Nätti tyttö

Tosta tulee mieleen eka happomatka. Kaikki näytti tolta baarissa.

Mut hei, ottakaa toi pois. Se on sääntöjenvastainen koska se yllyttää ihmisiä huumeidenkäyttöön aiheuttamalla järkytystä ja pahaa oloa. Mä ainakin nappasin rauhoittavia heti :exclamation:

No ei, SIKA hyvä kuva

Kuulostaa siltä, että sinä olet saanut ns. “englantilaista happoa” :smiley: hahah

Tuo on niin totta Ja noinhan se juuri pitää olla. Silloin kun sen elävän oikean kullan löytää niin se on miljoonaa kertaa kauniimpi ja elävämpi kuin joku malli. Ja senkin pitää muistaa että nuo huippukauniit mallit ovat kuvissa retusoituja, eli melkein kenestä vaan tavallisesta naisesta saadaan kuvissa jumalattaren näköisiksi.
Varsinkin naisten kohdalla.
Mä oon nähnyt livenä esim moni suomalinen huippumalli, sekä Kate Mossin ( joka on kyllä söpö ) ja Uma Thurmanin, mutta kyllä naapurintyttö on yhtä nätti.
Kuvia nuo vaan ovat eikä sitä oikeaa elämää.

Silti oon sitä mieltä että ‘Ihana mies’ topicissa olevat Viggo Mortensenin kuvat ovat ihan eläviä ja todellisia ja rehellisiä :smiley: :unamused: :wink: :unamused: :wink:

Höhhöh vaikka mun “kullat”(ärsyttävä sana)onkin ollut nättejä ja niitä rakastanut niin ei ne silti vedä vertoja omille julkkis suosikeille. Vaikka kuinka rakastais niin totuus on totuus on totuus. Eikä todellakaan ole kaikilla niin että kuvassa näyttäisi erittäin kauniilta vaikka oikeasti ei olisi. Nämä teinien webcam muokkauskuvat on kyllä sitä feidausta itseään.

eikai teillä oo päät noin vitun pehmeiksi menneet ettei pysty enää estetiikastakaan nauttimaan ilman morkkista?!

Sophie Ellis Bextor

Irina

Sophie Ellis Bextor on kyl hottis. :slight_smile:

Ei todellakaan!

Tummat naiset vetoaa ihan erilailla kuin blondit.

Almudena Fernandez:

http://almudenafernandez.free.fr/almud438.jpg
http://almudenafernandez.free.fr/almud517.jpg

iha hyvän näkösii täälläkin, mut kyl nätimpii löytyy ihan tuolta plinkin omasta valikoimasta :sunglasses: :sunglasses:

Jessica Alba :sunglasses:

Sitko??? :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Jessica on tummana nätimpi. :wink:

ei paha ollenkaan :smiley:

Todellaki :sunglasses:

Heh, olin just postaamassa et Jessica on tummana 10x nätimpi =p

Jessica Alba on maailman hirvein nainen!!!.. :imp: :angry:
Inhoon mokomaa!! Mitä kaikki miehet siinä näkee??

No onhan se aika saatanan seksikäs nainen. Mitä pään sisällä taas sitten liikkuu en tiedä yhtään.

Kirsten Dunst.

Iha naitava runko sil on, mut muutoin en kyl o koskaa itekää sen viehätystä ymmärtäny ko niitä naitavampiaki löytyy.

Pamela Anderson, joskus pikkupoikana oli ihastunu tähän, tiedä sitten oliko noilla tisuilla mitään osuutta asiaan.

Niin. Voisikohan niillä tisuilla olla mitään osuutta asiaan…