Hei mä tiedän, avataan tässä kaiken turhuuden keskellä ketju kaikelle yksinomaan panemiseen liittyvälle tavaralle. Vitsejä, kokemuksia, kevyitä, raskaita, hauskoja, vähemmän hauskoja. Ihan silleen niin kuin vaan panetusta panemisen vuoksi !!! Eiks ole ihan hyvä?
No… okei… kattokaa. Mä laitan ekan… No nyt lähtee. Tässä yks klassinen Kummelin panokevennykseen johtava juttu:
Ai mitä mä teen NYT? No siis oottelen että pääsen täältä hullujenhuoneelta siviiliin… ja paneen. Joo-o, oon panomies. Semmonen joka menee Tampereelle paneen, nääs. Tiiättekö kato sen kummelin panomies -sketsin? Siinä on aina se “panomies”, jota pari kaverii aina kattoo ylöspäin ihaillen, ja aina kun kaveri tulee esimerkiksi ovesta ulos, nää kaksi ihailijaa on aina “kato, sieltä se panomies tulee.” Johon toinen aina vastaa “- joo, mihinköhän se nyt menee?”. Ja eka siihen sanoo aina “No se menee tietty paneeeeen…”. Toinen siihen että "Voi luoja… Joo-o, se menee varmasti paneen, se on aika heleeevetin mukava jätkä, PANOMIES… "… ja se vitsi on sitten siinä.
Äh, kattokaa itse. Panomies tulee, panomies menee… nyt se menee varmaan PANEEEN!!!
^ Onko pakko? Vieläkin? Mä en jaksaisi enää, kun panin jo vastikään ihan tarpeeksi . Ja olen nähnyt tuon sketsin, ihan hauska .
Nytkö (hypo)maniasi oirehtii vimmatunmoisella panetuksella? No, se on aika tyypillinen oire ko. sairaudentilassa, vaikka ei kait mitenkään huono juttu, kunhan ei överiksi mene. Parempi vaihtoehto se on, kuin esim. päihteily tai yletön rahan tuhlaaminen. Minulla nyt on tuo vakikaveri kyseiseen touhuun ollut jo yli 10 vuotta, eikä ole ollut tarvetta vaihtaa/kokeilla jotakuta muuta välillä, mutta jos sinä(tai kuka tahansa muukin) siellä paneskelet, niin varo kuitenkin tauteja, äläkä ainakaan, herra paratkoon, pane ketään paksuksi :mrgreen: . Muuten saat minun puolestani pitää hauskaa niin paljon, kuin lystäät.
Plinkissä ei taidakaan olla omaa osiota seksiriippuvaisille .
Winston, no tottakai panomies panee vaikka kiven sisässä murkulaa toisen sisään sehän on ihan vissi. Eikun joo-o, ei aito panomies lopeta panemista. Sitäpaitsi täällä on pantavia tyttöjä jotka tykkää mun jutuista. Mä voisin panna niitä!
Voi vittu. Arkkis, sä teet jonkun ennätyksen vielä tuon hoitosi keston suhteen, tiesitkös että mielisairaalassa paneminen ei ole sallittua? Jos nyt sen kuitenkin teet, niin teethän sen tytsyjen kanssa lomilla sitten? Ellet tavoittele eristyskoppia.
Niinpä, missäs lääkkeesi viipyilevät, eikö niiden pitäis tappaa himot aika tehokkaasti? Ellei kyse nyt ole jostain vitun Voxrasta, jota tietääkseni et syö ja toivottavasti eivät ikinä keksikään sitä sulle antaa. Sen jälkeen saattaapi olla panetuspiru - ja ihan jokin muukin piru - irti.
Nyt ollaan asian ytimessä. Heti kun Arkkis on pysyny hetken erossa hippien huumeista, alkaa jutuissa olemaan vanhaa kunnon dokaus aikojen loistoa. Raportoit välittömästi, jos pääset puikottamaan jotain hoidokkia osaston siivouskomerossa.
Itsehän todellakin jaan tunteen. Meillä tämä raskaus on siinä pisteessä, ettei paneminen oikein ole vaihtoehto. Tätä menoa otan väkisin naapurin postilaatikon
^^ Eivätpä nuo Arkkiksen lääkkeet oikein muutenkaan tunnu häntä rauhoittavan. Minä olisin noilla seteillä todennäköisesti jo aika hiljainen, mutta toki jos hyvä (hypo???)mania on päällä, niin mitä suotta antaa mitättömän pikkuriikkisten pillereiden sitä häiritä :mrgreen: .
Minäpäs olen muuten pannut mielisairaalassa. En tosin toisen potilaan kanssa, vaan vierailevan tähden, eli aviomieheni, joka piipahti tervehtimässä mua. Emme sentään ole koskaan olleet samalla osastolla samaan aikaan . Ei se tietenkään sallittua ollut, sekään, mutta eipä siitä mitään seurauksiakaan tullut, kun hiljaa ja kahden olimme huoneessani, emmekä jääneet aivan rysän päältä kiinni. Kyllä ne luultavasti tajusivat, mitä suurinpiirtein touhusimme, mutta katsoivat asiaa läpi sormien, kun ei siitä mitään häiriötä tahi muutakaan merkittävää haittaa ollut .
Minä olen pannut sotilaskodin vessassa ollessani varusmies, en tosin toista varusmiestä. Tuo mielisairaala on kyllä jo sellainen juttu, jota kehtaa jälkipolville kertoa
^ Mania sillä on päällä, aivan pakko olla. Joskus olen törmännyt maniapotilaaseen, joka ei rauhoittunut sitten millään. Se keräsi sairaalan pihalta vaahteranlehtiä päähänsä kruunuksi ja tapasi myös hakea ulkoilunsa yhteydessä kanttiinista kahvin, jota se tykkäsi sitten sylkeä komeassa kaaressa pisin pihaa. Rauhoittui se sitten jollain himoannoksella Litoa ja Temestaa ja sekin vasta varmaan kuukauden hoidon jälkeen. Tosin Arkkis nyt onkin ollut melkein kuukauden tuolla myös.
Sitten oli sellainenkin, jolla on joku kestomania päällä, siis ihan jatkuvasti. Se oli ihan rakastunut kuumaan mieshoitsuun ja halusi myös päästä panopuuhiin kiihkeästi, kirjoittipa hän jopa rakkauskirjeen tälle jokanaisen-suosikille. Kirjeen sisältöä en tahdo edes tietää. Ei sillä, hyvännäköinen se on, siis se hoitsu, mut vitun ärsyttävä, IMO.
Mä tiedän kyllä myös tapauksen, joka on pannut työntekijää mielisairaalan vessassa. Tosin… Ne olivat keskenään ennestään tuttuja.
Aika kauan on mennyt eikä ole vieläkään päässyt paneen ketään kuumaa osaston misua. Tsk tsk tsk. Ote haparoituu, herraseni… pitääkin sylkeä lääkkeet menemään niin alkaa misuja panettaan kun herran vetovoima nousee mystisesti…
Miksi se sun vetovoima ilman lääkkeitä nousisi? Vai meinasitko, että jos ne osaston muidut jätettäisiin lääkitsemättä, niin niiden halut sua kohtaan nousisi?
Lääkkeitäkään ei sitten kannata syljeskellä pois, ellet sitten välttämättä halua injektiota jatkossa.
Tämä on muuten harvinaisen totta :mrgreen:
Olen itse suljetulla feikannut neuroleptejä kielen alle, siitä lääkkeenjaon jälkeen normaalisti vessassa käymään ja tropit pytystä alas. Tosin aina ei edes tätä pystynyt tekemään sillä aika-ajoin suu tutkittiin lääkkeenoton jälkeen (tällöin tietysti nielaisin ne ja olin käsittämättömän pahoinvoiva vajaa vuorokauden niin henkisesti kuin fyysisestikkin)
En tosin missään nimessä tätä suosittele Arkkikselle sillä sanktiot tapauksessasi voivat mahdollisesti olla kohtuuttomia.
Ensin dexmiä sairaalassa ja sitten vielä lääkkeitten piilotusta… Voi lekuri vetää ns. herneet nenään :mrgreen:
Oletko edes päässyt lähikontaktiin? Jos pääset todistettavasti tuikkaamaan henkilökuntaa, miestä tai naista, lupaan toimittaa kotiosoitteeseesi mittavan määrän ressua.
Noniin, setä kertoo mitä hullujenhuoneella tehdään kun hoitajien silmä välttää. Tottakai pannaan! Eli, panin tänään erästä mehukasta tytöntylleröä hullujenhuoneen tilavassa privaattiveskissä ilman että kukaan huomasi mitään. Jatkossa joutunee menemään vartijan kanssa vessaan kunhan sana tapahtuneesta leviää ja vasikat itkee puutettansa. Parempi ottaa riski tänään kuin jäädä puutteessa itkemään sohvalle. Näin.
Tyttö on muutaman päivän vanha kumppanuus, ja mua jotain 15 vuotta nuorempi. Eli alle kolmekymmentä mutta yli parikymmentä. Tissit ovat ihanan pienet, kasvot ja hymy kuin enkelillä, Maha pömpöttää kuin olisi kuudennella kuukaudella raskaana, mutta se pömppö on kiinteä ja koko tytössä ei tunnu olevan yhtää hyllyvää palaa. Tyttö painaa varmaan saman verran mitä itsekkin, noin 75 kiloa. Kummallakin on vielä jokunen kilo pudotettavana, mutta jo nyt se mitä tehtiin lupaa tosi hyvää.
Vittumaista kun joutui käyttämään kortonkia, ihan vaan taktisista syistä, ei syytä sen suurempaan huoleen saatika murheeseen. No, me sitten pantiin, pitkään ja hartaasti posliinista vesiallasta vasten, ja peilistä katsoin itseäni ja tytön pehmeää ja erittäin rusasta persettä. Karvat oli ajeltu edellispäivänä pois ja nyt sain painella syvälle ja antaumuksella sen mitä kumin kanssa irtosi. Ja iloahan siitä irtosi molemille tosi paljon. Tyttö tuumi että olipas kertakaikkiaan ihanaa ja minunkin mielestäni akti oli erittäin kuuma ja herkullinen. Olisin ottanut videonkin ja kuvia, mutta…
Intissä olen pannut rouva alikersanttia ja tuttua muijaa sotilasvalan jälkeen komppanian tv huoneessa. Katkolla (munkka/kurvi) pariin kertaan pääsimme erään mimmin huoneen vessaan ,kun henkilökunta palaveerasi. Myös tervalammella olen bilishuoneessa /punttiksella pannut bilis pöytää vasten naispuolista kaveriani,joka minut oli sinne pyytänyt vierailulle.
Yksi parhaista ulkopanoista on tapahtunut keskellä päivää kasvitieteellisessä puutarhassa pensaiden katveessa ja turistilaumoilta yrittäen pysyä piilossa n.klo. 16 aikaan kuumana kesäpäivänä todella kuuman mimmin kanssa.
Junanvessat on tullut kokeiltua moneen moneen kertaan ja nykyisissä tilaakin on hieman enemmän ,kuin vanhoissa junissa ,joissa oikeastaan vain seisaaltaan takaa oli ainut hyvä asento ,jos ei halunnut vuorata pönttöä kasalla sanomalehtiä ja paperia ,että pystyi ottaan mimmin syliin . Monesti muijani kanssa ,joskus vuosia sitten hyppäsimme junaan ja riksuun saakka laitellen ja siitä ulos tupakalle ja uudestaan koko paluumatka takaisin . Kanssamatkustajat eivät välttämättä diganneet ,kun wc varattu hela matkan ja kun nuoripari tulee sieltä posket punottaen ja muutenkin sen näköisinä ,ettei jäänyt epäselväksi ,mitä siellä oli puuhattu.
Poikuuteni menetin pyöräkellarissa 12-13v ja siihen aikaan kaikki talonyhtiöiden tilat oli kovassa käytössä ,koska itse asuimme paritalossa tai rivarissa tai omakotitalossa ja vanhempani eivät oikein tykänneet alle rippikouluikäisen poikansa öisistä vieraista,jotka nukkui samassa sängyssä. Ja vielä enemmän muijien puolelta vanhemmat olivat hyvin nihkeitä päästämään ketään 15-17v kloppia alaikäisen tyttärensä sankyyn yöksi.
Silti yksi epäeroottisimmista paikoistaa harrastaa seksiä on ollut strippausmestan privahuone,jossa en saanu mielikuvaa pois päästäni kuinka monta tuhatta noissa saatanan lateksi lakanoissa on saanut happy endin ,kun mimmi oli siellä töissä ja minulla oli jotain kuukausia hänen kanssaan jotain säätöä kauan kauan sitten.
Rakastelkaa toisianne ja huolehtikaa terveydestänne
^ Kiihkoilematta voinen todeta, että nyt vaikutti kynän varressa olevan panomies, joka myös tuntee vastuullisen käytöksen, eikä turhia soperra… alikessunaisen kohdalla kiinnostuin, sillä itse kävin melkein neukkuarmeijan…
itseasiassa palkkatukihommissa oli 7 v NL:n armeijassa touhunnut vääpeli, joka siis nainen ja varsin tomera, mutta hänen kanssaan kovapanosammunnat ei tulis kysymykseenkään… joo no parikybänen puutteellinen suomineito…