Nätti tyttö

Juuri saunausta tai suihkusta tullut nainen on kaikkein paras. Eli vesi ja saunan kosteus poistaa kaikki pakkelit, meikit yms. naamasta pois. Siinä on jotain kaunista saunasta tai suihkusta tullut nainen. Luonnollisuus on kaunista. <3

Viivi Pumpanen

Viivi on taas yksi fitness-harakka kokkarimeikissä ja valkaistuin hampaineen, ei jatkoon.

youtube.com/watch?v=WMNDhw6Riew

Tämä ei jätä paljoa mielikuvituksen varaan, mutta eihän noin kaunis tyttö upean ja notkean vartalonsa kanssa voi yhtään heteromiestä kylmäksi jättää. :open_mouth:

Katsos kun fitness on urheilulaji, jossa neiti Pumpanen ei tiedettävästi ole kilpaillut. Hänen kropastaan ei myöskään voi vetää johtopäätöksiä, että hän valmistautuisi tällaiseen kilpailuun. Ihan tavallinen hoikka nainen, tälläistä tämä on kun ylipainoisuus alkaa olemaan jonkinlainen normi :angry: Mikä muuten hampaiden valkaisussa rassaa? Ainakin omassa tuttavapiirissäni hyvinkin yleistä.

Lisää kunnon matskua Korkkiksen iloksi ja riemuksi

Oona Kare

Elsi Suolanen

Hoikkuus ja ylipainoisuus sikseen, imo esim. toi Pumpasen edustama lookki on vain äärimmäisen tyylitön. En tajua, mikä sellaisessa viehättää, vaikka olisi kuinka nätti sen pakkelikerroksen alla. Mutta makuasioitahan nämä tietysti ovat.

Brit Marling:

Astrid Bergés-Frisbey

Makuasioita, ja hyvähän se on että kaikille löytyvät ihailijansa ja ottajansa. Tyylitöntä tai ei, Pumpanen on kuitenkin valittu Suomen kauneimmaksi, joten eiköhän hän paikkansa ole nätit tytöt-ketjussa ansainnut.

Nuo gripin naiset ovat sitä luokkaa, etten minuutin päästä muistaisi, jos vastaan kävelisivät. Tuolla alemmalla on lärvissään vieläpä pisamia tai mitälie epämääräisiä pilkkuja. Tiedä teistä, mutta itse haluan säilyttää illuusion täydellisyydestä. En jaksa googlettaa, mutta epäilemättä ovat jotain malleja tai näyttelijöitä, eli olen mielipiteeni kanssa varmasti vähemmistössä.

Edelleen tahtoisin lisätietoja kokkarimeiningistä ja kokkarimeikistä, mitä ovat nämä :laughing:

Janni Hussi lähentelee täydellisyyttä. Varmasti tätäkin 50kg massamonsteria saunan mikkihiiri miehet kavahtaisivat :unamused:

Enpä muistanutkaan, että Viivi tosiaan kruunattiin Miss Suomeksi 2010. :open_mouth:

Hyvä muistutus, että miksi en jaksa seurata noita kisoja, tuossa kuvassa eukko ainakin näyttää turhan rotevalta.

Janni on totta kai panisin-osastoa, mutta se säväyttävä persoonallinen tatsi loistaa jälleen kerran poissaolollaan.

Täydellisyys on tylsää ja noi fotaroidut missit vasta tylsiä ovatkin. Persoonallisuutta yhtä paljon kuin pehmolelulla. Mutta hienoa että pääsit Näätä taas mielipuuhaasi eli ad hominemien viljelyyn sen varjolla, ettei tässä jaeta sun… jalostunutta naismakuasi :mrgreen: Todellakin kavahtaisin tuollaista barbia kuin Janni Hussi :open_mouth:

Siitä esim. aika hyvä esimerkki kokkarilookista Susanna Kosken muodossa:

Kreeta Salminen

Jaa, että täydellisyys tylsää? Epätäydellisyyshän on tavallista ja tylsää, kaikki me sitä oleme. Mielestäni se että joku tavoittelee, ja pääsee edes lähellä täydellisyyttä on poikkeuksellista ja jännittävää. Otit sitten itseesi, ja ihan syyttä. Mistä minä tiedän mikä Disney-hahmo sinä olet. :laughing: Vähän nyt hei huumorintajua, joulu ja kaikki.

^
Moi .
Tuosta Jannista itse pidän ja näyttää kovin Britneyltä 10v sitten.

Täydellisyyden tavoittelussa mielestäni ei myöskään ole mitään väärää ,koska tavoitteluksi tulee jäämäänkin . Erilaisuus on rikkaus ja se,että tiedostaa omia puutteitaan,eikä tee niiden eteen mitään ,mutta puhuu ja nillittää niistä kuitenkin huonoina puolina itsessään se vasta tylsää onkin.

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille -korpikuusen tai palmumetsän juurelle.

Pihla Viitala

Pamela Tola

Johanna Kurkela

Maria Jungner

Mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän rupeaa arvostamaan toisessa ihmisessä itsevarmuutta, luonnetta ja sitä että pään sisällä liikkuu oikeasti jotain järkevääkin.

Itsevarmuudenkin kun ymmärtää nykyään kovasti erilaisena juttuna, kuin teininä. Aika posketonta olisi väittää ettei ulkonäkö ja itsestään huolehtiminen mitään merkkaisi, mutta eivät ne kuitenkaan enää sillä tavalla merkitse kuin nuorempana.

Kai jotenkin niitä samoja juttuja alitajuisesti mitä kokee itsessään tärkeiksi asioiksi, niin niitä noukkii toisistakin.

Jasmin Showlah

i.vimeocdn.com/video/492647427_1280x720.jpg

Johanna Kurkelan kanssa minulla oli joskus romanssi musiikkivideoiden välityksellä :slight_smile: :unamused: .
Vuodatin rutkasti kyyneliä. Kävin katsomassa yhden esityksenkin.

Johanna Nikkanen taas muistuttaa hieman häntä, kehen olen ollut yli vuoden rrakstunut ilman yhteyttä senkään vertaa… telepaattisesti. Ei nimeä, ei mitään. Nyt vähän aikaa sitten luulin jo löytäneeni hänet netissä, mutta on alkanut epäilyttämään, että onko sittenkään sama henkilö sen sivun takana. Livenä olemme kuitenkin nähneet. Muutenkin kyllä epäilytellyt kaiken konkreettisen puuttuessa, aina kohtaamisiin asti.
Jopa taas tuli tunnustettua.

^^^ NYT Ikzu osui kympillä Pamelan ja etenkin Pihlan osalta !!
Muutenkin pidän tätä varsin viihdyttävänä ketjuna ja kuka muka väittää,
etteivät Suomineidot herättäisi voimakkaita tunteita…

… Marian jättäisin kyl sohvalle sössöttämään mitä tulee seuraavaksi tällä kanavalla ja

Kurkelan tilalle Suvi Teräsniska.

Lotta Harala

Näätä on jo sen verran spämmännyt tänne noita tyylitajuttomia eukkojaan, että topiciksi voitaisiin jo vaihtaa “Muovinen tyttö”. Joo, ja Lottakaan ei säväytä sitten pätkääkään. Minä olen tosi huono antamaan tähän parempaa vastinetta, sillä kuvien tonkiminen netistä ei lukeudu harrastuksiini, mutta kunhan pitää ulkona silmät auki, niin vähän väliä tulee kivannäköistä tyttöä vastaan. Ja siihen ei mitään kameraa tarvita, verkkokalvolle vaan piirtyy nopeasti kuva, check ja next please. :sunglasses:

Kauneus on tuolla ulkona eikä missään muovisissa fotoissa. :angry:

Kyllähän minä tietysti ymmärrän, että Lotan kaltainen kaunis ja äärimmäisen suorituskykyinen nainen saattaa hieman ujostuttaa ja pelottaa jotain kaapissa juopottelevaa syrjäytynyttä ressukkaa. Mutta kuten tuli aiemmin todettua, makunsa kullakin :wink: