now reading

ei kauheen symppis vaikutelma tullut kiedisistä ton kirjan perusteella kyl :astonished:

??? Täh? Ai ei? Mun mielestä taas se oli niin sympaattisen tuntuinen, jotenkin niin rehellinen, aito ja vilpitön, selitti vaan niitä juttuja, eikä pahemmin puhunut kenestäkään pahaa, ja se miten se siinä lopussa välitti koirastaan, ja miten nätisti se puhui faijastaan, vaik äijä on kai ollut suuri syy sen käyttöön.

hehe, meitä on niin moneen junaan, mun mielsetä taas ei yhtään puuduttava. Oisko käännöksessä jotain puuduttavaa… ; )

en tiedä itteeni ei kiehdo et nussitaan kaikkee liikkuvaa ja rännätään kaikki ränniin. no ehkä se on vähän järkiintynyt iän myötä :d

nojoo ainahan se englannin versio ois better. nojoo on se ihan kiva ukko mut frusciante on <3 :slight_smile:(:

mulla on menossa selviytymistarina kausi. jos vaikka osaisin ottaa oppia. elikkä vanha suosikki papillon kulkee mukana nyt minne menenkin.

Niin sehän sitten lopussa lopettaa sen käytön, mutta siis mun mielestä se vaan niin avoimesti ja nöyrästi kertoo kaiken. Siks mun mielestä niin symppis, ei tekojen takia, vaan miten se ne asiat kertoo, ja miten läheinen se mutsi oli, ja miten se ei ketään hauku, paitsi courney loven… ja miten se niin kauniisti niistä kaikista naisista puhuu…

Lukekaa hyvät Ihmiset sen james freyn A million little pieces

Välillä tony vaikuttaa kyllä melko ylimieliseltä…tai jotain. Hillel ja John on kyllä myös symppiksiä, etenkin Hillel.

Jep, olen samaa mieltä tuosta Frusciantesta. Mies ei elä ihan tässä maailmassa, mutta ei siitä voi olla pitämättä. Loistava muusikko, upea asenne elämään, hymy joka valaisee pimeimmänkin hetken.

Ja ettei ihan eksyttäisi aiheesta… Tällä hetkellä luettavana ties kuinka monetta kertaa Orson Scott Cardin Alvinin kirjat.

Muutama hetki sitten sain käsiini Patrick Süskindin Parfyymin.
Suosittelen sitäkin, mulle ainakin uppos ihan täysillä. =)

Se Parfyymi on ihan sairaan hyvä! Mikä se toinen tyyppi on se O S C A??? never heard…

Mä suosittelen ihan kaikille Paul Austerin ja Milan Kunderan kaikki kirjat. On kateellinen niille joilla on ne edessä.

Parfyymistä diggailin itekkin.ÄX hehkutti sitä tarpeeks pitkään et olihan se luettava.

Mikael Niemi:Populääri musiikkia vittulan jänkhältä.Matka lukemisena.

:slight_smile: Onnistuinpa kirjoittamaan sekavasti… Eli kirjailija on Orson Scott Card, sarja kulkee nimellä Alvinin kirjat. Tarina alkaa kirjasta Seitsemännen pojan seitsemäs poika (Alvinin ensimmäinen kirja). Sama kirjailija on antanut iloksemme kirjat Ender, Kansanmurha ja Kuolleiden puolustaja. Ja varmaan muutakin, mutta nuo on jäänyt mieleen ja hyllyyn.

Ja on muuten aivan sairaan hauska teos :wink: Ei ihan heti löydy yhtä hervotonta tarinaniskijää kuin mitä Niemi on.

Nyt on luettavana puolentoista viikon hesarit. Suosittelen kaikille James Ellroyn kirjoja. Mies on amerikkalaisen nykykirjallisuuden kovimpia nimiä. Parhaan lukukokemuksen saa englanniksi, mutta suomennoksen tekijäkin on pannut parastaan. Hänelle hatunnosto, sillä urakka on ollut varmasti vaikea. Ellroy on kirjailija, joka ei tunne välimerkkiä pilkku, mutta teksti pysyy silti tiukasti koossa. Sairasta, kipeää, upeaa, käsittämätöntä sanataiturointia ja loistavaa tarinan kerrontaa.

Sharon Shala:n Kun enkelit itkevät.
aivan hemmetin hyvä kirja!!! :smiley:

Carlos Castaneda:Noidan Voimapiiri

joy Fielding:älä kerro salaisuuksia

Mä luen kuoleman kauppiasta.

Patricia Cornwell - Vaarassa