now reading

EDIT: Tai siis nokassa.
EDIT2: Sori, painoin vahingossa “lainaa” kun piti painaa “muokkaa”, shit happens.

Sitä tuntuu käyvän aika monelle :wink:

Mulle kannetaan kotiin Herätkää! ja Vartiotorni. Soittavat ovikelloakin ja varmistavat, että menee oikealle tyypille. Oikein mukavia ihmisiä.

-Eikä maksa mitään.

Juh, hyvää vessapaperia.

Mulle tulee Lidlin mainoskuvasto, mikä on yksi mun suosikkilukemistoja. Hyvät värikkäät kuvat ja teksti lyhyttä & ytimekästä. Siinä lehdessä on sopivasti jännitystä, romantiikkaa ja ajankohtaista asiaa.

The Thing ja Se on kaksi eri jubaa… Se oli kait joku It ja siin just oli se pelle.

Ja jumankavita että oli pelottava olio. (Eh, toisaalta mä pelkään kypsässä 26 vuoden iässä edelleen mm. kaappimörköä.)

Tällä erää meneillään Robert Anton Wilsonin ja Robert Shean Illuminatus!-trilogian ensimmäinen osa, Pyramidin silmä. Hippasen sama vika kuin Foucaultin heilurissakin, salaliittoteoriat aivan vvitun siistejä mutta väliin ripotellut seksikohtaukset ihan äärettömän kökköisiä.

musiikkikirjallisuus kiinnostaa kovin. Osaisitteko suositella jotain?

‘He walked the line’ ? ja dylanin Chronicles?

…tai lemmyn ‘White line fever’?

Holly2: noi vois olla mahtei. pitää käydä kattomassa huomenissa jos kirjastossa oisi noista joku.

Meille tulee tieteen kuvalehti.

Ton Lemmyn kirjan sain joululahjaks ja suosittelen sitä lämpimästi.The Clash:London Burning kirjaa kans mikä Likeltä syksyllä ilmesty.Sellanen raamatun paksunen.

Tän topikin lukeminen on jo mulle haaste :laughing: saatikka siten jonkun kirjan…öH.

haha, mä annoin mun äxälle tuon Lemmy kirjan… :open_mouth: ei kai se ole Stonehead :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing: En ole!Hyvän lahjan annoit!

voi vimpula! käyn ostaa sen lemmyn prkl ku keskustaan pääsen! :slight_smile:
JABADABADOO! :blush:

Hunter S. Thompson Fear And Loathig in las vegas

x

x

Off-topic: Twist-Twist-Erkinharju, siinäpä melkoinen mättäjä. respect
Näinpäs muuten Motörheadin livenä tänä kesänä. Huh-Huh!

Mie oon kyllä metallimies henkeen ja vereen!