Gillian Andersson

No en mä niin hirveän valikoiva ole, kyllä mulle joulumuorikin kelpaa.
www.katjamariateam.fi/missscan04.jpg
Tuon kun sais viettämään romanttista iltaa takkatulen ääressä. Näyttäisin sille miten Lapin poika hoitaa hommat! Harmi et se seukkaa lätkäpelaajan kans niinku kaikki missit.
No en mä niin hirveän valikoiva ole, kyllä mulle joulumuorikin kelpaa.
Varsinainen muori ![]()
missä ne nätit tytöt on?
tuplat
[poistettu asiatonta] ![]()
Jaaha pillukuvia aletaan jo laittaa. Lisää!!!
oon kaikki rumat kuvat blokannut AdBlockilla pilaamasta tätä threadia. Tehkää muutkin samoin, en suvaitse tuollaista idiotismia.
oon kaikki rumat kuvat blokannut AdBlockilla pilaamasta tätä threadia. Tehkää muutkin samoin, en suvaitse tuollaista idiotismia.
Niin… vain makuasioistahan voi kiistellä! Itse blokkaan kaiken epämiellyttävän sisällön BrainBlockilla…
Tahtoo päästä trefeille ton kaa. <3

Oksana Akinshina on nätti! Mua kävi ihan panettamaan kun katoin Lilja 4-everiä.
Mutta ykskään noista ei ole kovinkaan nätti, koska ei ole minkäänlaisia tunteita heitä kohtaan. Outo juttu et ne on kyllä kauniita, mutta silti niin merkityksettömiä.
Sillai kun on joku paljon “arkisemman” näköinen tyttö ja on vaikka vähän ihastunut siihen, niin miten sellainen osaakaan näyttää miljoona kertaa nätimmältä mitä ykskään muu vois.
Sillai kun on joku paljon “arkisemman” näköinen tyttö ja on vaikka vähän ihastunut siihen, niin miten sellainen osaakaan näyttää miljoona kertaa nätimmältä mitä ykskään muu vois.
totta.
mun tyttöystävän nimi on Jpeg.
mulla on kaks, avi ja kyllikki. ![]()
[poistettu asiatonta]
Aivan ihana. Kuva syöpyi mieleeni.