Tosta tulee mieleen eka happomatka. Kaikki näytti tolta baarissa.
Mut hei, ottakaa toi pois. Se on sääntöjenvastainen koska se yllyttää ihmisiä huumeidenkäyttöön aiheuttamalla järkytystä ja pahaa oloa. Mä ainakin nappasin rauhoittavia heti
Tuo on niin totta Ja noinhan se juuri pitää olla. Silloin kun sen elävän oikean kullan löytää niin se on miljoonaa kertaa kauniimpi ja elävämpi kuin joku malli. Ja senkin pitää muistaa että nuo huippukauniit mallit ovat kuvissa retusoituja, eli melkein kenestä vaan tavallisesta naisesta saadaan kuvissa jumalattaren näköisiksi.
Varsinkin naisten kohdalla.
Mä oon nähnyt livenä esim moni suomalinen huippumalli, sekä Kate Mossin ( joka on kyllä söpö ) ja Uma Thurmanin, mutta kyllä naapurintyttö on yhtä nätti.
Kuvia nuo vaan ovat eikä sitä oikeaa elämää.
Silti oon sitä mieltä että ‘Ihana mies’ topicissa olevat Viggo Mortensenin kuvat ovat ihan eläviä ja todellisia ja rehellisiä
Höhhöh vaikka mun “kullat”(ärsyttävä sana)onkin ollut nättejä ja niitä rakastanut niin ei ne silti vedä vertoja omille julkkis suosikeille. Vaikka kuinka rakastais niin totuus on totuus on totuus. Eikä todellakaan ole kaikilla niin että kuvassa näyttäisi erittäin kauniilta vaikka oikeasti ei olisi. Nämä teinien webcam muokkauskuvat on kyllä sitä feidausta itseään.