Nuori alkkis pyristelee

Kannoit sitten dissailusi tänne asti :slight_smile:

^ Jonkinlaisen vihan tai vihamielisyyden kyllä aistin. Olenkohan tehnyt sinulle jotain pahaa?

Aggressiota voi käyttää hyödyllisestikin; esim. urheiluun tai taiteeseen. Sitä ei tarvitse hävetä, vaan sitä voi käyttää myönteisillä tavoilla.
Myös alkoholisti. :slight_smile:

Itsekin lähden tästä tekemään juuri niin. Rok rok! :sunglasses:

Olen nyt kännissä, en siis odota teiltä keltään mitenkään positiivista vastaanottoa; kunhan kirjoitan tänne itselleni muistutukseksi:

olen menettämässä 4 vuotta opiskelujani viinan takia, se on aika kallis hinta. Mutta kun en jaksa välittää, miksi välittäisin; enhän kuitenkaan jaksaisi työskennellä. Vai jaksaisinko? Kuka puhuu: viina vai todellisuus?

Olen niin helvetin varma että minulla on ADHD - selvinpäin juon kahvia koska en osaa keskittyä mihinkään ilman. Ei tätä kaikkea voi masennuksella selittää. Koko masennus käsitteenä alkaa jo vituttaa, kun tää kulkee niin suvussa; oonhan nähnyt 8 v velipuoleni - ei sekään pysy paikallaan ilman jättimäistä sokeriannosta.

Mut mitään lääkkeitä tähän en kuitenkaan saisi, oonhan melkein kuten narkkari; alkkis siis.

Kun on tarpeeksi nöyrä, menee hakemaan AA:n apua sanotaan…mutta vielä on olemas sitäkin Vahvempi Voima, HERRA JEESUS!! moni menee helpostikin AA:han mutta ei kuuna päivänä olisi valmis tulemaan Jeesuksen opetuslapseksi ja sanomaan “HERRA, tee minusta vaikka HIHHULI - mutta haluan raitistua” se on nöyrtymistä Totisesti…

No problemo - Kirjoittaminen, niin selvänä kuin soosissakin, tekee aina hyvää! :slight_smile:

Moikkis Mitajos. Viimeksi kirjoiteltiin muistaakseni touko-/kesäkuussa. Oikeastaan hyvä, että hyppäsit jopa juovana tänne sisään. Ainoa mitä en ollenkaan diggaa, on itsesääli ja ennen aikojaan luovuttaminen. Mainitsit, että olet menettämässä 4 vuotta opiskeluistasi. Tarkoittaa siis, ettet vielä ole menettänyt mitään, vai?
Ja sitten teit itsellesi ADHD:n ja masennuksen diagnoosin. Ja ennustekin seuraa!
Luuletko, että olet ensi viikolla sen verran tolpillasi, että voit hakea nopeasti katkaisupaikkaa? Olethan kuitenkin sen verran hyvässä hapessa, että pääsit tänne päivittämään tilannettasi. Älä luovuta liian aikaisin ja yritä nyt ensi tilassa katkaista putki ennenkuin homma lähtee kokonaan hanskasta.
Tsemppiä sulle!