Nätti tyttö

Hienosti ilmaistu! :laughing:

Minulle Gwen Stefani tuo mieleen muistoja 90-luvun yksinäisistä ja juurettomista vuosista, ajasta ennen internettiä, loputtomasta musan kuuntelusta, opiskelusta, päihteidenkäytöstä ja ulkopuolisuuden tunteesta. Olisin kaivannut “romanttista rakkautta”, ja Gwen Stefani edusti epämääräistä unelmaa sellaisesta… Mitään kovin romanttista ei sitten kuitenkaan koskaan löytynyt, päinvastoin…

:slight_smile:

^ No ei se aina osu kohdille - tollasii lissuja ja pirjoja on tesomalla, jossa jengii pistetään kylmäksi…
valitettavasti tuo hannele ei polkase itteensä hekuman huipulle tai kiilaa top-sataan, kuka liekin.

Sehän on Wendy O. Williams (1949-98). :smiley:

Monenlaisia raivopäitä sitä on tullut tavattua vuosien varrella, Tesoman kaltaisissa paikoissa tietysti…

^ Ai se. No kylmää sitten wendyn tunnen - tästä: youtu.be/wcvgDDgma5o it´s my life. käheetä oli ääni.
naisen etu on, että se voi näyttää miltä vaan, jos on näyttävä ja näyttääkseen muille ja siltä se näyttääkin. meinaan ==>tesomalta. sorivaan tesomalaiset, tunnen mä sieltä tyyppejä, mutta ainahan voi muuttaa umpipöndeltä poijes.
encrypted-tbn3.gstatic.com/imag … xKL8p0NPOk tossa Lemmykin on itteensä ronskimmassa seurassa.

Anu Harkki

Gwen Stefani on kyllä kaunis, mutta rinnoilla sitä ei tosiaan ole siunattu. No, on se niin laihakin ja nykyään muistelen Gwenilläkin olevan pienet asiaan kuuluvat silikonisäkit, (mitä ei tietenkään koskaan myönnetä, vaikka sen näkee sokea pulukin) niin kuin lähes kaikilla julkkiksilla.

Vera Farmiga

Milla Jovovich

Kerry Washington

Ivanka Trump

Hävyttömät-sarjan Fiona (Anne-Marie Duff).

http://www.seriessub.com/series/actors/170681.jpg

Nakuileva Kirsi Salo ylistää Suomen luontoa halaamalla puuta – ”Annan itseni sinulle ehdoitta”
iltasanomat.fi/viihde/art-1439885419674.html

jos tällä kaunottarella olisi pienemmät rinnat, niin hän olisi aikas täydellinen. Erika Medina.

http://thumbnails30.imagebam.com/18605/2ed09d186042676.jpg

Toinen kuva hänestä:

erika-medina.com/images/erik … -%2040.jpg

pingping.fantasti.cc/big/w/o/n/w … e6d954.jpg

craiglotter.co.za/wp-content … e-snow.jpg

^
Omasta mielestäni hän on aivan ihana tuollaisenaan ja ei noi rinnat ainakaan vielä liian isot ole. Tunnen muutaman todella iso rintaisen mimmin ,ja heille näistä luomulolloista on tullut jo terveysongelmia kera kipeytyneen selän . Yhdellä mimmillä ,joka joutui ja halusi käydä pienennyttämässä rintansa ,koska selkäsärkyä ja olivat jo liian isot parikymppisenä ,niin hänelle rintojen pienennysleikkaus kyllä todella teki hyvää. Hänestä tuli paljon kauniimpi ,muidenkin kuin omastaan tai allekirjoittaneen mielestä ja elämänlaatu parani,kun pystyi harrastamaan taas urheilua ym.

Kyseinen mimmi oli joskus teini-ikäisenä kaverinsa mummilla saunomassa ( mummin saunavuorolla) ja heti lähes ,kun oli paidan riisunut oli mummeli kiljahtaen tokaissut,että herranjestas ,minkä kokoiset tissit tytöllä on. Oli tytöillä ollut hauskaa ,kun rehevä eläkeläinenkin kauhistelee toisen todella runsasta rintavarustusta,jotka olivat jo sitä luokkaa ,että olisi varmaan halutessaan voinut heittää rinnan olalle pesun yhteydessä.

Rinnat ovat kyllä kauniita ovat isot tai pienet,kunhan vaan ei liian isot tai olemattomat. Itse kyllä diggaan enempi naisten pepuista ja se ei missään nimessä saa näyttää lättäpyllyltä ,vaan pitää olla muotoja ,eikä haittaa vaikka on jo todella leveä lantio ,kunhan beba on sellainen ihanan muodokas ja kiinteä,mutta lättäperse,joka roikkuu vaan ja pahimmillaan klommot pakaroissa ei oikein sytytä.

J.lo ja Salma Hayek ovat kyllä aivan ihania. Taas joku kardashianin roinalla täytetty kermaperse on jo mun makuun ruman näköinen( tai itseasias koko ämmä- liian leikelty ja täytelty,siis luonnoton) Toivottavasti hänen ihana pikkusisko ei pilaa itseään samalla tavalla ,.mutta kun isikin vaihtoi sedästä tädiksi ,niin taitaa kulkea kyllä suvussa moinen heillä,eli pahoin pelkään juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneesta Kyliesta myös melkoisen omituisen otuksen kuoriutuvan muutaman vuoden sisään.

Nicki Minajn iso muodokas perse on kyllä fantastico bueno( varsinkin siinä kyykky kuvassa) vaikkakin hänenkin peppuun on taidettu tunti ja urakkapalkalla täytettä laittaa ja ilman sitä hekumallista peppua nainen ei olis mielestäni niin pantavan näköinen. Se olis vaan tava naapurin typyn tasoa.

Hän on hävyttömän suloinen nainen. Myös vetää hyvin roolinsa tossa sarjassa,joka on erittäin viihdyttävä ja sarjoista ihan parhaimmistoa.

Kaikki tykkää vähän erilaisista asioista, ja kait hyvä niin. Ja jokaisella varmaan mielessä se täydellinen ihannekin, jota ei vältsiin ole olemassakaan. Tottakai elämänlaatua kannattaa parantaa leikkauksilla, jos se on mahdollista. Itseen on aina vedonneet brunetit. Varmaankin koska kiinalaisilla ja japanilaisilla naisilla on aina tummat hiukset, niin olen tuntenut vetoa heitä kohtaan. Aasialaisissa naisissa toteutuu myös toinenkin seikka josta pidän naisissa, eli pienet rinnat. Hoikka vartalo, pieni kiinteä peppu ja A- tai B-kokoiset tissit; niistä on unelmanaiseni ulkoiset avut tehty.

Carey Mulligan on hämmentävän muuntautumiskykyinen söpöläinen.

i.guim.co.uk/img/static/sys-imag … 0593a923f0

Kauniiden naisten katselemisessa yksi hyvä puoli on myös se, että se vähentää apatiaa jonkin verran. Ja verenkierto voimistuu ja joku on joskus tutkinutkin, että rintojen katselu on lähes urheilusuoritus, kun miehen syke nousee ja elimistö aktivoituu.

freedwallpaper.com/wp-content/up … ls-135.jpg

twitchfilm.com/assets/2010/07/yen_girl_2-1.jpg

^
Niin noihan on täysin makuasioita,mistä kukin tykkää ,toinen äidistä ,toinen tyttärestä.

Oon joskus seurustellut yhden aasialaisen mimmin kanssa,joka oli kyllä todella hottis kaikinpuolin. Hän oli vielä yhden bändin breikkari / taustatanssija ,niin kroppakin oli todella mukavaa katseltavaa,siis sellainen syötävän hyvän näkönen.
Etelä-Amerikkalaisilla mimmeillä on mielestäni upeat tummat hiukset ,samoin espanjalaisilla. Itse kyllä diggaan niin blondeista ,bruneteista sekä punatukkaisista ja miksei sini tai vihreistäkin.

Mistä tulikin mieleen tälläinen juttu,joka kuvaa eroja naisista ,kuin viineistä. Se menee näin–

Blondi antaa aina,tummatukkanen ei ikinä ja punatukkanen ottaa väkisin.

Oikeasti toi juttu saattaa mennä päinvastoin tai pitää joidenkin kohdalla paikkansa.

Itse kyllä katson silmiä naisessa hyvin paljon ja vasta sen jälkeen muita kasvonpiirteitä ja jos kokonaisuus miellyttää ,tämän jälkeen sitteen kroppaa ja muita ihanuuksia. Ja saatan alkaa "vokotteleen " kyseistä kissaa,jos olen sillä fiiliksellä ja olen lukenut ihmisestä ja eleistä,että kiinnostus saattaa olla molemmin puolista. Rintojen koolla ei juurikaan merkitystä ,vaikka mieluummin itsekin katselen pienirintaista tai normi kokoa olevia rintoja,kuin hillittömiä bosia. Peppu on ihana ,jos se on pieni pyöreä tai kunnon päärynäbebatsu ,kunhan se on vaan kiinteä pystypeppu tai saa siinä pepussa hieman tietenkin olla ylimääräistäkin. Kunhan ei ole mallia hyvä lauta pilattu reiällä,mikä ei kyl omaa silmää miellytä ,sellanen lättänä.