Onnea 29 raittiista päivästä! Aikoinaan kun raitistuin, yhden Plinkin veteraanin mantra oli ‘Alkoholi on minulle täysin yhdentekevä merkityksetön aine’ ja se oli itselleni hyödyllinen. Muita hyödyllisiä oli se, että mieliteko ei ole teko, vaan menee ohi. HALT-sääntö oli myös tärkeä: jos alkoi juotattaa, kannatti miettiä ensin, onko Hungry(nälkäinen), Angry(vihainen), Lonely(yksinäinen) vai Tired(väsynyt) ja esimerkiksi syödä ennemmin.
Samoissa päivissä mennään. Onnea 50:stä päivästä raittiina.
Mulla ei niin helppoja kaikki päivät. Viime yö, kun uni ei tullut ja paikkoja särki, mietin hakevani kirkasta alkosta. Ois ees hetki niskajumi parempi. Alko taitaaki olla loppiaisena kiinni. Onneksi kotona ei oo viinaksia. Selvisimpä pahimman yli. Kyllä elämä on mukavampi elää selvänä.
Joo älä hae. Olet päässyt eteenpäin ja juominen olisi askel taaksepäin. Et halua kokea samaa taas uudestaan.
Joo en hae. Jumppasin, niin helpotti.Jumppaan taas, jos alkaa särkemään. Niin ja lettutaikina odottaa paistamista😋 Onhan ne ny paljo parempia, ku viina. Yäk. Ton ku sais pidettyä mielessä.
Onnittelut 50 päivästä! ![]()
Ja tsemppiä @Tämiss En oikein löydä kuin kliseisiä sanoja, mutta hyvin sä vedät ja ”yhdessä” täällä ollaan👍🏻
Paljon Onnea 50 raittiista päivästä @NaapurinKeijo sekä @Tämiss , Hienoa!
Huh hyvä että oli pyhäpäivä ja alko kii!!!
Kyllä jumppa ja letut auttaa paremmin kun viina, joka asiaan
Hyvä Sinä @Tämiss ![]()
![]()
harjoittelen täälä viestien laittoa. Ei ollu eka, eikä vika kerta, ku meniki väärään paikkaan. Päihteettömänä kumminkin, mikä on pääasia. Tsemppiä sullekki @NaapurinKeijo
Voi anteeksi @NaapurinKeijo , mun piti tuo omaan ketjuun laittaa, enkä saanu poistettua. Mä oon vanha höppänä😆
Mukavalta kuullostaa @Tämiss touhut:
…tuli hellan pesässä, ruismarjapuuro ja katsastettu auto, ratikka-ajelu, kasvisravintola… monta asiaa hyvin ja ennen kaikkea, että olet ollut ilman päihteitä ja elämä on ollut sopuisaa…
Raitista ja mukavaa viikonloppua Sinulle ![]()
@Tämiss Ei haittaa mitään.
Itsekkään en tätä vielä täysin osaa käyttää.