Nätti tyttö

Keira Knightley

Joo no makunsa kullakin, mut SIIS ei HUHHUH mitä teidän päässä liikkuu.

Elsa Pataky!

[size=75]lol nyt on niin sekaisin ettei pysty etsimään lisää tyttöjä kun ei kiinnosta, eiku anteeksi ei vaan pysty :sunglasses: :smiley: :laughing:[/size]

Onneksi reilun tunnin päästä tulee ovea kolkuttamaan maailman ihanin mallityttö :stuck_out_tongue: Että hajotkaa jätkät siihen :smiley:

Ei saa kiusata. Vaikka hyvähän se on opetella vain katsomaan kauneutta. Joskus rupee melkei vitutaa.

Toi on totta! Joskus jonku OIKEIN herkun eukon ku näkee, ni tuntuu jotai vihantapasta sisällä :smiley: Johtuneeko se siitä että tuntee epäreiluutta, koska mitä todennäkösemmin tätä enkeliä öisin tuuppaa joku trendihomo pienellä kikkelillään :wink:

Hö. Getterssille ei huvita vittuilla. No sähä ootkin ison moukarin kanssa aamulla mun oventakana. Jäi traumja viime robo-tripiltä. Muut vaa läpsii, yrittää lyödä mutta telovat omat rystysensä, huutaa ja rääkyy mulle. Ni. Ja nyt rupes jo vähä ittee vituttaa et saapas-saapas nähdä onko enää miestä ilman dexmiä ja piriä tulla kirjottaa yhtää mitää tänne. Ja jos vaik bannattas niin voi heittää ton adsl-modeemin saunanpesään(sori luonto, se on vaan yks modeemi, muovia ja metallia, mutta sitte muutki toki heittää ja kohta saunan uuneissa palaa 50000000 modeemia ja happeen kemiallisesti yhdistyny muovi/metalliseos tuhoaa kaiken eläväisen

Vois olla jonku kovan Grindi-biisin sanotusta toi muute.

P.S Ja kaikki lasijäte järveen. Mielellään lasten uimarannalle.

ääh, ei toiminut… oisin laittanut Kate Winsletin ja Cate Blanchetin kuvat. 2 kauneinta ja lahjakkainta naista mitä on.

…ja vielä els pynoo, jumallisen kaunis, ja lahjakas tyyppi.

Ps. En tajua miten joku Keira Knightlyssä näkee yhtään mitään…

Holly etkös ole jo oppinut ettei makuasioista voi kiistellä :slight_smile: . En minäkään keirassa nää oikein mitään, mutta monet ovat valmiita luovuttamaan ruumiinosia hänen tähden.

Mitäs tykkäät sensijaan mun Elsasta?

Täs molempien sukupuolien parhaat, joutuis joustaa kummankin kohdalla:

Milla Jovovich on super nätti

Sienna Miller on oikeesti aika hottis… eikö?

joo

lääh

[/quote]

Ihme kiiltokuvia, noh…

geocities.jp/bjork_fever/wal … 52_870.jpg

[/quote]

Kuka tää vitun pässi on?

Mila Kunis on söpö. :slight_smile:

Liv Tyler

Claire Danes (wanha kuva)