now reading

jos luet jotain juuri nyt, niin mitä?

mulla menossa neil gaimanin sandman - the doll’s house part six

william faulknerin ’ wild palms’ ehkä neljäs kerta, ja siinä sivussa yks adhd-opus, sekä Jasso kissa.

hä?

onks niit noin monta…
mä luulin et vaan kaks. ja ne mulla molemmat onki itellä.

onhan niitä vaikka kuinka paljon. etsin kirjastoista mut ei ollut yhtään available ni hain torrentin mis on ne kaikki :unamused:

Kolmatta kertaa Pelle Miljoona- elossa ja potkii. vai oliko se nyt se nimi… Sain jouluna sen ja aina naurattaa yhtä paljo ku lukee. Pelle on raju!

Jotai luin mutten muista mitä ku aamupaukut pärähti aika hyvi :))))

Mustan tornin osat 1-4 luin äskettäin kun nyt on ruvennut ilmestymään pikkuhiljaa osat 1-7 uusina painoksina. Ostin viidennen osan mutta se jäi vähän vaiheeseen, luin alusta joku 30 sivua, pitäis jatkaa kunhan jaksais…

suosittelen lämpimästi kaikille, vaikka ei muu Stephen Kingin tuotanto kiinostaisikaan. Tuo kirjasarja on aikas lailla erilainen kun muut kingin kirjat. päihittää tukikohdan 6-0, mutta se nyt on vaan mun mielipide.

mä luin joskus se missä se pelle ilmestyy viemäreistä, se oli kyllä hyvä, mutta kauhean pelottava, oisko ollut ‘The Thing’ ‘Se’ en oo nyt pitkään aikaan sen kirjoja lukenut.
Mä en kauheesti jännäreistä tykkää, kun ne on niin pelottavii, paitsi se yks japanilainen, ne on ihan huippuhauskoja, missä se antikkikauppiastyttö ratkaisee rikoksia :mrgreen:

Noita tuli joskus luettua, en mä tiennyt että niitä on noin monta jo ilmestynyt. 7 on kai se viimeinen osa.

Kiva, raulikin on hereillä, täällä pitäis olla joku ykstyis/chattijuttu, kun mä nyt tykkään niin raulin kanssa jauhaa kaikkea ja musa juttuja, niin niitä ei tarvis aina laittaa tänne, kun menee aina off topics se keskustelu… :confused:

Täällä Pohjantähden alla.

Viimeks luin kirjan Monster - Crips jengiläisen muistelmat. Seuraavaksi olisi tarkoitus aloittaa Trainspotting tai Volvo-rosvo : Volvo-Markkasen tarina 2 :smiley: Mut nyt olen aika paljon lukenut vain koulukirjoja. Aika harvoin jää tämmösille kirjoille aikaa. Tietokirjallisuudesta (luonnontieteet) diggaan…

Just kelasin et toi pitäs lukee :smiley:

Nyt on menossa suomen historian aikakirja, eli historian kolmoskurssin kirja :slight_smile:

Victor Hugon Kurjat.

Toi Monster on kyl aika jees kirja.Ostin ja luin sen joskus ja sen jälkeen se on ollu kokoajan jollain lainassa kun kaikki jostain syystä on halunnu lukee sen.

luen henning mankelin “valkoinen naarasleijona”-kirjaa, kummisetää ja psyyke-kirjaa.

KK Kuolemankauppias

Tosi hyvä kirja. Jos jotain kiinnostaa uskoontulo, niin lukekaas tuo ja tietenkin huumeet… Niin lukekaas tuo. 10 antaisin arvosanaks jos täällä ois tosta arvosteluja.

juoppohullun päiväkirjan sain tässä vähän aikaan sitten kaverilta ja se on kesken. kenties pieneksi vihjeeksi?

siis doll’s houseja? ookko nyt ihan varma…

jännä juttu etten oo ikinä törmänny, ku luulin sentään kaikkiin sandmaneihin törmänneeni jossain elämäni vaiheessa (omina mul on vaan ne kaks doll’s housee ja sit dream country, ja neki suomeks, mikä kyl ärsyttää aika paljon mut ompahan kuitenki…), gaiman on kuitenki mun jumala…

En ole lukenut, mutta kuulemani mukaan ihan täyttä paskaa.

Ei millään pahalla, mutta itse Riku Rinteen kanssa keskusteltuani tiedän, että se jätkä elää jossain IHAN toisessa universumissa.