Kävin äsken noita ostamassa, ja Pharmaca Fennican mukaan ovat aika stydejä. Mitään fiiliksiä en näillä lähde hakemaan(ainakaan vielä).
Koska samalla ostin arttuja ja tenoxeja. Jotka ovat minun, pienen pilleristin taivas, taivas ja helvetti
Anyway haluaisin kuulla muiden palstalaiseten käyttökokemuksia noista Norflex relaxanteista. Mitä tarkoittaa voimakas antikolinerginen vaikutus(anteeksi laiskuuteni)?
Siis huh-hun on kyllä aika mielenkiintoista juttua jo pakkausselosteessa. Esim. lääkettä voidaan käyttää myös lievittämään murtuneiden luiden aiheuttamma kipua
Luntataas raamatusta. Letaali toksisuus aikuiset 1- 4.5g(25 henkilöä 158:sta kuoli 3-5 tunnissa, loput kuoli myöhemmin. Eli tolla 10 olisit jo voinut päästä numero 159:säksi.
Milläköhän keskitysleirillä toi testi on tehty, syötettään lääkettä ja otetaan kellosta aikaa koska kukin kuolee LOL!
Anyway ei noi ollutkaan niin pahoja kuin eilen luulin, olin katsonut letaalin annostuksen 2vuotiaiden kohdasta joka oli 700-1500mg. My bad
Ei ihmisillä tietenkään testailla mitään Lethal Doseja.
Lukemat ovat vain tietoon tulleita tapauksia tutkittaessa esim. kuoleman syytä. Dolan-tableteissa on muistaakseni puolisen grammaa parasetamolia ja 30mg tuota Norflexeissa olevaa ainetta. Lihasrelaksantti Antteja siis. Ei noiden kanssa voi viihteillä (kai).
Älä ole niin varma, lääkefirmoilla on kuitenkin enemmän fyrkkaa kuin kroisoksella. Ja kuuluvathan ne myös siihen salaiseen järjestöön joka oikeasti pyörittää tän pallon isoja asioita .
Meni pikkasen off-topiciksi mutta menkööt näin perjantain kunniaksi
Mitenköhän nuo mahtavat erota sirdaludeista? Niistä nimittäin ainakin tipahtaa ihan totaalisesti jos ei ole toleranssia. Käyvät hyvin unilääkkeestä. En tiedä onko muuta väärinkäyttöpotentiaalia sitten. Verrattuna oikeisiin unilääkkeisiin, joiden riemut olen huomannut tässä vähän aikaa sitten. On pari kertaa tullut nimittäin tematsepaamista tai triatsolaamista aika hemmetin hyvä olo parin bissen kanssa. Eikä ole mennyt edes muisti tai kontrolli! Mitä nyt vähän noloa avautumista korkeintaan. Toisin kuin stilnocteista, joista flippasin ihan täysin. No, nyt lähti luisumaan. Ja niin minäkin, viikonlopun viettoon…
Itsellä sirdaludit eivät toimi lainkaan, vaikka mitää tolea mulla niihin ei ole , pari 4mg:n pakettia(2x30kpl) tullut elämäni aikana syötyä. Eivät väsyttäneet eivätkä rentouttaneet lihaksia oli annos mikä tahansa. Itse asiassa huononsivat vain yöunta. Norflexista voin kertoa ensi viikolla omat kokemukseni, nyt on muita lääkkeita sen verran kierrossa että en voi sanoa miten pelkät norflexit minulla vaikuttavat.
Anyway parhaiten saat asian selville kun testaat niitä itse. Vrt. miten sirdaludit mulla toimivat, vai pitäisikö sanoa miten eivät toimi
Mitä mieltä asiantuntijat ovat orfenadriinisitraatin toimivuudesta bentsoviekkareihin? Niska mulla ainakin menee viekkareissa ihan juntturiin, siihen sen luulisi ainakin vaikuttavan? Tuskin noista muuta iloa on, jos tässä joskus tilat iskee
Tuttuni syö niitä selkäkipuihin.
Hyviä ovat siihen, suuremmilla annoksilla jopa piristää ja pistää silmät sekaisin :mrgreen:
Siis lukeminen esim onnistuu vain yhdellä silmällä. Kaveri syö niitä 3-6 per vkr.
Myönnetään jopa linnassa…
juu oli aika stydit olot ku noita heittää reilu kymmenen tauluu ei kyl oo vastaavaa sekavuus tilaa kokenut millään muulla kamalla alla tosin bentsoi vauhtii ja viinaa ja kestää sen vuorokauden olot