Ihana hymy ja pisamat, joten sinä grippeliiniseni et välttämättä ole aivan turhan jätkä.
Pahoittelen spämmiäni, mutta tällaisista notkeista upeista tytöistä minä vaan kiksini saan.
Absolute vaikka jo näin aamuun…hauskaa, kaunista, traagista, empatiaa.
Perkele, sanos vanha, ruma, katkera kaunanpesä !
No ei kai…
.
Hienotunteisuus tietty o n hieno asia . Ja kauneus…
.
^^ Toi krisse on varmaan lähimpänä tavisnaista mitä vaan voi haliwuudista löytyä.
ei oo ees teettäny ittellensä ankkanaamiota, tai tuulitunnelia, ja ehkä
itsetunto on sitten kunnossa ja voi alkaa mun ikäisenä jo
rupsahtamaan…
Katheryn Winnick
Clara Paget
Christina Applegate, Twin Peaksissa esiintyneet Lara Flynn Boyle, Sherilyn Fenn ja Mädchen Amick, Beverly Hills 90210:n Shannen Doherty ja Kathleen Robertson - nämä ovat minun sukupolveni nuoria naisia ja sellaisina jääneet mieleeni nuoruuteni parhailta päiviltä 80- ja 90-lukujen vaihteesta. Kauniita ihmisiä toisesta, paremmasta ajasta, samanikäisiä kuin minä. Siinä on jotain maagista yhä.
^ Toi keskimmäinen eli Sherilyn Fenn oli aivan fantastinen ja pian oikeessakin elämässä tapasin sellaisen…
mut eihän ne kestä sellaset suhteet… käytännössä mahdottomia.
Niinhän se varmaankin on!
Kathleen Robertson, s. 1973.
encrypted-tbn2.gstatic.com/imag … Un2L_4cUMy
d.ibtimes.co.uk/en/full/1372493/ … -shoot.jpg
encrypted-tbn2.gstatic.com/imag … xv75YEFo-g
encrypted-tbn0.gstatic.com/imag … 3RS9dZ90Gl
encrypted-tbn1.gstatic.com/imag … nTwr4LkhJ1
google.fi/imgres?imgurl=http … GEQMygoMCg
img0.etsystatic.com/043/1/98214 … 6_rf6a.jpg
i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/ … 34x490.jpg
encrypted-tbn0.gstatic.com/imag … OQCfwq6_cw
En tiiä miksen saa noita kuvia suoraan, onko mulla asetuksissa jokin häikkä. Mutta,
Debbie Harry tietenkin, koska kaunis ja seksikäs ja alfa ja älykäs ja the Nainen on raaka ja aito ja
laulajana todella hyvä ja hakkaa kaikki muut naaraat pisneksessä, myös nykyisenä mummona,
eikä kenestäkään oo vastusta. Hopealle jää Sheryl Crow ja Meredith Brooks ja Sophie B. Hawkins.
Täysin omaa luokkaansa ollut kasarilla + jäi hoitamaan miestänsä, joka sai jonkin immuunitaudin,
erosivat ja Blondien manageri veti miljoonat ittellensä. Bändi hajos ja teki soolouraa, on kokenut realismin, eikä paistatellut miljonäärinä haliwuudin paskapinnassa. Teki oikeita duuneja ennen laulamisen aloittamista YLI 30 veenä, tsekannu kaikki kovat huimeet ja on hengissä jned. En tiiä ketään muuta uskottavaa, fiksua ja pätevää ja niin näyttävää naista mistään koskaan, joten we got a fuckin winner, man… etsinnät voi lopettaa tältä planeetalta, kuningatar on Debbie Harry ja muut on kalpeita kopiota. The End.
Editoisin, että sivut ja kannet on täynnä “kauniita” naisia ja seassa joitain tyttäriäkin, mutta ne jää hieman yksiulotteisiksi, jos ei ole mitään sanottavaa ja sielu on vain kopipaistettu jostain, mitä yritetään olla.
Vähemmän kaunis on kaunis isommin, kun on balanssissa ja aidosti itsensä, ellei sitten satu olemaan
päällisin puolin nätti joukkomurhaaja ja ydin tulee julki puhuessa ja tehdessä ja sitä rataa, eikä vain
poseeratessa jossain fakin nettisivulla ilman omaa tiedostavaa minäänsä, joka työstää hänestä kauniin.
Suurimmalla osalla ei ole mitään annettavaa, ei mitään kerrottavaa ja heitä on pikkutytöstä asti
kehuttu ja paijattu suurimmalta osin aivan syyttä, vain ulkoisesti sorjien piirteiden vuoksi.
Ja sitten alkoi playboy-kuvaukset. Poikkeuksena ehkä kata k, joka ei ole tyhjäpää… joup…
ja Tanja Karpela, joka oli fiksumpi ja on fiksumpi ja siten myös kauniimpi kuin
verrakkoryhmänsä ammattimallit, jotka ovat kaikki kukkahovillisia anneja
ilman muotista poikkeavaa ainutlaatuista persoonaa,
mutta joskus pelkkä persekin riittää, meinaan teinille, ah ah.
youtu.be/mYOEMC01PMY Shayla
Voi teitä, Beverly Hills on munkin sukupolven nuorisosarjoja, mutta nykyään kun muistelee niiden miesten ulkonäköä ja lettejä niin ei vittu.
Parasta sarjassa oli mun mielestä kun ne näytteli jotain 15-vuotiata siinä alkuun ja näyttelijät ja niiden ulkonäkö lähenteli 30 ikävuotta.
Beverly Hills 90210 tuli aina sunnuntaisin 90-luvulla. Se oli sopivan älyvapaata sunnuntaitöllötettävää. Brandonin ja Dylanin pulisongit ja rypyt kasvoissa eivät tosiaan aina ihan tuoneet teinipoikia mieleen.
Dido:
^ “White flag” päässä soiden ja sohvalta nousten lähti tämä vekka käyntiin tänään ja diggailen tuosta äänestä ja
naisen tyttömäisyydestä ja täyspäisyydestä, jota ei näistä kakoista ja pritneistä löydä - koskaan, joten jatkoon
ja stan soimaan vielä kerran, vaikka onkin puhkikulutettu kipale, jonka videossa dido hääräilee vatta pystyssä.
Anastacia
Naiset: Miksiköhän tota hiusväriä sanotaan? Tosi kivan värinen, voi kun olis varaa kampaajalle.
^ Eikö tuo ole jokin hunajablondi tai karamelli? Tuo on kyllä nätti väri, mulla oli joskus sen väriset, mut vanhemmiten kun hiukset tummui paljon, niin en jaksanut enää ylläpitää sitä väriä, kun sai olla värjäämässä tyveä kahden viikon välein. Harmi, sillä tuo tosiaan on nätti!
Gwen Stefani on myös yksi 90-luvun ihastuksistani…
^ Taas oikein maikkelilla siellä, Gwen on huikean kaunis, mun ikäinen neitopeipi, muttei vanhene koskaan, ja se on
järkyttävää muuten. Livenä tuo tyttö ei ole minkäänmoinen esiintyjä, mutta videoilla onnistuu aina kympillä
ja syy on täysin tavikselle tuntematon. Noi sen tummanruskeet lamput saa mut outoo tilaan, johon en muuten päädy ja tunnen itseni liukkaaksi saippuapalaksi liukkaalla marmorilattialla naisten vankilan väkivaltaisissa ja runsasryntäisissä pesuhuoneen tiloissa arvaamattomissa. youtu.be/O0lf_fE3HwA Gwen Stefani - great escape