Helvetti Ardinex 200/30 on loppunut apteekeista jo huhtikuussa, koska sitä ei ole maahantuojalla/valmistajalla, riippuu vähän, keneltä kysyy.
Vahvempaa 400/30 ardinexia sensijaan on, mutta kun on nuori tollo lääkärinä tällä alueella ei hoidu jumalauta mikään Se kirjoitti mulle vahvempaa ardinexia peräti 2 x 30 kpl ja vähensi annoksen puoleen entisestä. Senjälkeen se kirjoitti resptin 30 kpl iter bis, mutta ehti vielä samana päivänä mitätöidä sen ennenkuin ehdin hakea niitä apteekista.
Päivä oli tietenkin perjantai, enkä tavoittanut kyseistä tahvoa enää.
Olen kärsinyt viikonlopun helvetinmoisia viekkareita ja huomenna kaivan sen lekurin esiin vaikka mistä ja teen selväksi, ettei opiaatteja noin vaan voi lopettaa kuin seinään, epileptikolta vielä vähemmän. Onneksi mulla on vielä sentään Diapamia ja zopiklonia vitutukseen ja unettomuuteen, ilman niitä olisin varmaan jo sairaalassa viekkareiden vuoksi. Kiitos sinulle joka luit.
^ En tiennytkään, että Ardinexia on 400/30 vahvuisena . Ottamatta nyt muuten kantaa tuon lekurin toimintaan, niin sinänsä ymmärrän, että nelisatasta määrätään pienemmällä annoksella, koska ibuprofeeni on aikamoinen vatsan tuhoaja varsinkin säännöllisessä ja pitkäaikaisessa käytössä(Kaltaisellani herkkävatsalla se saattaa olla sitä jopa ihan kiltisti normaalin rajoissa olevilla kerta-annoksilla) ja toisekseen, jos sitä on enemmän, niin vähemmästä määrästä tabuja saattaa olla riittävä vaste kipuun. Kodeiinia tuossa toki on sama määrä, kuin miedommissakin, että sikäli aivan vitun sama, jos noita silkan kodeiinin vuoksi vetää.
Ei helvetti, sinänsä ymmärrän niin hyvin… Kaikkia pkv lääkkeitä tiputettiin ja pahasti. Ja mulla oli sama juttu norpan, opamoxin ja tenoxin kanssa kolmisen viikkoa sitten. Mulla loppu perjantaina kaikki ne ja apteekkisopimus oli ryssitty ja huolella kun eri lääkäri otti kantaa lääkkeisiin ja pilas kaiken. Oli aika tiukkaa olla viikonloppu ilman niitä. Varsinkin buprea. Olin niin sekasin etten jaksanu edes tajuta mitään… Tai kirjotella…
-2017
-Ihminen käynyt ajat sitten kuussa
-kyetään valmistamaan keinoelimiä
-lähes kuka tahansa voi olla milloin tahansa yhteydessä minne tahansa maaplaneetalla tekniikan avulla
-välttämättömät lääkkeet voivat loppua kesken lähes milloin tahansa
Miten tämä on mahdollista? Koska kansa niin typerää, että tukevat jotain ihmisoikeuksia loukkaavia tahoja koska: “Parempi vaan, jos huumeiden käyttöä vaikeutetaan, ei se minua haittaa yhtään”
Niinhän sinä luulet. Jonain päivänä huomaat, kenen riveissä seisoit. Ja sen jälkeen siellä on seisottava tietoisesti tai astuttava pois.
Tai sitten ei ole käynyt kuussa ja onhan täällä valtavaa kahtiajakautuvuutta, mutta tämä huumeongelma on kehittyneimmissä maissakin. Toisaalta, niin on kahtiajakautuneisuuskin.
Mä hoidan lääkärini kanssa aina 300kpl pameja, ettei het lopu, sama on muilla lääkkeillä, eli niin paljon ku pystyy kirjottaan, ni ei tarvii olla vähään aikaan uusimassa niitä.
Kyllä mulle kirjoitetaan pamit vuodeksi eli aina pteekissa saan 300Kpl, ainoastaan kipulaastareita ei TK lääkäri pysty määräämään kuin 8kk ja sekin on silkkaa leikkiä kun pyydän apteekkia uusimaan tulee tekstari melkein heti et tuu hakemaan. Apteekin uusinta maksaa 3€ ja vaikka asun TK:n vieressä en viitsi mennä sinne jonottamaan.
Mulle kirjotetaan opamoxeja nykyään vaan 200kpl kerrallaan=100pv… Ja norppia 4kk kerta. Voi toki olla, että se hiukan muuttuu nyt kun norpat ovat vakiintuneet käyttöön.
Vittu !!! Ardinex 200/30mg on VIELÄKIN loppu, ollut huhtikuun alusta. Mahdetaanko sitä enää tehdäkkään.
Hiljattain tuli markkinoille vahvempi 400/30 Ardinex, mutta sitä ei näköjään lekurit oikein kirjoita, mullekin tuputti Panacodia tilalle ja sillä on menty jo pari kuukautta. Nykyään siinäkin on 500mg / kpl parasetamolia, eli aikamoinen maksamyrkky on. Lääkäri urputti, että Ardinex puolestaan käy munuaisten päälle,vaan eipä se ole näkynyt ainakaan mun verikokeissa ja oon syönyt ardinexia useita vuosia.
Voi helvetin perkele tätä elämää ja pitäis vielä jaksaa töissäkin käydä
-Narkkarit tapetaan näännyttämällä-
^ Panacod tahi Ardinex: Mitäs, jos vain erottelisit ?
Sekä parasetamolin, että ibuprofeenin jatkuva, varsinkin useita vuosia kestävä, käyttö voi aiheuttaa aikalailla hazardit haitat. Munuaisista en tiedä mitään, mutta ibuprofeeni lisää merkittävästi vatsan verenvuotojen riskiä ja pidempään jatkuvalla käytöllä myös sydäninfarktin riskiä, ja nämä eivät ole mitään yksittäisen lekurin vittumaisuuttaan keksimiä valheita, joten en ihan huoletta sitä ibuprofeeniakaan alvariinsa kiskoisi, vaikkei mitään haittoja toistaiseksi olisikaan ilmennyt. Yksilöllistä tietty, kuinka hyvin kenenkin kroppa mitäkin myrkyttämistä kestää.
Selvä, en kyllä ymnärrä, miksi siitä pitää noin harhaanjohtavaa nimeä käyttää, kun Norspanissa ei kuitenkaan ole kuin yksi kirjain enemmän.
Sama kuin joku puhuisi metiksestä, mutta tarkoittaisikin sillä metadonin sijaan metaa eli metamfetamiinia.
Puhumattakaan siitä, että joillain on ihmeellinen tarve puhua jostain sinisistä enkeleistä, joilla yksi tarkoittaa 10mg Diapamia ja toinen 15mg Dormicumia.
Ja jälleen kerran se tollo nuori lääkäri oli säheltänyt mun Panacodit aivan päin vittua, iteroinut reseptin ja määrännyt päivämäärän, milloin saan hakea seur.annoksen. Laskin, että jos olisin odottanut kiltisti siihen (14.8.) päivään asti, ei mulla olisi ollut edes kolmea Panacodia / pvä Soittelinkin terv.asemalle ja kerroin huoleni hoitajalle, joka hetken päästä soitti takaisin, kertoi puhuneensa lääkärin kanssa ja “kyllä se nyt vaan on niin, että sun pitäisi pärjätä 14.8. asti”. AAARGH!!! Sanoin, että mun pitää kai hoitaa tää sitten ylilääkäritasolla, johon hoituri vastasi ylimielisenä, että numero löytyy netistä.
Sittenpä tosiaan soitin alueeni ylilääkärille, kerroin, että nuori tollo on jo keväästä saakka säätänyt mun lääkkeitä suuntaan ja toiseen, sekä lisäksi pudottanut annoksenkin puoleen edes puhumatta siitä minulle. Ylilääkäri oli mukava äijä, lupasi hoitaa asian ja hoiti myös !!! Kanta.fi - sivuilta näin, että ylilekuri oli mitätöinyt kaikki entiset sekavat panacod repsut ja kirjoittanut tilalle panacod x c iter ter. Lisäksi annos oli palautettu entiselle tasolle, eli max. 6 / pvä.
Joskus tässä surkeassa maailmassa voi köyhä ja surkea(kin) saada näköjään oikeutta…
No Henryä jurppii Kelan toiminta, kaksi neurologia ja kaksi kirurgia suosittaa kuntoutusta ja invapysäköinti lupaa. Ei vaan riitä, mimmonen lääkäri se pitää olla.