Off-topic: off-topic

joo vedot on aina ränniin.

tai siis esim jos vedät piriä nokkaan, ni ei ne oo mitkää vedot. ne on sit vaiks viivat tai nokat tai jotain muuta, mut vedot = piikittää mitä sitten ikinä vetääkään :stuck_out_tongue:
mut nää on taas näitä miten tykkää ja kuka mitenkin päin… heh.

vähän niinku just yks päivä irkissä kävi ilmi, että toiset käyttää budha-sanaa yleisesti vaan pilvestä, (use it in a sentence: “jee tänään saa budhaa, ku kaveri kävi hakeen hassista”) vaikka kaiken järjen mukaan budha tietenki on budia eikä mitään kengänpohjaa…
hihi, ja eri kaupungeissa tietty viä aina eri tavalla vääntyy kaikki…

edit typoja…

Ei helvetti… meinas sydis tulla… tuollai immeisiä pelottelee :open_mouth:

:laughing:

ei vittu. mä lähen kotiin.

snagut= lainit nasaalisesti laitettuna/nautittuna oli se substanssi sitten mita tahansa.

lainit…?

Lainit = viivat, dragit. Imaistaan nenään sivustaseuraajien lukumäärästä riippuen 50-500e setelistä pyöritetyn pillin avulla (setelin nimellisarvo suorassa suhteessa porukan määrään).

Lainit, eli esim. piriviivat, jotka vedetään nokkaan.

Eli, kai pikkugeen biisi, ei koskaan levylle asti päässyt, siinä lauletaan, en tiedä mikä vittu mua vaivaa, mistä sitten johtuu et masennus painaa… mulla oli kerran se, mut hukkasin sen.
Hei ihmiset, jos joku tietää mikä biisi on kyseessä vinkatkoon minulle.
MIKÄ BIISI KYSEESSÄ?

Eiks Pikku G just joutunu Keravan nuorisovankilaan retkukokkareiden hallussapidosta?

Retkukokkarit?? :open_mouth:

Näin Pikku G:n pari päivää sittenCitymarketissa. Eli ei se ainakaan vankilassa ole. Jossei ollut karannu. :open_mouth:

Retkukokkareet=rekkamiehen pastillit :unamused:

Ja jos sen hellkarin ala-geen näätte niin ottakaa kiinni, se on mulle velkaa.

Ens kerralla sitten. Mitä se on, Rauli, sulle velkaa, et tiedän kysyä?
:unamused:

Se on velkaa muutamat “Pectus-pastillit” jotka tarjosin sille Keskustan vaalimökin takana, ja siitäkin se on velkaa että kirjotin sille sen hittibiisin “Straight outta Compton” :unamused:

Ei sais pilkata pikku G;tä, sehän on ihan symppis, mutta vähän pihalla muuten vaan.

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:
Hyi Pikku Geetä.
:imp: :imp: :imp:

kyllä mä aina vedin ihan 10€ setelillä, silloin kun vedin, jos on varaa laittaa 120-200 noin vaan aineeseen niin ihan jees vetää ne nokkaan sillä viimeisellä 10€ setelillä :mrgreen:

Heh. Ja vielä toinen. Mä en tiennytkään että mulla oli optio-oikeus Herra Alakertaan.

Mä olen nyt ihan taas täällä roikkumassa kun Rakkaus joutui poistumaan kaupungista pitkäksi viikonlopuksi. Ehkäpä mä otan Malibun keinot käyttöön ja siivoan jotain. Vaikka meikkipussini. tai järjestän levyt johonkin uuteen luokitussysteemiin. Tai makoilen Koffin puistossa unelmoimassa.

On oikeestaan aika jees, kun tulee ikävä. Sellainen hyvä ikävä, ei toivoton vaan kaunis.

-Lyrica, jonka alakerta on taas herätelty takaisin elämään…

Muuten en moiti, mutta miksen pysty “rullaamaan” sivuja sivusuunnassa? ts.alareunassa ei siihen tarvittavia nuolia ole? Vai onko vika käyttäjässä?(harmittaa, etten näe kaikkea tekstiä oikealta lukea)
Koneeni on iMac ja selaimina käytän Netscapea, Safaria+ Tulikettua…milloin mitäkin :question:

…niin no kun pyysit että mä menisin raulin kaa naimisiin ja pääsisit samaan pöytään herra alherran kanssa, niin mä ajattelen että ok, saat sen option :smiley: