Niin kyllä sitä pikkupoikana ihastui keneen vaan kenellä oli noin muhevat kannut.
Botoksi ja silikonihan on tunnetusti kauneutta
Ei siinä kyllä pamelalla on kiva peppu ja lantiokin.
No ei o kyl pahaa sanaa tosta Pamelan lantiosta.
Puhutaanko pojat lantiosta ja hienosta piece of assista?
Edelleenkin:
Vida Guerra

Natalie on ihana… Mutta onpa noita neitokaisia ihania monia. Kuten ihanista ihanin Audrey

Puhutaanko pojat lantiosta ja hienosta piece of assista?
Edelleenkin:
Vida Guerra
Vähän liian iso perse mun makuun…
Naomi Watts

Tosi kaunis, mutta hieman liian laiha… ![]()
Madmike oletko sinäkin paatunut runkkari? 
![]()
Äh taas kiukuttelen.
Mallit ja missit on kyl hirveen näkösiä. Siis kyllähän niitä panis kurkkuun, mut ei niihe vois ihastua ainaka ulkonäön perusteella. Ja käsitykseni mukaan ei niiden luonteenkaan vuoksi. Parhaita on kyllä persoonallisen ja söpön näköset tytöt. Mallit jne näyttää lähinnä muovijakkaroilta.
Miks naisen täytyy olla julkkis ollakseen hyvännäköinen?
hosted.met-art.com/met-art_ma_56 … _56_18.jpg
Sorry en jaksanu ladata putfileen…
"]Miks naisen täytyy olla julkkis ollakseen hyvännäköinen?
Ehkä julkkiksista o paremmi kuvia saatavil ko siit randomista kadul/kaupas vastaantulleesta ja julkkisten kuvia o lupa levitellä mite tykkää.
Niin kai… ja eiköhän nykyinen kauneuskäsitys synny suurimmalta osin julkkisten ulkonäön pohjalta?
No ei o kyl pahaa sanaa tosta Pamelan lantiosta.
Pyllystä ja tisseistä puhutaan niin paljon nykyään. Kyllähän hyvä lantio on ERITTÄIN seksikäs myös. Kaipa tuo liittyy “hyvä synnyttäjä” näkökulmaan.
(guote)Mana
on kyl ihana tyttö. Olin hänen keikallansakin bout kuukausi sitten.
(/guote)
mä oon luullu aina et toi mana on mies?
Täytyy viel laittaa Alicia Keys, ehkä kuitenkin se paras.

Mun täytyy nyt avata sanaisen arkkuni jälleen… Tuollaiset kommentit kuten madmiken että se Vida Guerra on liian isoperseinen ja Naomi Watts liian laiha aiheuttaa mulle valtavaa verenpaineen nousua. Mikä helvetin jumala sellainen äijä on joka viitsii tuollaista heittää. Yks täydellinen nainen on liian ‘isoperseinen’ ja toinen yhtä täydellinen on liian laiha.
Katso itseäsi peiliin. Voi saatana että vituttaa nää matalaotsaiset kommentit täällä nykyään.
Mä käsitin ainakin että tänne postaillaan ihanne naisia ja madmike pyrki olemaan sitten erittäin perusteellinen. Varmasti hänelle oikeassa elämässä kelpaa jos jonkin näköinen nainen.
Mä käsitin ainakin että tänne postaillaan ihanne naisia ja madmike pyrki olemaan sitten erittäin perusteellinen. Varmasti hänelle oikeassa elämässä kelpaa jos jonkin näköinen nainen.
Aivan! Eikai nyt ihan kuitenkaan minkä näköinen nainen tahansa, vaan sellanen johon tykästyn ja rakastun ![]()