Norflex 100mg, kovia ryynejä?

^ Varmasti vaikuttaa jos sen tabun rikkoo, mut siinä saattaa tulla ylläreinä sit esim. huonoa oloa tms. kun hitaasti suolistossa liukenevaksi tarkoitettu tabletti sulaa välittömästi vatsassa.!
Yleensä depot-tabletit on suunniteltu niin, et sen kuori kestää juurikin sen vatsassa olo ajan, ja itse lääke liukenee vasta suolistossa, ja imeytyy sieltä hitaammin elimistöön, vaikuttaen samalla pidempään jota depot-ominaisuudella haetaan.

Edit. Pari typoa.

^^/^ Jep. Norflexilla saattaa olla aika ikäviä sivareita ihan pakkausselosteen sanelemassakin käytössä, joten depotin rikkominen voi pahentaa ne potenssiin X ja sitten on kaikkea muuta, kuin hyvä olo. Ehkä se auttaa vasta pitkän ajan päästä, mikä ei tietenkään lohduta juuri sillä hetkellä, kun on paha jumi päällä ja pitäisi saada siihen nopea helpotus, mutta sittenpä se taas auttaa pitkään ja tasaisesti sen jälkeen, eli ei tarvitse miettiä jumejaan vähään aikaan. Olletikin nyt, että tuo toimii. Kaikista lääkkeistä ei myöskään kannata yrittää repiä oloja ja kikkailla niitä vaikka väkisin jotenkin paremmin päriseviksi :wink: . Norflex kuuluu juuri näihin troppeihin, jotka kannattaa käyttää ihan lääkinnällisiin tarkoituksiin ja jos eivät sillä tavoin vaivoja helpota, niin sitten jättää käyttämättä tyystin.

Kylläpäs ainakin tuli nukuttua hyvin!
Oli aika mielenkiintoiset unet ja heräsin joskus 3-4 tunnin jälkeen kun olin nukahtanut käydäkseni vessassa ja olin ihan varma, että kohta pitäisi jo lähteä töihin mutta sitten tosiaan yllätyin tosi paljon kun kello olikin aamu viisi! Tuntui, että olisin nukkunut paljon enemmän. Sen jälkeenkin kun nukahdin ja seuraavan kerran herätessä olin sitten taas varma, että olisin jo useita tunteja myöhässä töistä. En ollut. Olin vaan nukkunut niin perkuleen hyvin ja sikeästi. Ainakin siis tuntui, että olisi nukkunut hyvin. Näen useinkin paljon unia mutta nämä oli taas aivan eri luokkaa. Niin selkeitä ja tosi pitkän tuntoisia. Siksi olinkin varma, että olen myöhässä kun uni tuntui kestäneen 8 tuntia. :smiley: Ehkä siis Norflexin ansiota. Ainut vaan tosiaan se, että täytyy muistaa ottaa ajoissa, että ehtii vaikuttaa yöksi, jolloin on suurin tarve moiselle relaksantille. Varmaankin palaan Sirdaludiin takaisin, koska vaikuttaa nopeammin, mutta ainakin tietää jatkossa, mihin tämä pystyy.
Vaikka puraisin halki niin en huomannut mitään ikäviä vaikutuksia. Ehkä hieman uneliaisuutta jo ennen sitä kuutta tuntia sen nauttimisesta.
Itselle vähän hankalat tuollaiset hidasvaikutteiset relaksantit kun se täytyisi sitten muistaa ottaa jo töissä ja jos alkaakin vaikuttaa ennen kuutta tuntia niin nukahdan tänne työpaikalle. Tai jos en nukahda niin en jaksa täältä enää lähteä. :laughing:

Miten muut on huomanneet vaikutuksen? Kuinka kauan nielaisemisesta?

En mä ainakaan huomaa mitään muuta vaikutusta, kun että saattaa vähän väsyttää. Sit nukkuu kyllä pidemmät yöunetkin ja kai se itse vaivaan vähän jeesaa. Tosin pitäis syödä joku viikon kuuri, että toimis paremmin itse vaivaan.

Orfenadriini on sitten todella myrkyllistä kamaa;
1 gramma jo jopa, että eipä todellakaan kuulu noita tabuja rikkoa tai käyttää mitenkään muutenkaan kuin ohjeessa käsketään. Jos se ei auta, niin tod.näk turha troppi, eikä siitä kannata lähteä kiskomaan oloja tai toivoa, että se vaikuttais jotenkin paremmin eri tavalla kuin oraalisesti nautittuna. Mulla ei ainakaan Norflex toimi, Sirdalud on parempi.

Omasta kokemuksesta viisastuneena en mistään hinnasta yrittäisi enää mitään fiiliksiä norflexista. Otin niitä muutama vuosi sitten tolkuttoman yliannostuksen, en tiedä, paljonko, koska samasta paketista olin antanut kaverillekin, mutta olin vaimoni toimittamana sairaalassa teholla vuorokauden ja vielä senkin jälkeen seurannassa n.12h. Näin hirveitä halluja, puhelin, mitä sattui, olin kertakaikkiaan täysin kuutamolla. Sairaalassa elintoimintoja seurattiin, verenpaine romahti ja sain siihen jotakin, mitä lie ollut, senjälkeen kone mittasi automaattisesti paineet joka 15 min.päästä ja koko ajan tivattiin, mitä olen ottanut. Olin toki norsujen lisäksi ottanut myös bentsoja ja ardinexia, u-huumeseula näytti positiivista moneen eri lääkkeeseen.
Ei siis koskaan enää mulle sitä skeidaa, hengenlähtö ei ole sen lähempänä ollut mistään ja olen sentään kiskonut vaikka mitä.

No, niin kuin kaikkien lääkkeiden kohdalla, yli annostusohjeen kun ottaa niin se saattaa olla menoa. En toki tällä, kuten millään muullakaan, lähtisi mitään kourallisia ottamaan.
Onneksi selvisit. Selvisikö lääkäreille koskaan mitä olit ottanut?

Olin joskus pari kk takaperin tiputuksessa sailaassa, kun selkä meni niin kamalaan kuntoon, etten päässyt sängystä ja sitten tiputettiin parasetamolia ja laitettiin suoneen oksikodonia. Kun niille selvisi, että olin juonut niin sitten alettiin hössöttää, laitettiin ties mitä laitteita kiinni. Just se 15min välein seuranta. Verenpaineet oli tosi alhaalla mutta ei minulla muuten mitään “hätää” ollut. Ainakaan omasta mielestä. Lisäksi harmitti, että en saanut kyllä mitään apua siitä tiputuksesta. Ihan kun ne ois testanneet vaan, että sanotaan, että laitetaan vahvaa kipulääkettä mutta laitettiinkin vaan vettä tyyliin. Ja hirveä suitsutus, että jos olisivat tieneet promillet niin eivät olisi laittaneet. Ikävä vaan, että sitten olisin saanut kärsiä tuskissaan ilman mitään lääkkeitä. Jouduin sitäkin lääkettä odottamaan kaksi tuntia jatkuvasti kivusta ulvoen… Meni vähän offtopic. :unamused:

No eihän se lopullinen totuus niille koskaan selvinnyt, kun en kehdannut kertoa mitä ja miten paljon olen ottanut. Yön yli sairaalassa oltuani sanoin aamulla lääkärille, että kun mulla menee 800mg ketiapiinia unettomuuteen, niin olen ottanut sen vahingossa kahteen kertaan. Koska saan respani tk:sta en mistään hinnasta halunnut tietoihini, että otan norflexia(kin) miten sattuu. Valhe meni läpi ja koko episodi “vahingon” piikkiin. :blush:

No vedin niitä iha reippaasti nii näköhuononi ja muisti hävis ja aamulla hirvee vapina ja tuli jonkiilaisia hallusinaatioita ja vissii tuli aivoödeema eli melkee kuolin :smiley:

hassua kamaa ekakerta oli :laughing: myös vikakerta :laughing: puolivahingossa ottikunnon kuossit nii ei siinä pysty todellisuutta mikämikä-maasta erottamaan

Mies sai noita selkäkipuun viimekesänä. Oon syöny niitä joskus syksyllä lyrmyrefloihin mut ei kyl auttanu sit siihen vittuakaan :smiley:.
Nyt oon parina iltana syöny ihan 2kpl vaan, onhan ne ehkä sillai vähän rentouttanu ja saanu unta helpommin.
Nyt tänään ollu niin rankka vitutus, rahat loppu ja jäljellä enää yks vitosen pami niin otin kolme mut vois ottaa yhen lisää kyl ku ei aikasemmin niistä kahesta mitää kummempia oloja ees tullu :unamused: söin tos aikasemmin 15mg pamia ja polttanu sauhua ja poltan loppuillan, mut tolet aika korkeet ni tuskinpa kummempia vaikuta

[Poistettu sääntöjen vastaista. Luethan saunan säännöt. -Päihdelinkin moderaattori] Enkä mitään hallusekoiluja hae :smiley:

EDIT// en ny osaa sanoo et onko ne noi Norflexit vai mikä (tuskin savu tai bentsot ku ne tolet on) mut tuli vähä semmonen lepponen olo, ei nyt vois sanoo euforinen todellakaan, mut ei vituta :smiley: Ei saatana, tekis mieli syödä lisää niit [Poistettu sääntöjen vastaista. -Päihdelinkin moderaattori] :unamused:

Tänäiltana taas 4kpl 100mg norflex ja muutama bisse :smiley: Voiko näistä tulla viekkareita? Mietin vaan kun näyttäs vähän siltä et tykkään kyl syödä näitä joka ilta…

^ No on sullakin huvit ja huumeet :unamused: . Tosin tykkääväthän jotkut pervot ihan tosissaan maksalaatikostakin :mrgreen: .

Se on se rahanpuute ja pakottava tarve olla olematta selvänä. Voishan sitä vaikka olla tuolla lasolia juomassa :smiley: