Mulle määrättiin 100mg Norflexia ja sirdaludeja ja Arcoxia 120mg, hartia ja selkäkipujen vuoksi. Norflexista tuli etova olo en voi syödä niitä ku meinaa tulla oksennus koko ajan. Arcoxiat (120mgx1/vrk Tulehduskipulääle, ei kolmiota)taas vei todella tehokkaasti kivun pois, sirkat taas väsyttää ihan snadisti, joskus ennen löin niitä hihaan ja tipuin aina melkein heti, nykyään tosiaan syön kiltisti nielemällä Mulla on tosiaan selkä ja hartian seutu sellases kondikses et lapaluut ei irtoo selästä, ja siel on jotain kiinnikkeitä, edes hieroja ei saanu hartioita auki, ihmetteli vaan kauhuissaan kuinka näin nuorella on selkä tällasesn kunnos…Tästä läsin pyydän aina suoraan noita Arcoxeja ovat hyviä, mutta tämähän on vain mun mielipide, joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Joku puhu aiemmin Dolaneista on tullu niitäkin syötyä ne väsytti jonku verran, sillee et ku illan otti ni autto nukahtaa vähän nopeemmin ku rentoutu.
kyllä niistä voi saada melkoset hallut ja sekavuustilat. mut niillä lähtee myös helposti jalat alta. ja ihan noin muuten vaan, kyllä niiden kanssa kannattaa olla hyvinkin varovainen. itse söin muutama päivä sitten ja vieläkin lamput loistaa, eikä nää kunnolla, vaan pitää lainaa laseja et pystyy kirjottamaan ja lukemaan.
tolla voi saada myös hengen iteltään joten varovaisia, en ite oikein pitänyt tuli todella rajuja hallusinaatioita enkä puhu nyt mistää pikku visuaaleista vaa näin olemattomia ihmisiä ja pikku-ukkoja. jos en väärin muista nii noi vaikutukset on aika lähellä daturaa, joskus halusin kokeilla hulluruohoa mut ku kerran oon delirantteja kokeillu nii uudestaa en moista matkaa halua, nii ja trippi kestää 20h, korjatkaa joku jos olen väärässä.
Joo hullu lääke. Itekki olin keitellyt kahveja ja käärinyt röökejä “vieraille” ku olin bentsoja ja aika monta noita napsinu… Muijaa oli pelottanu… Ei ihme… ei ikinä enää.
Toisella kerralla otin noita 3 aamulla selkäkipuun ja illalla lähin dokaamaan. Join 1l kossun + 1 pamin ja heräsin aamulla teholta jonne poliisit oli mut tuonu vaikka oli alunperin meinannu viiä putkaan. Onneks koska menin tajuttomaks odotustilassa.
Mä nappasin olutta ja norflexeja 6 kpl ja lisää olutta, niin tuli niin hullu meininki etten enää lääkkeeseen koske… Hourailua ja ravasin ilkosillani kämpässä… Ja en tiedä mikä lätäkkö oli olkkarin lattialla? Olinko kussu siihen sitte… Pyyhkeen olin sitte survonu myös vessanpönttöön.
Joku kysyi aikoinaan miten eroaa sirkoista… Mulla on näissä aivan sama kun jollakin muullakin oli; laatta meinaa lentää ja prkl ku tulee sumea olo. Ei hyvällä tavalla todellakaan… Mulla sirkat (4mg) toimii hyvin. Tosin 6mg:n depot toimii kuten nämä, eli lievää pahoinvointia; ei niin pahaa kuin näistä… Toisaalta tuo parasetamoli, yök… Se etoo jokatapauksessa… Itse söin 2 tabua aikoinani (oli muuten maailman turhin lekuri-reissu kun sain tulehduskipulääkkeitä jotka aiheutti karseen fiiliksen ja näitä samaan syssyyn) ja vein paketin klinelle & sain 4mg:n sirkkoja näiden sijaan. Lisäksi vaihdoin ihan ibuprofeiiniin ne tulehduskipulääkkeet… Lekurit vois määrätä vatsansuojalääkkeitä jos myrkkyjä määräävät… Ei ole kiva voida pahoin ku tulehtuneet lihakset itsessään jo aiheuttaa etovaa oloa ja näköhäiriöitä…
Kysyin vielä kohteliaasti apteekissa, että ovatko kolmiolääkkeitä ku on apteekki-soppari ja menin hakemaan nämä kanta-apteekista… Kolmio on tullut varmasti tasan tarkkaan siitä, että niillä saa tasapainon ja hengen pois. Toisaalta laittaisivat kolmion parasetamoliinkin…
Juu itekkin sitä mieltä että ehdottomasti sirkat ku norpat… en yl tajuu miten jollekkin voi tulla sirkka 6mg paha olo?, niit on tullu aikoinaa liuska kaupalla popsittua
Aivan sama juttu oli Dolanin kanssa aikoinaan… Kaikille ei kaikki käy… Siksi omat sirkat popsin iltaisin, ellen ole niin kipeä että pystyn käyttämään sen 3h nukkumiseen/lojumiseen hämärän rajamailla janoisena ja huonon pöhnän alaisena… Tupakka tuon huonon olon laukaisee enkä tiedä onko xonella tai muilla lääkkeillä osuutta asiaan… Eli tupakka on paskaa!
En itse noita syö huvin vuoksi. Lähinnä ehkäisen lihasten tulehtumista eli melko harvoin otan vaikka voisin vetää sen 4mg/pv, tai enemmänkin… En mä saa noista mitään muita kicksejä kuin lihasten rentoutumisen jolloin särkylääke ja oikea asento voivat poistaa kivun täysin… Kamala jano tulee…
Voi olla että “muut” lääkkeesi taustalla vaikuttavat esim jos vaikka 4lääkettä päivään ni saatta olla sellanen kotaili vaikka tarkoitukseen syötkin. En itsekkää popsinu ihan turhaan mut mul oli selkä/niskat/hartiat ihan perkeleen kipeänä kolarin jäliltä nii jouduin syömään reilu 2kk aluksi 4mg ja lopuksi 6mg 2-3 mut niitä meni se moninkertaisesti (+ kipulääkkeenä oli viel taustalla 150mg tramadol x2 päivässä). Totta sekin ettei kaikille sovi kaikki lääkkeet “lääkkeen sisältämät lääkeaineet”.
On todella kovia ryynejä, jos rouskii kerralla paljon. Itellä kerralla meni 1200mg rouskien. En edes tiedä miksi. Puoli tuntia niin hallusinaation alkoivat. Ja siis todella kovat, ei mitään ilman värisemisiä, yms.Tuntemattomia ihmisiä paikan päällä. Vastasivat kun puhuin niille. Ja kaikkea muuta todella kovaa hallusinointia.
Todellisuutta ei enään erottunut halluista. Oli kyllä todella pelottava kokemus, mutta tavallaan myös erittäin mielenkiintoinen.
NORFLEX NEUVOJA TARVIISIN!!! Sain respalla noita 2ml ampulleja, joissa 30mg/ml vaikuttavaa ainetta(orphenadrin). Eli kysymys kuuluu voinko rännittää turvallisesti ja suoraan? Lihakseen on pistetty noista yksi. Paketissa ei selostetta, mutta lukee im iv eli kai sitten lihakseen ja suonensis… Kertokaa konkarit, kovat on kivut. Ja peruslääkityksenä siis rivatril 2mg vrk ja tradolan 300mg vrk.
PERKELEELLISISTÄ SELKÄKIVUISTA EDES HETKEKSI IRTI TAHTOEN
Mä tässä oon ihmetelly et miks muhun ei tehoo oikeen mikään lääke. Kaks ja puol viikkoa oon kärsiny saatanallisesta jalka ja selkäkivuista. On kokeiltu Tramalia 100mg/vrk, Panacodia 90mg/vrk, Levozinia 25mg/vrk,Buranaa 1800mg/vuorokausi, Panadol 2g/vrk, ja mikään ei auttanut. Tänään sain Norflexia piikkinä perseeseen ja reseptin. Mä oon popsinu Norflexia piikin lisäks 1000mg tänään, enkä oo huomannut mitään erikoista. Ei näy halluja eikä muitakaan vaikutuksia, edes kipuun. Pitää alkaa miettii uus lääkelähde et sais jotain lievitystä kipuun.
^ Orfenadriini on MYRKKY ihan aikuisten oikeasti ja tappavan annoksen tiedetään olevan 1-5 grammaa. Että ei kannata todellakaan popsia niitä ihan miten sattuu. Yliannoksina aiheuttaa mm. sydänvaivoja, maksavaurioita ja aivoödeemaa. Eli ei ihan mikään vaaraton substanssi.
Jos ei auta, suosittelisin pyytämään jonkun tehokkaamman lääkkeen. Sirdalud on allekirjoittaneelle ainakin paljon parempi selkäkipuihin ja jumeihin kuin Norgesic. (Orfenadriini + parasetamoli)
Ja joo, kyllä sen aineen itsessään suoneen voi annostella, itsekin olen saanut sitä tiputuksena suoneen. Mut tietenkään suoniin ei kannata mitään rännätä, joka ei sinne ole suunniteltu. Sinne kuuluu vaan infuusionesteet.
hmm… norflex, hyvä siihen vaivaan, mihin se on tarkoitettu.
tosin olen käyttäny pieniä määriä bupren kanssa joskus buustiks
max 1/4tabletista ja unettomuuteen jeesaa kun yhen heittää tauluun
ja purasee sen rikki ja nielaisee (niitähän taitaa olla vaa 100mg:sia)…?!?
edit. tokihan samaa myrkkyä löytyy Dolan- nimisestä lääkkeestä, jossa taas
on muistaakseni paracetamölia mukana? jtn. tulehduskipulääkettä kuitennii…
viihteeseen tuosta ei ole! minun mielestäni
Joo… vuosia sitten mutsi popsi näitä ties kuin monta. Lähti sitten metsään keräämään kantarellia. Näki siellä miesystävänsä ja sen siskonpojan. Ainoo vaan että ne oli mun kanssa kämpillä piti sitte lähtee ettimään sitä sieltä skutsista
juu…
onhan se kiva lukea et porukka yrittää vetää relaksantteja huvipuolelle hakeakseen niistä “fiiliksiä”
kannattas lukasta apteekista hakiessaan niistä se “käyttöaiheet” kohta
tosta ette saa muuta hyötyä ku sen et jos sattuu oleen joku paikka jumissa ni se kivasti relaksoi sen… eivät ees väsytä…
Sirdaludia on aiemmin mennyt mutta pyysin vaihteeksi Norflexia. Nämä ilmeisesti on aika hitaita, mitä jos pureskelee?
Norflexia ja Voltaren pakaraan on joskus tuoneet hassun mukavan leppoisen olon mutta tätä tuskin kannattaa odottaa oraalisesti nautittuna? Tramalia voi ottaa kaveriksi, mutta kannattaako, molemmat hitaita…?
Sirdaludia yleensä otan vain yöksi koska joskus laskee liikaakin verenpainetta. Tosin nykyään on tolet nousseet, että ei näillä pelkästään enää uneen pääse, ainakaan 4mgllä…
^ No jos sulla on kipeänä selkä tai niska tai hartiat, niin siihen se auttaa niinku on suunniteltukin…
Ja nimenomaan oraalisesti nautittuna niinku kuuluukin…
Eli näillä ei ole mitään viihdearvoa, kuten aiemminkin on tässä ketjussa todettu, eikä ole edelleenkään…!
Oon itekin yrittäny noilla joskus kauan sitten helpottaa oppari-refloja, eikä mitään apua vaikka olis kuin noita vetäny. Ei edes unettavaa vaikutusta.!!
Ilmeisesti myös toisille toimii ja sopii paremmin tämä ja toisille Sirdalud tai muu.
Farmaseutti sanoi, että vaikutus olisi huipussaan vasta monen monen monen tunnin päästä. Depotin rikkominenko ei vaikuta vaikutukseen, kuten esim. Tramal retardin kanssa?