko lähteä säätämään prkl reseptiä, jonka lekuri jo 3vkoa unohtanut kirjoittaa… Pääsee jälleen 4-6 dösällä vaihtelemaan, JeSS!

^Tuo kouluun palaaminen on varmaan itsellänikin vielä jossakin vaiheessa edessä. Toivottavasti teillä lähtee sujumaan! :slight_smile:

ajattelin ruveta kirjoittaa itsestäni elämän kertaa. siis alusta tähän.
pelottavaa tavallaan, mutta kyllä mulla oli ladattu ysimillinen kädessä jo
3-5vuotiaana. siitä on vissiin hyvä aloittaa, kun ne on ensimmäisiä muistoja.
eikun siis kirjoitusohjelma auki ja pää. ei se siitä.

^ Hehheh heh. Hee hee. Ee. Ee ee.

Mä oon täällä melkein päästäni pyörällä, kun täällä on niin paljon upeita afrikkalaisia miehiä! Ja naisiakin toki. Sanoin pikkutyttöni isille et “mä haluisin olla neekeri” (sillon kun sitä sanaa viel käytettiin aika avoimesti, ilman et sitä tarkoitettiin rasistisessa mielessä.) “Ne kun on niin paljon kauniimpia, ja osaa laulaakin niin paljon paremmin ku valkoiset.” :slight_smile:

Vierailijat/tuhoajat, jonka ympäriltä tuolit viedään, ympärillä ei tuoleja,
ei huoleja, kuoseja, tai vuosia, saa ottaa, sitä mitä rottaa, istu lattiaan,
tilaa riittää, kunnes luoja siitä kiittää. On olemassa mitään, ja ei-mitään,
materiaa, joka ei oikeastaan olekaan materiaa, vaan muovia. Muovia merenpohjassa
tonneittain, niiku tonninseteli, jäbä tarinoita selitteli, esitteli, ei ole markkaa jolla
oli arvoa, siitä voi sit arpoa, onko tuoleja jolla voi tienata, kun on eku, jolla ei arvoa,
tarinan opetus jokainen saa arpoa.

Oon koko pienen ikäni uskonut kaikkee mikä liittyy noihi henki juttuihi. Oon kelaillu jo aika pitkää et luonnost saatavat päihteet on lahja heiltä meille, jotta saavuttaisimme korkeemman henkisen tason jotta olisimme valmiita siihen kun Albert Hofmann nousee kuolleista jeesuksen lailla ( en ole uskovainen ). Uskon että raamattu alkoi oikeasti 2000 luvulla.
Uskomuksistani esimerkki → Raamatun opetus lapset on vertauskuva uuden maailman 12 johtajasta. Dalai Lama on yksi heistä,kuten myös da vinchi, einstein jne. Pointti on se että lsd on lahja Raamatun Jumalalta 2000 luvun jumalalle.( Hofmanille ) Eli raamatun mukaan jumala loi kaiken, myös ihmisen, luoden samalla meille tietoisuuden ja mahdollisuuden kehittyä apinoista ihmiseksi, jolla on vapaa tahto ja kyky olla empaatinen, inhimillinen yms.

LSD on taas maailman lopun jälkeen avain uuteen tietoisuuteen joka annetaan uudelle ihmisrodulle uuteen mailmaan “neuvonantajaksi” ja oppaaksi.

Toivottavast tost saa ees jotain tolkkua. SEKAVAA TEKSTII !! :mrgreen: :sunglasses:

^[:]tervehdys[:]
otappa huudin robiniin yhteyttä, varmasti puhutte samaa kieltä.

:smiley: Täytyy myöntää että olen lukenu mielenkiinnolla kaverin ajatelmia :smiley:

1. : ↩︎

Vituttaa äsken tapaamani ylä-asteikäiset (jos sitäkään) kovikset… Saivat jopa ostettua 1€/kpl röökiä yhdeltä jätkältä ja suurin osa valitti kun oli VIHREÄÄ! Teki mieli sanoa että väri tuskin haittaa, ellei polta vain poskareita…

Tiskissä sekä kupeissa jossa pohjalla juomaa, tulee banaanikärpäsiä jne… Pihalta, eläinten häkeissä, jogurttipurkin tai mehutölkin pohjalla… Imurointi on hyvä keino vähentää. Oletko laittanut kuppiin kelmun, johon haarukalla reikiä? Tällöin hukkuvat kun eivät osaa pakoon… Tosin kesän aikana en ole ollut yhdessäkään ravintolassa tai kaupassa; en edes frendeillä (vaikka ei kukkia tai kasviksia olisikaan), kenellä ei olisi paria banaanikärpästä näkynyt… Googlaamalla saa lisää vinkkejä, itse olen todennut hyväksi nuo…

Etkö juo edes kahvia tai teetä? :open_mouth:

Juon. Mun mielest kahvipuruja / tee pusseja ei saa laittaa biojätteisiin. En muutenkaan laskenut siihen esim. paskapapereit yms. bio-hajoavaa jätettä. Pelkän ruuan jota ostan.
Jos kaikki bio-hajoava roska lasketaa yhteen, veikkaan et mun vuotune kilomäärä on varmaa n. 30 kiloo… Oisko lähel?