Nyt jurppii ja pahasti !!!

Antaa jurppia. Vitutukseen ei kuole :smiley: :stuck_out_tongue: .

Jatkuva vitutus lyhentää kyllä elämää ja voi aiheuttaa sydämenpysähdyksen!

No joo, nyt Ardinexia saa tosiaan taas 200/30mg vahvuisena ja monen monituisen soiton ja kahden lääkärikäynnin jälkeen oon alkanut taas saada sitä 6/pvä annoksella kuten ennenkin. Annosjakeluna tosin ja nykyään kun ei enää ole mitään omalääkärisysteemiä, olen joutunut käyttöni perustelemaan sataan kertaan, kun ne oudot Attendolta TK:n ostetut lääkärit tykkäävät määrätä sitä sata kerralla, vaikkei se tarve mihinkään koskaan katoa. Viimeksi sain sentään 400kpl repsuun ja tässä sitä taas mennä kituutetaan vaimokkeen kontrolloivan silmän alla. Vaan kun eivät silti tahdo pysyä siinä kuudessa/pvä, mutta siitä lisää toisessa ketjussa. Hyvää kesää kaikille !!!

MOI KAIKILLE !
Täälläpä onkin ollut hiljaista, joskaan en ole minäkään juuri näillä sivuilla käynyt. Itselläni menee entiseen tapaan, eli annosjakeluna kahden viikon satsi kerrallaan diapamia, ardinexia ja ketipinoria. Repsujen uusimiset on hoituneet jo n.vuoden verran hyvin, yl.soitto paikalliseen terkkariin auttaa ja taas on kaikkea riittävästi. Pameja toki saan vuoden repsun kerrallaan, ardinexia 500kpl ja ketipinoria 500-600, mutta siis hyvin niitä on uusittu, eikä vo:lla ole juurikaan tarvinnut käydä, vaikken edes tunne yhtäkään lääkäriä, jotka siellä nykyään ovat töissä. Edelleen annan kahden viikon annoksen vaimoni taakse ja hän annostelee mulle päivän satsin kerrallaan dosettiin. Itseltäni kun tuo “annostelu” lipsuu niin herkästi övereiden puolelle. Ei siis mitään uutta taivaan alla, koittakaahan kirjoitella ja pitää tää formaatti pystyssä. Hyvät kesän jatkot kaikille !!! (taas kerran)