Off-topic: off-topic

onks tuo bela lugosi :question: vai kuka?

Sepä se, aito ja alkuperäinen Dracula :sunglasses:

Hauska toi sunkin kuva! Katellaan nyt tätä jonkun aikaa, tiedän jo mitä seuraavaksi tulee :wink:

Kiitti muuten nipsutiedosta :slight_smile: Muistan että jossain olisi ollut joku tietopankki huumeiden eri nimityksistä, vai olisko ollut ehkä edesmennyt puoli - tai kokototuus?

Tää ois muuten tärkeätä, mistä löytää nuo musteläiskien tulkinnat? Miten niitä tulkitaan, ja miten kandee suhtautua, jos tietää että ihan rehellisesti niihin ei vaan voi vastata koska menis pahasti mönkään…

…no joo mä löysin jo niistä jotain, aattelin vaan hätäpäissäni taas täältä kysyä ekaks.

Tästä saa jotain osviittaa: albinoblacksheep.com/flash/inkblot.php

TänX peipponen :exclamation: Toi on hyvä, pitää käydä läpi, kun mä vastaan muuten just tasan niin kun ei pitäisi

:laughing: :laughing: Huuh, aika paha! mä olin ensin ihan tyytyväinen kun siinä oli älyllisesti täydet pisteet… mutta…

Tä kostetaan vielä :wink:

:mrgreen:

Hei!

Lue tämä ihmeessä http://www.trasek.net/tiedotteet/01_2/laiskat.htm

AAAAAAARRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!

kirjotin tonne yhteen ketjuun elämäni mittasen postin, sit ku painoin et lähetäppäs tää tonne, ni tuli et “kirjauduppa uudestaa sisään”, ku kirjauduin, ni kas ku oliki mun kaikki tekstit hävinny. no ei siinä, mitään bäkkiä vaan ni siinähän niiden pitäis joka tapauksessa edelleen olla, mut paskan marjat. hävinneet ovat vittu joka sana.

mitä vittua. :astonished: ei ennen mikään oo näin tehny. johtuuks se tästä koneesta vai näistä vitun uusista modauksista vai mistä vitusta. MITÄ VITTUA!!!

VITUTTAA JA AHDISTAA JA TURHAUTTAA!!!
meinas lentää näppis seinään mut en viitti ku oon töissä ja ihmiset olis voinu hilusti suuttua ja olisin joutunu saleen ostaan uuden.

ENKÄ VITUSSA KIRJOTA SITÄ JUTTUA UUDESTAAN!!! vittu ku viä väänsin ja käänsin ja vaihtelin kappaleiden paikkaa, etc, silleen vittu äidinkielenkirjotuksienvääntötyylisesti oikoluin ja korjasin sen (lukuunottamatta isoja kirjaimia tietty) ja vittu vittu vittu
vittu että vituttaa

en kirjota tänne paska foorumiin enää ikinä vittu sanan sanaa ton seuraavan postin jälkeen…

tosin minä tarkotan shotilla/shoteilla/shodella lähinnä lakkaa taikka gammaa… :laughing:

nipsu on kyl lähes poikkeuksetta varmaan ekstaaaaaasia. ite pääsana ekstaaaaasipilleristä on yleensä nipsu, naksu, raksu, nami tai karkki. (riippuen kenen kans puhun :astonished:) tai sitten puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, esim keltanen panda, pinkki JK, valkonen mitsu, etc… :stuck_out_tongue:

juu oon pannut merkillä että monet käyttää gammaksi tuo shottisana. mielestäni tuo respa on tyhmä sana reseptille kun tulee mieleen hotellin respa. :confused:

mä en edelleenkää ole ihan varma mitä ryynit tarkoittaa. -___-

Ryynit = Lääkkeitä - Itse käytän ryyni nimitystä bentsoista.

entä snagut?

eiks ne oo niinku vedot. tai ite oon kuullu käytettävän snagut sanaa vedoista.

vedot…?

Mä en tiedä mitä snagu tarkoittaa, mutta vedot on vedot. Jos joiperon pistää palamaan niin ei ne o vedot, mutta jos amfetamiinia pistetään suoneen niin niitä kai vedoiksi kutsutaan. Spigu on piikki.

Joo rännääminen (suoneen piikittäminen) on vedot.

Steen1 laulussa lauletaan “ota snagu pikkupirihuora, ota snagu pikkupirihuora, ja kohta kaikki on taas toisin”